-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна ДК 021:2015 - 44221100-6 Вікна)
Відповідно до постанови КМУ від 30.12. 2022 № 1495 відкриті торги з особливостями проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливістю зазначений у зв'язку із технічною реалізацією електронного майданчика
Завершена
500 145.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 001.45 UAH
мін. крок: 1% або 5 001.45 UAH
Період оскарження:
21.04.2023 10:41 - 28.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне визначення переможця
Номер:
022c1570ef89460a93c105e1cdf997b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-002659-a.a2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація_вікна.docx 10.05.2023 11:33
- Протокол33.pdf 10.05.2023 11:33
- Скарга.docx 10.05.2023 11:33
- Скарга.docx.p7s.zip 10.05.2023 11:33
- рішення від 12.05.2023 № 6420.pdf 12.05.2023 14:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2023 № 7105.pdf 24.05.2023 11:55
- рішення від 23.05.2023 № 7105.pdf 26.05.2023 10:04
- Пояснення по суті скарги 16.05.2023 13:57
- Пояснення по суті скарги 16.05.2023 13:58
- Протокол 32 про усунення невідповідностей 16.05.2023 14:00
- Протокол 32 про усунення невідповідностей 16.05.2023 14:00
- Протокол 33 про визначення учасника переможцем 16.05.2023 14:02
- Протокол 33 про визначення учасника переможцем 16.05.2023 14:03
- Відповідь Глорія В 16.05.2023 14:04
- Відповідь Глорія В 16.05.2023 14:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2023 11:50
Дата розгляду скарги:
23.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.05.2023 14:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2023 10:04
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2023 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом уповноваженої особи № 39-2023 від 29 травня 2023 року прийнято рішення про скасування Рішення від 08.05.2023 року №33-2023, згідно з яким Учасника ФОП Коршунова Д.В. визначено переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення замовника про визначення переможця закупівлі
Номер:
13303270097f4f6cb9cd6797b7162f6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-002659-a.b1
Назва:
Неправомірне рішення замовника про визначення переможця закупівлі
Вимога:
08.05.2023 року протокольним рішенням замовника переможцем закупівлі визнано ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ".
Вважаємо таке рішення неправомірним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.
1. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, у випадку відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, Замовник не може розміщувати вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 год. Тому замовник не мав права розміщувати вимогу про усунення невідповідності шляхом довантаження довідки, відповідно до пункту 3 додатку 2 Тендерної документації, що «Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, якісним та таким, що не використовувався». Адже вказана довідка стосується якісних характеристик товару.
2. П.6.1. додатку 2 до ТД вимагається надати в довільній формі порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (в якій зазначається виробник, характеристика товару, відповідність стандартам для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника) та вказати електронне посилання на сайт (діючий, за наявності), що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. У порівняльній таблиці немає вказівки виробника та посилання на сайт.
З огляду на наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" та перейти до розгляду наступної. У випадку ігнорування обгрунтованої вимоги учасника будемо вимушені звернутись із скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога у закупівлі_19961033.docx 08.05.2023 10:21
- Відповідь 09.05.2023 13:59
Дата подачі:
08.05.2023 10:21
Вирішення:
Управління освіти Новоодеської міської ради (далі- Замовник) на вимогу ТОВ «ГЛОРІЯ-В» щодо неправомірного рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі учасника ФОП Коршунов Д.В. (далі — Учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна ДК 021:2015 - 44221100-6 Вікна) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), повідомляє наступне:
По пункту 1 :
Згідно до вимог тендерної документації Учасник під час подання тендерної пропозиції повинен був надати, відповідно до додатку № 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Вимоги до предмету закупівлі» наступні документи та довідки:
В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, згідно пункту 6 додатку.
Відповідно до пункту 3 додатку Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, якісним та таким, що не використовувався (надати довідку в довільній формі).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано погоджений додаток № 2 тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Вимоги до предмету закупівлі» код ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна ДК 021:2015 - 44221100-6 Вікна) (файл технічні характеристики.pdf), яким підтверджено всі характеристики предмету закупівлі та довідку № 3 від 26.04.2023 року (файл оригінальні компоненти.pdf), в якій зазначена інформація, що всі основні компоненти товару є новими оригінальними, заміна компонентів на не оригінальні не допускається.
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу 2 пункту 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Так як Учасником надано погоджений додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Вимоги до предмету закупівлі» код ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна ДК 021:2015 - 44221100-6 Вікна), де підтверджені всі вимоги до характеристик предмету закупівлі та в довідці № 3 від 26.04.2023 року було зазначено, що всі компоненти товару є новими то подання довідки, що «Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, якісним та таким, що не використовувався» підпадає під усунення невідповідності протягом 24 годин в інформації, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, а також виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
По пункту 2:
Згідно пункту 6 додатку № 2 тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Вимоги до предмету закупівлі» якість товару, що пропонуються до постачання, повинні відповідати стандартам і технічній документації виробника. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
Згідно пункту 6.1. додатку необхідно надати в довільній формі порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (в якій зазначається виробник, характеристика товару, відповідність стандартам для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника) та вказати електронне посилання на сайт (діючий, за наявності), що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні.
Учасник надав порівняльну таблицю (файл порівняльна.pdf), в якій зазначені характеристики товару, відповідність стандартам для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника та зазначив під таблицею інформацію про виробника продукції завод Основа та посилання на електронний сайт виробника https://osnova.company. Згідно тендерної документації Замовника порівняльну таблицю необхідно було надати в довільній формі. Замовник не встановлював вимоги щодо заповнення порівняльної таблиці. Тому враховуючи вищезазначене Учасник надав порівняльну таблицю в довільній формі, де зазначив в поданому документі всю необхідну інформацію, згідно вимог Замовника.
На основі вищезазначеного повідомляємо, що пропозиція ФОП Коршунов Д.В відповідає вимогам тендерної документації Замовника те не підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено