• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 24960000-1 Хімічна продукція різна (Хімічні речовини для обробки води у басейні медичного закладу)

Увага! Внесено зміни в п. 6 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження та Додатку №1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.

Завершена

79 830.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 798.30 UAH
Період оскарження: 08.02.2018 17:14 - 16.02.2018 17:51
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження результату закупівлі

Номер: c767078e24cb468ea86aeac4a4992d5d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-08-001131-b.c1
Назва: Оскарження результату закупівлі
Вимога:
Вимога Що до усунення порушень законодавства про публічні закупівлі замовником - ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ТОВ «Владаеко» в особі директора Багрій Світлани Іванівни - учасник торгів, взяло участь у державній публічній закупівлі UA-2018-02-08-001131-b ДК 021:2015 - 24960000-1 Хімічна продукція різна (Хімічні речовини для обробки води у басейні медичного закладу), що оголошена замовником ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА (надалі за текстом Замовник». 26 лютого 2017 року Замовник дискваліфікував нашу пропозицію згідно Рішення замовника про відхилення кандидата № 42 від 26.02.2018р. Згідно Рішення замовника про визначення Переможця № 43 від 27.02.2018р. переможцем визнано ТОВ "ВОТЕР СТРІМ", однак, рішення Замовника порушує законодавство України з наступних причин: Відповідно до статті 3 закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, максимальної економії та ефективності. Згідно Рішення замовника про відхилення кандидата № 42 від 26.02.2018р, нашу пропозицію було відхилено, з дуже сумнівним формулюванням та упередженими висновками: • «Кількість товару (засіб знезараження) згідно цінової пропозиції 37.71 тари (1320 кг/35кг в тарі), що не відповідає умовам договору (п4.5 «Товар повинен бути упакований Постачальником такім чином, щоб не допустити псування, забруднення чи втрати зовнішнього вигляду».- Але в нашій пропозиції взагалі не було жодного факту, що б вказував на порушенняп.4.5 договору і замовник під час розгляду пропозиції і в технічній документації ніяким чином не акцентував на це уваги. • «Оскільки в паспорті якості вказано, що допускається втрата активного хлору, по закінченні 10 діб з дня відвантаження не більше 30% первинного вмісту, то у випадку постачання не повної тари відбудеться втрата діючої речовини, а от же якість товару є сумнівною» - ці висновки взагалі свідчать про наявність не об’єктивної оцінки та упередженості тому що: вищезазначена втрата активного хлору є загальною властивість всіх речовин на основі гіпохлориту натрію (а саме така основна складова у всіх запропонованих товарів учасників). Навіть якщо брати до уваги, 0,71 тари то це не вся поставка а лише 25 кг, які до речі ніяк не могли вплинути на якість всієї партії а тим більше ставити під сумнів її якість. Приймаючи рішення замовник ні разу не звернувся за поясненнями. Замовник ставить під сумнів якість товару, якій має всі необхідні документи і сертифікати державного зразку. Також підозрілим є те, що: 1) замовник відхилив пропозицію компанії, яка надала повний пакет документів державного зразку (Висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи, виписку з ТУ) на свої запропоновані продукти; 2) Технічне Завдання (опис) на закупівлю був складений саме з товарів, що реалізує ТОВ "ВОТЕР СТРІМ". Дивним вважаємо той факт, що під час проведення аукціону, учасник ТОВ "ВОТЕР СТРІМ" майже не відреагував на те, що його цінова пропозиція була гіршою за нашу, і не спробував якось змінити цю ситуацію. Це може свідчити про впевненість у своїй перемозі (що до речі і сталося). Все вище наведене свідчить про упереджене ставлення до учасника ТОВ "ВОТЕР СТРІМ" та можливу змову з цим учасником. Учаснику було надано привілею, таким чином порушено вимоги чинного законодавства України. Такими діями в частині прийняття неправомірних рішень, Замовник порушує наші права та інтереси стосовно закупівлі. Рішення замовника про відхилення кандидата № 42 від 26.02.2018рт та Рішення замовника про визначення Переможця № 43 від 27.02.2018р. ТОВ "ВОТЕР СТРІМ" не відповідає вимогам чинного законодавства з наступних причин: Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016р. №557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» - документом, що закріплює рішення тендерного комітету є протокол засідання тендерного комітету, в якому зафіксовані підписи кожного з членів тендерного комітету, присутнього на засіданні, за кожним пунктом голосування. Голосування членів тендерного комітету, його результати вносяться до протоколу та фіксуються підписами всіх учасників. Тоді як Рішення підписане лише Відповідальною особою замовника Кручко Т.М.. Куруючись чинним законодавством України, ПРОСИМО замовника ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 1. Усунути порушення, що впливають на процедуру закупівель 2. Скасувати Рішення замовника про відхилення кандидата № 42 від 26.02.2018р та Рішення замовника про визначення Переможця № 43 від 27.02.2018р.. 3. Провести повторний розгляд тендерних пропозицій, з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, максимальної економії та ефективності.
Пов'язані документи: Учасник