-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки (приладів обліку теплової енергії)
50411000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
Завершена
790 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2023 10:13 - 30.04.2023 00:00
Вимога
Вирішена
вимога щодо навчання працівників
Номер:
b173fa781af1459884abb7d1697c8a3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-21-001964-a.c1
Назва:
вимога щодо навчання працівників
Вимога:
ВИМОГА
ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» має намір взяти участь у закупівлі «Послуги з повірки
засобів вимірювальної техніки (приладів обліку теплової енергії)» згідно ДК 021:2015:
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних,
випробувальних і контрольних приладі, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-21-001964-
a, замовником якої виступає КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ
"БОРИСПІЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА" (далі — Замовник).
Відповідно до пункту 51 Особливостей, які були затверджені постановою Уряду №
1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні
закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з
дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), фізична/юридична особа має
право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції
звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо
тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення
порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо
усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без
ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з
дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в
електронній системі закупівель.
Керуючись пунктом 51 Особливостей, ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» звертається до
Замовника:
за роз’ясненнями щодо тендерної документації – до пункту 2.4 Додатку 2 до
Тендерної документації, а саме «2.4. Надати документально підтверджену інформацію, що
працівники, які задіяні в виконанні робіт, пройшли навчання та перевірку знань з питань
охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 40.1-1.21-98 і т.д. ), а саме копії посвідчень
або копії витягів з протоколів перевірки знань
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію,
такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність
працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї
відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як
субпідрядників/ співвиконавців».
НПАОП 0.00-1.76-15 це документ який стосується Правил безпеки систем
газопостачання» що затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної
промисловості України від 15.05.2015 № 285. Прошу надати Замовника роз’яснення яким
саме чином НПАОП 0.00-1.76-15 стосується процедури проведення повірки приладів обліку
теплової енергії. Оскільки, Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів
вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів (затвер.
наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 № 193 та
зареєстр. в Міністерстві юстиції України 24 лютого 2016 р. за № 278/28408) та методика
повірки приладів обліку теплової енергії не передбачає наявності в повірника копії
посвідчень або копії витягів з протоколів перевірки знань з Правил безпеки систем
газопостачання.
Замовником також в даному пункту вказано «…….пройшли навчання та перевірку
знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 40.1-1.21-98 і т.д. )». А тому
прошу Замовника надати чіткий перелік нормативних документів відповідно до яких
працівники Учасника мають пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
- До Додатку № 4 Тендерної документації, а саме: «До послуги належать:
калібрування та регулювання приладів обліку теплової енергії, державна метрологічна
повірка приладів обліку теплової енергії». Відповідно до Переліку категорій законодавчо
регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, що затвер.
Постановою КМУ від 4 червня 2015 р. № 374, засоби вимірювальної техніки (прилади)
перераховані у Технічній специфікації Додатку № 4 Тендерної документації належать до
категорії законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації. Прошу Замовника
надати роз’яснення до яких приладів буде застосовано калібрування? Під чим Замовник
розуміє вислів «державна метрологічна повірка приладів обліку теплової енергії», оскільки
ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» не передбачено дану процедуру.
Та з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру Замовником
під час закупівлі «Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки (приладів обліку
теплової енергії)» згідно ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного
обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладі, який вказав
«специфічні» вимоги до учасника в пункті 2.4 Додатку 2 до Тендерної документації, чим
встановив дискримінаційні вимоги до учасника які фактично жодним чином не можуть
вплинути на якість виконання робіт/надання послуг та які чітко не є визначеними та
достатньо обґрунтованими.
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації в
частині пункті 2.4 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме привести чіткий перелік
нормативних документів з необхідним обґрунтуванням для чого такі вимог були встановлені
до учасника або виключити даний пункт з Додатку 2 до Тендерної документації.
Інакше ми змушені будемо звернутися зі скаргою про порушення законодавства у
сфері публічних закупівель до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом
інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному
законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні
інтереси як учасника даної закупівлі, оскільки згадана вимога є такою, що обмежує
конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Дякуємо!
Директор
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2023 23:15
Вирішення:
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені.
Статус вимоги:
Задоволено