• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт міжквартального роз'їзду (від перехрестя вул.М.Грушевського, Інтернаціональна до вул.Б.Хмельницького) в м.Переяслав Київської області

Торги відмінено

8 053 008.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 265.04 UAH
Період оскарження: 21.04.2023 12:18 - 28.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі

Номер: 6818f4fe1874466f83b91647c4f815bb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-005207-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.05.2023 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.05.2023 12:03
Дата виконання рішення Замовником: 19.05.2023 09:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольним рішенням уповноваженої особи відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради №22 від 19.05.2023 року виконані вимоги Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно рішення № 6499-р/пк-пз від 15 травня 2023 року Протокольне рішення (протокол № 22) Уповноваженої особи замовника – відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (код ЄДРПОУ 43330285) 19.05. 2023 року м. Переяслав Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про внесення змін до тендерної документації (далі — Тендерна документація), оприлюдненої в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі і «Капітальний ремонт міжквартального роз’їзду (від перехрестя вулиці М.Грушевського, Інтернаціональна до вулиці Б.Хмельницького) в м.Переяслав Київської області» код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Закупівля) 2. Про розміщення в електронній системі закупівель змін, що вносяться до тендерної документації, у вигляді нової редакції тендерної документації та переліку змін, що вносяться. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором:№ UA-2023-04-21-005207-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сферы публічних закупівель від 15.05.2023 №6499-р/пк-пз стосовно скарги ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» зобов’язано Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт міжквартального роз’їзду (від перехрестя вулиці М.Грушевського, Інтернаціональна до вулиці Б.Хмельницького) в м.Переяслав Київської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-21-005207-а, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, зокрема: 1.Виключення з пункту 2.1. частини 2 розділу ІІ додатку 3 Документації абзаців третього –сьомого наступного змісту: «Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, для підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надаються копії дипломів про освіту вказаних працівників. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із загального курсу з охорони праці у керівника учасника та виконавця робіт (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників; - учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників; - учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника, що вказаний у довідці про наявність працівників; - учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із питань пожежної безпеки у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників.» 2. Виключення з пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 Документації абзаців одинадцятого – шістнадцятого та абзаців вісімнадцятого – двадцять першого наступного змісту: «1. Довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті, з інформацією щодо типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель), його місцезнаходження, потужність; - у підтвердження наявності в учасника власного асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає засвідчені копію документів, що підтверджують право власності або обліку, а також бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного заводу, який включений учасником до довідки, на балансі Учасника за підписом керівника та головного бухгалтера або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця; - у підтвердження наявності в учасника орендованих (лізинг) асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає копію договору оренди (лізингу), чинного протягом всього строку виконанні робіт, що є предметом закупівлі, а також оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу (орендодавця за договором) щодо не заперечення використання учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, в потрібній кількості протягом усього строку виконанні робіт визначеного договором про закупівлю; - у разі відсутності власних/орендованих/лізинг виробництв, учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати довідку у довільній формі з наступним документальним підтвердженням про придбання асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний завод - його місцезнаходження, потужностей, запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу), в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. У підтвердження інформації, викладеної в довідці, учасник надає копію договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, чинного протягом усього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням можливості його поставки для даного предмету закупівлі із посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі, а також засвідчені копії документів (накладних або актів приймання-передачі), що підтверджують співпрацю учасника та придбання асфальтобетону та/або ЩМАС у контрагента, з яким укладено договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, що надається учасником згідно даного пункту, у попередніх закупівлях, договірних зобов’язаннях з ремонту автомобільних доріг; - асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). - учасник у складі пропозиції надає належним чином посвідчені копії дозвільних документів асфальтобетонного заводу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (дозвіл); 2. Для підтвердження якості щебенево-піщаної суміші (ЩПС), учасник надає діючий сертифікат(-и) відповідності ДСТУ Б В.2.7-30:2013 з протоколами випробувань на кожну фракцію ЩПС, яка буде використовуватися при виконанні робіт. Сертифікат відповідності повинен бути виданий випробувальною лабораторією, акредитованою на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17065, що підтверджується даними Реєстру акредитованих ООВ Національного агентства з акредитації України, та діючий радіаційний сертифікат(-и) на всі фракції ЩПС, яка буде використовуватися при виконанні робіт. В складі пропозиції учасник, якщо він не є власником сертифікату відповідності, надає чинний на дату розкриття пропозицій договір на придбання всіх фракцій ЩПС, укладений з власником(- ами) сертифікату(-ів) відповідності, а якщо учасник є власником сертифікату(-ів), то він надає документи, підтверджуючі наявність в такого учасника виробничих потужностей для виробництва ЩПС. 3. Довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність сертифікованої (атестованої) вимірювальної лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю; - документ, що підтверджує право власності/оренди/обліку та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування на вимірювальну лабораторію учасника або копію чинного договору з усіма додатками про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії, з наданням документів, що підтверджує сертифікацію (атестацію) вимірювальної лабораторії; - гарантійний лист учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі та інші види лабораторних та інженерно-випробувальних робіт.» Враховуючи викладене, необхідно внести зміни до Тендерної документації шляхом: -виключення з пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 Документації абзаців одинадцятого – шістнадцятого та абзаців вісімнадцятого – двадцять першого; -виключення з пункту 2.1. частини 2 розділу ІІ додатку 3 Документації абзаців третього –сьомого та затвердження нової редакції тендерної документації. Згідно зі змінами строк подання тендерних пропозицій закінчується не раніше ніж за чотири дні з моменту внесення змін до тендерної документації. Для цього розроблено проєкт нової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться. Зазначені документи відповідають вимогам Замовника та нормам чинного законодавства. На підставі вищенаведеного наявні підстави для затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та переліку змін, що вносяться, для проведення Закупівлі згідно з розглянутим проєктом. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 51 Особливостей зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Таким чином, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та перелік змін, що вносяться, у строк, встановлений пунктом 51 Особливостей. ВИРІШИВ(-ЛА): 1. Внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та переліку змін, що вносяться. 2. Оприлюднити нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель. Уповноважена особа відділу капітального будів- ництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради Олег БІЛЬЧЕНКО
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС", Вовк Михайло 380674650642 bcrs0221@gmail.com