• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

контейнер м'який типу Біг - Бег

Торги не відбулися

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2023 12:59 - 26.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії замовника

Номер: 7ad41943c3b44ae98d7aa81af70f9678
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-006035-a.c3
Назва: Скарга на дії замовника
Скарга:
Скарга - (неправомірне рішення про визначення ТОВ "ЗАХІДПРОМПАК" переможцем процедури відкритих торгів)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.05.2023 14:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.05.2023 15:37
Дата виконання рішення Замовником: 29.05.2023 10:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасували рішення щодо визначення переможцем ТОВ Західпромпак
Автор: ФОП "СИМОНОВА ОКСАНА СЕРГІЇВНА", Оксана Симонова +380669085722 dbahily@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: cefc5ebc846043ba8ebea28f41bf6548
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-006035-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Додано файл у форматі pdf
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановна ФОП Симонова Оксана Сергіївна! У відповідь на Вашу вимогу щодо обґрунтування розміщення у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Західпромпак» зазначаємо наступне. По-перше, відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме – абз.2 п. 43: «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону». (наведене положення кореспондує із положеннями ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»). З огляду на наведені положення чинного законодавства, а також те, що Ваша тендерна пропозиція не була розглянута в рамках закупівлі UA-2023-04-21-006035-a, відповідно, щодо Вас не було застосовано механізму відхилення тендерної пропозиції, Замовник не зобов’язаний «надавати інформацію про тендерну пропозицію ТОВ "ЗАХІДПРОМПАК" процедури закупівлі та зазначати її переваги порівняно з тендерною пропозицією ФОП "СИМОНОВА ОКСАНА СЕРГІЇВНА".», як Ви цього просите. Більше того, керуючись положеннями чинного законодавства, 38. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. У разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Зважаючи на те, що тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРКОМ - ІНТЕРА" (найбільш економічно вигідна) була відхилена на підставі невідповідності вимогам Тендерної документації, а тендерна пропозиція наступного Учасника – Учасника ТОВ «Західпромпак» - відповідає вимогам тендерної документації, саме щодо цього Учасника було прийнято рішення про намір укласти договір. Наступні тендерні пропозиції не були (і, що важливо, не повинні були бути!) предметом розгляду Замовника. Крім цього, відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовником при прийнятті рішення про визначення переможця процедури закупівлі дотримано усіх вищенаведених норм та приписів законодавства, проведено належні розгляд та оцінку тендерних пропозицій та прийнято рішення, яке забезпечує максимальну ефективність, економію, об’єктивність та законність. Що стосується наведених Вами зауважень до тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Західпромпак», зазначаємо наступне. 1. Звертаємо Вашу увагу, що Стандарт ДСТУ 4163-2003, затверджений наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 No 55, на який Ви посилаєтесь, втратив свою чинність з 01 вересня 2021 року (Наказ ДП «УкрНДНЦ» «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 01.07.2020 № 144.). Документи, подані у складі Тендерної пропозиції ТОВ «Західпромпак» відповідають вимогам національного стандарту ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», а також вимогам Тендерної документації щодо форомлення документів тендерної пропозиції. 2. На виконання вимог Тендерної документації щодо оформлення документів тендерної пропозиції, Учасником ТОВ «Західпромпак» всі документи пропозиції подано через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів з печаткою* та підписом уповноваженої особи (усі подані документи містять печатку та підпис уповноваженої особи – директора Бояра Романа Олексійовича). 3. Учасником ТОВ «Західпромпак» у складі тендерної пропозиції надано усі документи, вимоги щодо надання яких були встановлені у Тендерній документації. 4. З приводу Ваших заяв про те, що «собівартість виробництва товару, що визначено технічною документацією закупівлі з середньо ринкової вартості сировини, враховуючи вкладену до вартості доставку, що є обов’язковою умовою до закупівлі не може складати 411500,00 грн. з ПДВ», зазначаємо наступне. Учасником пропонується ціна, за яку він зобов’язується виконати умови договору. Умовами документації передбачено, що «Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації». Учасник на власний розсуд формує ціну власної тендерної пропозиції та враховує у неї усі витрати, в тому числі – вартість доставки. Висловлене Вами припущення щодо «неймовірно низької ціни на запропонований товар» є оціночним, не підкріпленим жодними розрахунками та не може бути взяте до уваги. Більше того, чинне закупівельне законодавство містить термін “аномально низька ціна тендерної пропозиції” (далі - аномально низька ціна), під якою розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Однак у закупівлі, що аналізується, сформовані абсолютно ринкові ціни на продукцію, механізм визначення аномально низької ціни не застосовується, відповідно немає жодних підстав стверджувати, що ціна, запропонована Учасником ТОВ «Західпромпак» є «неймовірно низькою». Ба більше, вона навіть не є найнижчою із запропонованих учасниками. З приводу Вашого зауваження щодо того, що «Замовник є бюджетною організацією та повинен використовувати бюджетні кошти відповідно до цільового призначення», зазначаємо наступне. Замовником повністю дотримано вимог в частині економії та цільового призначення використання бюджетних коштів. Так, рішення про намір укласти договір прийнято саме щодо того учасника, тендерна пропозиція якого є економічно вигідною з точки зору ціни тендерної пропозиції (визначеної на підставі автоматичної оцінки, що проводиться системою) та відповідає вимогам тендерної документації щодо документального оформлення. Щодо вказівки на те, що Замовником повинні бути перевірені всі підтверджуючі відповідність товару документи (Походження запропонованого товару, Технічний паспорт на запропоновану продукцію, сертифікат відповідності, тощо), зазначаємо наступне: Учасником ТОВ «Західпромпак» надано документ «довідка підтвердження.pdf», відповідно до змісту якого: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАХІДПРОМПАК» підтверджує згоду з технічними вимогами щодо предмету закупівлі, а саме: Товар повинен бути придатний для цілей, для яких товар такого роду звичайно використовується. Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, що діють на території України затвердженими на даний вид Товару. Товар, що поставляється повинен відповідати встановленим для даного Товару технічним вимогам, що забезпечує його безпеку для життя і здоров'я користувачів. - Термін придатності товару не менше 12 місяців з дати поставки, та повинен бути вказаний в сертифікаті якості та/або паспорті якості та/або інших документах відповідності (якості) від виробника або постачальника. Таким чином, при поставці Товару учасником буде надано сертифікат якості та/або паспорт якості та/або інший документ відповідності (якості), у якому, в тому числі, буде зазначено термін придатності товару. Тендерною документацію не було передбачено вимоги щодо надання вказаних документів у складі тендерної пропозиції. Таким чином, Замовником вичерпно надано інформацію про тендерну пропозицію ТОВ "ЗАХІДПРОМПАК". Що стосується вимоги зазначити її переваги порівняно з тендерною пропозицією ФОП "СИМОНОВА ОКСАНА СЕРГІЇВНА", ця вимога є недоцільною та нелогічною, адже Замовник не зобов’язаний вивчати та розглядати тендерну пропозицію, яка є дорожчою. Ще раз акцентуємо увагу: Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. У разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

размер логотипа

Номер: 3c01663bd06348978399e1ae29cc144c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-006035-a.c1
Назва: размер логотипа
Вимога:
Исходя из технических возможностей флексопечати на ткани, используемой для пошива биг-бегов, просим внести изменения в Техническое задание тендера - уменьшить размер логотипа до ширины 550 мм.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги Носівська селекційно-дослідної станції Миронівського інституту пшениці імені В.М. Ремесла НААН повідомляє про наступне: Згідно п. 3 ч. 2 статті 22 та на підставі ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказується інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також технічна специфікація що містить опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Також згідно ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку, у разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтоване та містити вираз «або еквівалент». Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону. У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Враховуючи вищезазначене, Замовник залишає за собою право не змінювати якісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, відсутні законодавчо обгрунтовані підстави для задоволення вимог ,викладених у вашому зверненні та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Статус вимоги: Відхилено