• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту систем кондиціонування повітря пасажирських вагонів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-04-21-000896-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту систем кондиціонування повітря пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50730000-1. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 952 000,00 грн (два мільйони дев’ятсот п’ятдесят дві тисячі грн 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.05.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ДУМА

Завершена

2 952 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 520.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2023 12:55 - 28.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Звернення до Замовника про внесення змін на умови закупівлі.

Номер: 1a9c447c82e34bff92f70ac173ddf6d9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-005942-a.a1
Назва: Звернення до Замовника про внесення змін на умови закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику. Для належного виконання зобов’язань по ремонту відповідної якості дахових кондиціонерів, враховуючи вимоги «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі послуг з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів (дахових кондиціонерів АВК-30) вважаємо , що очікувана вартість закупівлі на виконання послуги на ремонтування 5-ти кондиціонерів, з виконанням заміни на нове комплектуючого обладнання , яке є імпортного виробництва, не відповідає дійсності, а вимагає збільшення вартості як найменше на 30 відсотків. Крім того, наявність обставин пов’язаних з дією в Україні воєнного стану, порушення логістичних шляхів постачання комплектуючих, вимагає подовження терміну виконання послуг з ремонту до 30 робочих днів. А термін прибуття представників Виконавця на територію Кінцевого одержувача для отримання кондиціонерів, після отримання заявки в межах рознарядки Замовника на виконання ремонту, подовжити до 5-ти робочих днів. Просимо прийняти наше зауваження до уваги та внести відповідні зміни до Оголошення, Тендерної документації, проекту договору.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, очікувана вартість закупівлі послуг визначена на підставі моніторингу ринкових цін 2023 року та відповідає середньоринковій ціні закупівлі Послуги з ремонту систем кондиціонування повітря пасажирських вагонів типу АВК-30. Внесення змін в частині подовження термінів виконання послуг з ремонту та термінів прибуття представників Виконавця на територію Кінцевого одержувача послуг вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено