-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
152 660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 763 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 763 300.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2023 12:37 - 29.04.2023 00:00
Скарга
Скасована
Оскарження рішення замовника
Номер:
cec118e23fd34f4380b1719003281a50
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-005595-a.b11
Назва:
Оскарження рішення замовника
Скарга:
07 травня 2023 року Замовником було відхилено нашу тендерну пропозицію.
Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції відбулося з порушенням умов Тендерної документації та чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення про відхилення ТП.pdf 12.05.2023 13:00
- Скарга на рішення про відхилення ТП.pdf.p7s 12.05.2023 13:00
- 8. Постанова_про_видачу_ліцензії_з_постачання_електроенергії.pdf 12.05.2023 13:00
- 47. Довідка дефолт.pdf 12.05.2023 13:00
- 19. Довідка щодо дефолту.pdf 12.05.2023 13:00
- 48. Довідка дефолт.pdf.p7s 12.05.2023 13:00
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
13.05.2023 00:02
Вимога
Відхилено
Умови ТД
Номер:
58bda771060946f4af58698819a4dd60
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-005595-a.a10
Назва:
Умови ТД
Вимога:
Ознайомившись з умовами тендеру UA-2023-04-21-005595-a розміщеного в системі Prozorro замовником Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія», дійшли висновку про застарілість формування прогнозованої ціни закупівлі на 2023 рік. Основними причинами можемо назвати застарілість формули в якій використовуються дані за жовтень 2022 року, хоча на сьогодні вже квітень 2023 року. Також формула включає стару вартість передачі електричної енергії, що була встановлена Постановою НКРЕКП №1788 від 21 грудня 2022 р, та змінюється відповідно до постанови щоквартально.
Виходячи з вищенаведеного та використовуючи середньозважену ціну за березень місяць: 3,23927 грн/МВт.год пропонуємо Вам вигідніші умови постачання енергії на 2023 рік з використанням діючих тарифів на передачу електричної енергії.
Виходячи з вищенаведеного вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації виходячи з реалій ринку енектричної енергії:
1. Змінити розрахункову вартість ціни електричної енергії в тендерній документації відповідно до останніх діючих цін оприлюднених на сайті Оператора ринку.
2. Змінити умови тендерної документації в частині Маржи, так як для вашого обсягу постачання можемо запропонувати знижку від офіційної ціни оприлюдненої на сайті Оператора ринку.
3. Виправити застарілу тендерну документацію та внести зміни.
4. Провести чисту і прозору тендерну закупівлю без дискримінації учасників.
Виходячи обсягу постачання це буде суттєва економія для бюджету країни та Вашого підприємства в такий важкий для України час. Пропонуємо внести зміни відповідно до запропонованих пунктів ще на стадії прийняття пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 15:48
Вирішення:
Тендерна документація містить проект договору у якому зазначено чіткий та однозначний порядок формування ціни. Зокрема такий порядок передбачає зміну ціни пропорційно коливанню ціни на ринку електричної енергії, при цьому при першій зміні береться за базис ціна березня місяця. Від так у формулі наведеній в розділі V ТД використовуються показники, тарифи та індикативи що були актуальні на березень 2023 року.
Сама ж вимога базується на нерелевантних даних сукупність яких вказує на маніпулятивність намірів оцінки змісту тендерної документації.
Стосовно обґрунтованості тарифу електричної енергії то за аналізом відкритих даних розміщених у системі Прозорро, для релевантного співставлення, проведено аналіз цін постачання одного і того ж постачальника електричної енергії який активно забезпечує потреби бюджетних організацій у період військового стану, і поза сумнівом ставить за мету ощадне використання бюджетних коштів:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-02-006726-a - ціна 5,35 грн/кВт*год з ПДВ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-14-012407-a - ціна 4.74 грн/кВт*год з ПДВ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-07-015379-a -ціна 4.72 грн/кВт*год з ПДВ
Середня вартість у інших закупівлях постачальника складає з урахуванням вищенаведеної інформації складає 4,75 грн/кВт*год з ПДВ.
За урахування очікуваної вартості закупівлі та умов тендерної документації КП «ВТК» фактична вартість електричної енергії буде знаходитись в межах 4,47-4,49 грн/кВт*год з ПДВ, що на 5.7% менше вказаного середнього значення.
З огляду на вище зазначене, Замовник не встановив достатніх підстав для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Банківська гарантія
Номер:
1257d229cdc24cc3a4d9ee74d4467de6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-005595-a.b9
Назва:
Банківська гарантія
Вимога:
Просимо надати чітку відповідь якому нормативному документу має відповідати БГ, а не ставити питання на питання! В законі передбачено надання Замовником відповіді - Учаснику, а не відповідати питанням на питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 15:43
Вирішення:
У відповідності до п.51 Постанови КМУ №1078 предмет вимоги має бути опис порушення ТД яке на думку Учасника має бути усунутим. Наразі опис такого порушення у вимозі не наведено, з огляду на це вимога залишається без розгляду. Разом з тим вважаємо за можливе звернути увагу, що тендерна документація містить вичерпні та однозначні вимоги до електронної банківської гарантії.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.05.2023 00:03
Вимога
Відхилено
Формульний розрахунок
Номер:
fcbe0276815e412fa13b0d17f452960a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-005595-a.b8
Назва:
Формульний розрахунок
Вимога:
Згідно п.1 розділу 5 тендерної документації, розрахунок ціни пропозиції повинен здійснюватись відповідно до зазначеної формули. При цьому, ціна пропозиції повинна бути меншою або дорівнювати Ргран, яке в свою чергу для даної закупівлі складає 151 642 506,48 та розраховано зі значенням маржі М=0. Це в свою чергу не дає можливості постачальнику вказати будь-яку маржу більшу від 0, адже буде перевищено значення Ргран, так само, як і дати меншу ціну, оскільки маржа в такому випадку буде меншою від 0. Крім того, очікувана вартість закупівлі опублікована на сайті zakupki.prom.ua становить 152 660 000,00, що також не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації.
Також варто зазначити, що відповідно до формули розрахунку ціни закупівлі Ц прогн.рдн визначена, як середньозважена ціна РДН за жовтень місяць 2022 року та становить 3,3364481 грн за 1 кВтгод, проте, наразі за вікном квітень місяць 2023 року, середньозважена ціна РДН в якому станом на 25.04.23 становить 2,88292 грн за 1 кВтгод, що на 0,4535281 грн менше за середньозважену ціну РДН жовтня 2022 року. Середньозважена ціна РДН за березень місяць 2023 року становить 3,23927, що також на 0,0971781 грн менше середньозважену ціну РДН жовтня 2022 року.
Крім того, у формулі розрахунку Тпер. становить 0,38028 грн за 1 кВтгод, що не відповідає актуальному на 2 квартал тарифу на передачу 0,43025 грн за 1 кВтгод.
Вважаємо, що дана тендерна документація не відповідає діючим цінам та тарифам на ринку електричної енергії та повинна бути приведена у відповідність до поточних реалій
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 14:33
Вирішення:
Тендерна документація містить проект договору у якому зазначено чіткий та однозначний порядок формування ціни. Зокрема такий порядок передбачає зміну ціни пропорційно коливанню ціни на ринку електричної енергії, при цьому при першій зміні береться за базис ціна березня місяця. Від так у формулі наведеній в розділі V ТД використовуються показники, тарифи та індикативи що були актуальні на березень 2023 року.
Сама ж вимога базується на нерелевантних даних сукупність яких вказує на маніпулятивність намірів оцінки змісту тендерної документації.
Стосовно обґрунтованості тарифу електричної енергії то за аналізом відкритих даних розміщених у системі Прозорро, для релевантного співставлення, проведено аналіз цін постачання одного і того ж постачальника електричної енергії який активно забезпечує потреби бюджетних організацій у період військового стану, і поза сумнівом ставить за мету ощадне використання бюджетних коштів:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-02-006726-a - ціна 5,35 грн/кВт*год з ПДВ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-14-012407-a - ціна 4.74 грн/кВт*год з ПДВ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-07-015379-a -ціна 4.72 грн/кВт*год з ПДВ
Середня вартість у інших закупівлях постачальника складає з урахуванням вищенаведеної інформації складає 4,75 грн/кВт*год з ПДВ.
За урахування очікуваної вартості закупівлі та умов тендерної документації КП «ВТК» фактична вартість електричної енергії буде знаходитись в межах 4,47-4,49 грн/кВт*год з ПДВ, що на 5.7% менше вказаного середнього значення.
З огляду на вище зазначене, Замовник не встановив достатніх підстав для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
п.1 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ТД
Номер:
5393ffb15b85437ca38ad71f6c1ccbad
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-005595-a.a7
Назва:
п.1 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись з порядком формування ціни, що визначений в п.1 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ТД зазначаємо наступне:
Стаття 5 Закону №922 регламентує основні принципи (правила), за якими повинні відбуватись публічні закупівлі, що слугують важелем державного регулювання через закріплення основних правових вимог до закупівельного процесу, в тому числі:
-максимальна економія, ефективність та пропорційність, тобто замовник має придбати товари, роботи чи послуги за найнижчою запропонованою ціною, але врахувавши усі технічні вимоги, вимоги до якості тощо.
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
-запобігання корупційним діям і зловживанням (для дотримання даного принципу здійснення публічних закупівель у замовника має бути відсутня змова між ним та потенційним учасником / учасником).
Одним із основоположних принципів є принцип максимальної економії. Максимальна економія визначається, як ощадне витрачання бюджетних коштів.
У листі Міенекономіки «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель №3301-047784-06 від 15.11.2019 року також зазначається, що з метою досягнення максимальної економії та ефективності Замовникам потрібно звернути увагу на формування очікуваної вартості закупівлі, складання річного плану закупівель, критеріїв оцінки, встановлення технічних вимог.
Для формування обгрунтованої очікуваної вартості закупівлі Замовники повинні попередньо вивчати ринок, здійснювати моніторинг комерційних пропозиції потенційних постачальників і т.д.
Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика) (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text).
Враховуючи вищезазначене та умови передбачені п.1 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Замовником було знехтувано принципами проведення закупівлі. Так, як основним методом визначення різних цін, що зустрічається у врегульованих нормативно методиках – є метод порівняння ринкових цін. Станом за період лютий - квітень 2023 показник середньозваженої ціни згідно даних ОР становив значно менше, ніж Замовник зазначив Учасникам, а саме:
-лютий 2023 року - 3 213.43 грн/МВт.год https://www.oree.com.ua/
-березень 2023 року - 3 239.27 грн/МВт.год https://www.oree.com.ua/
-квітень 2023 року -2 882.92 грн/МВт.год https://www.oree.com.ua/
Беручи до уваги найбільш актуальний показник ціни, а саме за квітень 2023 року (https://www.oree.com.ua/) очікувана вартість закупівлі з урахуванням всіх показників ціни, що визначені згідно формули п.1 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ТД становитиме 136 667 254,08 грн з ПДВ, що розраховується за: 34 000 000кВт/год(обсяг)*1,2(ПДВ)*(2,88292 грн/кВт.год(середньозважена ціна за квітень 2023 року) +3%(індекс інфляції)+0,38028 грн (тариф на передачу згідно вимог ТД)).
В такому випадку переплата Замовником бюджетних коштів Постачальникам становить 15 992 745,92 грн з ПДВ.
В даній ситуації ризиками для Учасників - Постачальників є те, що вони будуть постачати по завідомо завищеній ціні електроенергію Замовнику, про що також повідомлятимуть щомісяця у відповідних звітах НКРЕКП, а ризиками для Замовника є очевидна мільйонна переплата бюджетних коштів.
Враховуючи умови Додатку до ТД (проекту договору), в тому числі показника «Це» зазначається, що . – ціна електричної енергії за 1кВт*год, в грн. (без ПДВ), може закуповуватись Постачальником для потреб Споживача на різних сегментах ринку ринку електричної енергії (у тому числі на ринку двосторонніх договорів), але не може перевищувати серендньозваженої ціни електроенергії на РДН ОЕС України, грн. (без ПДВ), що визначена в порядку ЗУ №2109-VIII, відповідного розрахункового періоду.»
Станом за березень - квітень 2023 року українськими виробниками на Українській енергетичній біржі (ТОВ "УЕБ") https://www.ueex.com.ua/ було продано Учасникам ринку електричної енергії, в тому числі Постачальникам електричну енергію за цінами, що є значно нижчі ніж оголошена вартість закупівлі, а саме:
на Травень 2023*: 2 703,6 грн./МВт.год, на Квітень 2023: 2 702,3 грн./МВт.год, на Березень 2023: 2 773,9 грн./МВт.год
З даними показниками Замовник також може ознайомитись на всіх відкритих доступах за посиланнями:
-https://www.ueex.com.ua/
-https://www.oree.com.ua/
Учасники, відповідно до ч.2 ст.56 Закону України «Про ринок електричної енергії» повинні встановлювати ціну на електричну енергію за вільними цінами.
Вбачаючи вищезазначене, проаналізувавши показники ціни на ринку та те, що дана формула не дозволяє Учасникам зекономити кошти Вашого підприємства, а навпаки примушує Учасників пропонувати Замовнику ціну на більш як 0,40 коп вищу за ринкову, тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації шляхом видалення даної формули, яка зазначена в п.1 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції та також скоригувати показник тарифу на послуги з передачі електричної енергії, що затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП та на період з 1 квітня 2023 року по 30 червня 2023 року (включно) тариф становить 0,43025 грн за 1 кВт*год без ПДВ.
В умовах воєнного стану надзвичайно важливим є питання забезпечення ефективного використання бюджетних коштів та коштів місцевих бюджетів. Тому просимо Вас своїми діями не допомагати державі-агресору руйнувати економічне становище країни. У разі проведення закупівлі і надалі з порушенням та не внесення змін шляхом видалення даної формули з ТД Учасник(ки) будуть вимушені звертатись за органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 09:38
Вирішення:
Тендерна документація містить проект договору у якому зазначено чіткий та однозначний порядок формування ціни. Зокрема такий порядок передбачає зміну ціни пропорційно коливанню ціни на ринку електричної енергії, при цьому при першій зміні береться за базис ціна березня місяця. Від так у формулі наведеній в розділі V ТД використовуються показники, тарифи та індикативи що були актуальні на березень 2023 року.
Сама ж вимога базується на нерелевантних даних сукупність яких вказує на маніпулятивність намірів оцінки змісту тендерної документації.
Стосовно обґрунтованості тарифу електричної енергії то за аналізом відкритих даних розміщених у системі Прозорро, для релевантного співставлення, проведено аналіз цін постачання одного і того ж постачальника електричної енергії який активно забезпечує потреби бюджетних організацій у період військового стану, і поза сумнівом ставить за мету ощадне використання бюджетних коштів:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-02-006726-a - ціна 5,35 грн/кВт*год з ПДВ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-14-012407-a - ціна 4.74 грн/кВт*год з ПДВ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-07-015379-a -ціна 4.72 грн/кВт*год з ПДВ
Середня вартість у інших закупівлях постачальника складає з урахуванням вищенаведеної інформації складає 4,75 грн/кВт*год з ПДВ.
За урахування очікуваної вартості закупівлі та умов тендерної документації КП «ВТК» фактична вартість електричної енергії буде знаходитись в межах 4,47-4,49 грн/кВт*год з ПДВ, що на 5.7% менше вказаного середнього значення.
З огляду на вище зазначене, Замовник не встановив достатніх підстав для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
абз.4 п.7 Розділу Розділ І Загальні положення ТД.
Номер:
9b19e7bea8af44f98da7a7a3039d5272
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-005595-a.b6
Назва:
абз.4 п.7 Розділу Розділ І Загальні положення ТД.
Вимога:
Згідно абз.4 п.7 Розділу Розділ І Загальні положення ТД зазначено, що Технічна інформація про предмет закупівлі(інструкції, креслення, паспорта, формуляри і т.п.) Учасником може бути надана російсько мовою!
Згідно абзац другий пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовникам забороняється:
- здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь;
- здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою;”.
Оскільки, технічна інформація про предмет закупівлі на даний вид закупівлі, в тому числі та не виключно безпосередньо повинна бути надана українською мовою та те, що Замовник КП «ВТК» не підпадає із жодну з зазначених категорій, прохання не порушувати діючі вимоги на норми законів, в тому числі ті, що діють в період воєнного стану в Україні та видалити абз.4 п.7 Розділу Розділ І Загальні положення ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 09:28
Вирішення:
Вимога не містить сутністного навантаження та не базується на нормах права, а по суті містить помилкове оціночне судження про заборонну використання російської мови у публічних закупівлях.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Процедура торгів з врахуванням Особливостей
Номер:
019d950cd2754361ba82a931edae9941
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-005595-a.a5
Назва:
Процедура торгів з врахуванням Особливостей
Вимога:
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Нова постанова, що регулює особливості проведення закупівель під час воєнного стану вступила в дію 19.10.2022 року. Це означає, що від 19.10.2022 року усі публічні закупівлі відбуваються за правилами виключно, визначеними Постановою №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Ознайомившись з ТД затвердженою УО виявлено безліч невідповідностей, що суперечить вимогам даної Постанови.
Згідно п.2 Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції ТД Замовником зазначене, що у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні електронною системою закупівель, автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Проте, хотілось би також зауважити, що процедура торгів – відкриті торги з публікацією англійською мовою на сьогодні вже не існує, як і не існує аукціону.
Тому, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні електронною системою закупівель, автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до ТД та скоригувати її під вимоги Постанови №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 09:27
Вирішення:
Алгоритм роботи системи на технічному рівні по закриттю прихованої інформації не змінено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Постанова 1178
Номер:
aa90ffbb7158453fbcd719d36d713cbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-005595-a.b4
Назва:
Постанова 1178
Вимога:
До набрання чинності Постановою №1178, яка затвердила Особливості здійснення публічних закупівель, виправленню невідповідностей протягом 24 год підлягали ті документи та/або інформація учасника, які підтверджують кваліфікацію за статею 16 Закону про закупівлю, а також - підтвердження уповноваженої особи, яка підписує тендерну пропозицію та договір про закупівлю.
З появою Особливостей норма про 24 год зазнала змін. Сьогодні норма про 24 год, якою надано можливість учаснику на виправлення невідповідностей розширена щодо документів та інформації, які можна виправляти. Отож, згідно до положень пункту 40 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель".
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції:
- інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
-та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Хотілось би також зазначити, що згідно п. 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей, а розміщення повідомлення про усунення невідповідності згідно вимог чинного нормативного акту – це обов’язок Замовника, а не його право.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме п.1 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції та розширити перелік невідповідностей згідно вимог Особливостей затверджених Постановою №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 09:25
Вирішення:
Зміни будуть внесені в установленому порядку
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
пп.1 п.1 Розділ VI. ТД
Номер:
6f7bf9569f684ea7818e061dcaed8387
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-005595-a.a3
Назва:
пп.1 п.1 Розділ VI. ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно пп.1 п.1 Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю зазначено, що Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі:
1) подання для участі менше двох тендерних пропозицій;
2) допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Слід зазначити, що згідно діючих вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі:
1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями;
2) неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
Враховуючи вищезазначене просимо привести у ТД у відповідність до вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 шляхом коригування умов пп.1 п.1 Розділ VI.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 09:25
Вирішення:
Зміни будуть внесені в установленому порядку
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
п.2 Розділ VI. ТД
Номер:
0e589f725e504a9a936848e57c7e6356
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-005595-a.b2
Назва:
п.2 Розділ VI. ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.2 Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю зазначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Слід зазначити, що згідно діючих вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене просимо Вас привести ТД у відповідність до вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 шляхом коригування зазначеного пункту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 09:24
Вирішення:
Зиіни будуть внесені в ТД
Статус вимоги:
Задоволено