-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «55510000-8 Послуги їдалень» - Послуги з організації харчування учнів
Більше викладено в Тендерній документації
Торги відмінено
888 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 420.00 UAH
мін. крок: 0% або 420.00 UAH
Період оскарження:
06.01.2018 13:49 - 22.01.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та визначення переможця
Номер:
8fea839ae4804d4a8c1523d4df3a8d9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-06-000025-b.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та визначення переможця
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-06-000025-b. Предметом закупівлі було ДК 021:2015 «55510000-8 Послуги їдалень» - Послуги з організації харчування учнів (надання послуг з харчування в школах):
Лот №1 45623, Волинська обл., Луцький р-н, с. Забороль, вул.Володимирська, 47а 31192 одиниць (дітоднів).
Лот №2 45634, Волинська обл., Луцький р-н, с. Боголюби, вул. 40 років Перемоги, 40 23371 одиниць (дітоднів).
Лот №3 45642, Волинська обл., Луцький р-н, с. Одеради, вул.Центральна, 39 8024 одиниць (дітоднів).
Лот №4 45620, Волинська обл., Луцький р-н, с. Шепель, вул.Нова, 5 6706 одиниць (дітоднів).
Замовник - Гуманітарний відділ Заборольської сільської ради (надалі - Замовник)
Умови тендерної документації для всіх лотів були однакові, відмінність полягала лише в кількості дітоднів: Лот 1 - 31192 одиниць, Лот 2 - 23371 одиниць, Лот 3 - 8024 одиниць, Лот 4 - 6706 одиниць.
ФОП Лугова Наталія Миколаївна (надалі – Учасник) виявив бажання брати участь у зазначеному тендері та згідно з умовами тендерної документації (надалі - ТД) подав 4 (чотири) тендерні пропозиції на лоти №№1-4 (надалі Пропозиція 1-4).
Незважаючи на те, що Учасник запропонував найнижчу ціну по лоту №1 – 319 900 грн (Триста дев`ятнадцять тисяч дев`ятсот гривень 00 копiйок), Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника та визнано переможцем ФОП Дацюк Н.В. з ціновою пропозицією 371 889 грн (Триста сiмдесят одна тисяча вiсiмсот вiсiмдесят дев`ять гривень 00 копiйок).
Підстави для відхилення пропозиції Учасника були сформульовані наступним чином:
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
1. Примірні двотижневі меню містять страви, які не передбачені у Формі 1 до Додатка 3 Тендерної документації;
2. У складі тендерної пропозиції не подано калькуляційні картки, що не відповідає вимозі пункту 10 Технічних вимог (завдання) Додатка 3 до Тендерної документації.
Скаржник не може погодитись з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси. Також ці дії порушують норми пункту 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Заперечення стосовно підстав відхилення пропозиції Учасника наступні:
1. Замовник зазначив, що примірні двотижневі меню містять страви, які не передбачені у Формі 1 до Додатка 3 Тендерної документації. Відповідно до пункту 12 Додатку 3 до Тендерної документації, учасник-переможець повинен використовувати страви вказані у переліку (форма 1 до Додатка 3) та передбачити використання усіх страв протягом строку дії договору. Обов’язковість виконання цієї вимоги для учасника торгів не вказана. Незважаючи на це, у примірних двотижневих меню (додається) ФОП Луговою Н.М. були використані страви із переліку у Формі 1 до Додатка 3. У даній формі зазначено, що учасник може додатково запропонувати до зазначеного переліку інші страви, які відповідають вимогам дитячого харчування. Це і було зроблено ФОП Луговою Н. М., наприклад, використано перші страви та інші страви, які відповідають вимогам дитячого харчування. Тому вважаємо, дане обґрунтування відхилення пропозиції безпідставним.
2. Замовник зазначив, що у складі тендерної пропозиції не подано калькуляційні картки, що не відповідає вимозі пункту 10 Технічних вимог (завдання) Додатка 3 до Тендерної документації. Формулювання пункту 10 Додатка 3 до Тендерної документації є некоректним, а саме: не містить вимогу надати калькуляцію вартості гарячого харчування (сніданку, обіду). Відповідно, підтвердження калькуляції вартості гарячого харчування калькуляційними картками також не є обов’язковим. Тому, дане обґрунтування відхилення пропозиції також вважаємо безпідставним. Водночас, Учасником було надано розрахунки вартості обіду та сніданку (додаються) та калькуляції витрат на одну послугу з організації харчування (додаються).
На основі вказаних заперечень, Учасник вважає підстави Замовника для відхилення пропозицій Учасника по лоту 1 необ’єктивними та дискримінаційними.
Визнання Замовником переможцями торгів: ДК 021:2015 «55510000-8 Послуги їдалень» - Послуги з організації харчування учнів (надання послуг з харчування в школах) Лот №1 45623, Волинська обл., Луцький р-н, с. Забороль, вул.Володимирська, 47а 31192 одиниць (дітоднів) ФОП Дацюк Н.В. є порушенням принципів пункту 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Учасника, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Лугової Н.М., чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцями торгів по лоту 1 ФОП Дацюк Н.В.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі по Лоту 1.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Лугової Н.М. згідно Інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, опублікованою Гуманітарним відділом Заборольської сільської ради, включаючи рішення про визначення переможцем по лоту 1 ФОП Дацюк Н.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Квитанція.pdf 07.02.2018 22:01
- Калькуляція.pdf 07.02.2018 22:02
- Інформ.про відхилення.pdf 07.02.2018 22:11
- Меню.pdf 07.02.2018 22:19
- Технічні вимоги.pdf 07.02.2018 22:19
- ціна.pdf 07.02.2018 22:22
- ТД харчування ЗОШ 2018.pdf 07.02.2018 22:36
- Скарга.pdf 07.02.2018 22:52
- Рішення від 09.02.2018 № 1190.pdf 12.02.2018 11:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2018 № 1727.pdf 27.02.2018 15:20
- Рішення від 26.02.2018 № 1727.pdf 01.03.2018 20:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2018 22:53
Дата прийняття рішення по скарзі:
01.03.2018 20:19