• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові вікна та дверні блоки

Крок аукціону зазначається на вимогу пункту 11 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», але з 03.01.2023, згідно з пунктом 35 Особливостей, відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.

Завершена

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 20.04.2023 16:00 - 25.04.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

неправомірне відхилення

Номер: 0238014041c942b7b842b95826f14496
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-008723-a.b3
Назва: неправомірне відхилення
Скарга:
неправомірне відхилення ФОП Романюк Є.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.05.2023 16:35
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Євгеній Романюк 380673459419 ROMANUK-SMART@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

Неправомірно відхилена пропозиція

Номер: 5802a90ec9c34f4d88609f921294881f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-008723-a.c2
Назва: Неправомірно відхилена пропозиція
Вимога:
Я, ФОП Прус С.А. учасник торгів з Особливостями, не згодний з рішенням замовника, що до відмови мені в зв'язку з недоліками тендерної пропозиції. Шановний Замовнику 28.04.2023р. при розгляді нашої тендерної пропозиції Ви виявили недоліки. А саме, що Учасник у складі тендерної пропозиції не надав паспорт якості та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або протокол випробувань на профіль. Згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей. Хочу повідомити, що в моїй тендерній пропозиції я надав сертифікат відповідності на, цитую: Вікна, балконні двері, двері зовнішні з 5-ти камерного ПВХ профілю "Fenster 500" з однокамерними, двокамерними енергозберігаючими та мультифункціональними склопакетами. Але Замовник у ході телефонної розмови повідомила, що то не ТАКИЙ сертифікат, який Замовник хотів бачити. Але ж є вимога надати сертифікат і я його надав. Будь-який бажаючий може переглянути мою тендерну документацію і переконатись в тому, що я надав сертифікат відповідності на вікна та двері з 5-ти камерного ПВХ профілю "Fenster 500". Предмет закупівлі - Столярні вироби (вікна, двері та супутні вироби), замовник бажає замовити за допомогою тендерної закупівлі не профіль окремо, а конкретно вікна та двері з профілю, який сертифікований. Сертифікат я надав. Але маємо безпідставну видуману відмову. Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція учасника ФОП Прус С.А., була необгрунтовано і неправомірно відхилена Замовником. Вимагаю, усунути порушення, які виникли під час проведення закупівлі і скасувати рішення прийняте Протоколом б/н він 28.04.2023р. та визнати ФОП Прус С. А. переможцем. Ще раз додаю копію Сертифікату відповідності на "вікна, балконні двері, двері зовнішні з 5-ти камерного ПВХ профілю "Fenster 500" з однокамерними , двокамерними енергозберігаючими та ммультифункціональними склопакетами" у якого срок дії до 29 березня 2024р. P.S Хочу звернути увагу, щодо Протоколу б/н від 02.05.2023р. про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Вікна Віконда" винесення рішення зазначити його переможцем щодо Закупівлі, та визначення його найбільш економічно вигідною пропозицією. В відкритих торгах за ідентифікатором закупівлі UA-2023-04-06-00801-a, що відбулися 17.04.2023р та були скасовані 20.04.2023. ТОВ "Вікна Віконда" запропонувала тендерну документацію, в якій згодна була поставити товар, а також здійснити комплекс супутніх послуг за 204000 грн. Через декілька днів Замовник проводить другі відкриті торги за ідентифікатором закупівлі UA-2023-04-20-008723-a, в якому відхиляє тендерні пропозиції трьох учасників з меньшою вартістю, а визначає переможцем ТОВ "Вікна Віконда" з тендерною пропозицією на приблизно 20000грн дорожче ніж учасник до того пропонував, а саме 218800грн. це Замовник називає "найбільш економічно вигідною пропозицією"? А взагалі, що змінилось за декілька днів і чому ТОВ "Вікна Віконда" збільшила ціну 204000грн до 218800грн - майже на 15000грн ? Невже завищення ціни не є підставою, щоб відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Вікна Віконда"?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! На вашу вимогу про неправомірне відхилення пропозиції повідомляю про наступне. Відповідно до пункту 2.3. Додатку 2 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції учаснику необхідно надати паспорт якості та/або сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або протоколи випробування на склопакети, профіль та фурнітуру. Шановний Прус Сергію Анатолійовичу, ви в своїй тендерній пропозиції надаєте сертифікат відповідності на пристрої поворотні, вiдкиднi, поворотно-вiдкиднi та фурнітура для вiконних та дверних блокiв, ручки віконні та двернi торгівельної марки «VORNE», сертифікат відповідності на склопакети однокамерні та двохкамерні. Однак, в тендерній пропозиції відсутній паспорт якості та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або протокол випробування на профіль. Наголошую на тому, що вказаний у вимозі сертифікат відповідності на вікна, балконні двері, двері зовнішні з 5-ти камерного ПВХ профілю «Fenster 500» (Україна) з однокамерними, двокамерними енергозберігаючими та мультифункціональними склопакетами не є сертифікатом відповідності на профіль. Адже пунктом 2.3. Додатку 2 до тендерної документації не вимагалося паспорт якості та/або сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або протоколи випробування на товар в загальному. До того, пунктом 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) встановлено право учасника подавати скарги, що стосуються умов тендерної документації, які можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Учасником пункт 2.3. Додатку 2 до тендерної документації оскаржено не було. Це свідчить про те, що учасник погодився з умовами тендерної документації. Щодо найбільш економічно вигідної пропозиції повідомляю, пунктом 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. У разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Неправомірно відхиленна пропозиція

Номер: 0b66b941a3aa4cfba53e58bce8ddd371
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-008723-a.b1
Назва: Неправомірно відхиленна пропозиція
Вимога:
Шановний Замовнику. 28.04.2023 16:22 при розгляді нашої пропозиції ви надали нам 24 години на виправлення невідповідностей, з посиланням на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності та переліком виявлених невідповідностей, а саме: Відповідно до пункту 2.4. Додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності технічних характеристик запропонованого товару. В складі тендерної пропозиції Учасником надано порівняльну таблицю, де в пункті 4,5,6,7 товщина скління зазначена 32 мм., а там де скління 4Is-10--10-4Is, що в сумі не дає 32 мм. Зокрема, в монтажній карті поданої в складі тендерної пропозиції учасником зазначено також скління 4Is-10-4-10-4Is, що становить 32 мм. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: виправлену порівняльну таблицю відповідності технічних характеристик запропонованого товару. Ми виправили вказані невідповідності, і надіслали оновленну порівняну таблицю в встановлений термін. Натомість, рішенням Протоколу б/н від 01.05.2023р. ви відхилили нашу пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей. 2 пп. 2 п. 41 Особливостей № 1178 викладено в новій редакції, за якою тепер невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є підставою відхилити тендерну пропозицію, лише якщо така невідповідність не може бути усунута згідно з п. 40 Особливостей № 1178. У переліку виявленних невідповідністей, з вимогою виправити у 24 години, ви не вказали на невідповідності за якими відхилили нашу пропозицію протоколом від 01.05.2023р., тим самим позбавивши нас законного права виправити такі невідповідності, застосувавши механізм, передбачений п. 40 Особливостей № 1178. Проте, Протоколом б/н від 01.05.2023р.зазначено, що : Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю, яка не відповідає технічним вимогам замовника, а саме: Технічні вимоги тендерною документацією, згідно з таблицею Технічні вимоги що пропонується учасником, згідно з таблицею п.1.СКЛІННЯ С\П 4-16-4 + сандвіч - панель п. 1 .СКЛІННЯ С\П 4-16-4; термопанель 24 мм товщиною 24 мм Примітка: Сандвіч-панель та термопанель - це різні типи конструкцій з різною будовою та функціональними характеристиками. П.2. сандвіч - панель товщиною 24 мм п.2.термопанель 24 мм П.З. сандвіч - панель товщиною 24 мм п.З.термопанель 24 мм П.4. СКЛІННЯ С\П 4-10-4і*-10-4і* п.4. скління 4І$-10-4-10-41$ П.5. СКЛІННЯ С\П 4-10-4і*-10-4і* п.5. скління 4Ія-10-4-10-41$ П.6. СКЛІННЯ С\П 4-10-4і*-10-4і* п.6. скління 4І8-10-4-10-4І8 П.7. скління С\П4-10-4і*-10-4і* п.7. скління 4І8-10-4-10-4І8 Примітка: склопакет 4-10-4і*-10-4і*більш енергоефективний за рахунок використання ізоляційного скла з низьким коефіцієнтом теплопровідності. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наголошуємо, що; 1. Зазначений нами в порівняльній таблиці матеріал термопанель 24мм це і є сенвіч-панель 24мм. Сендвіч-панель (термопанель)- будівельний матеріал, що має тришарову структуру: два листи жорсткого матеріалу (у нашому випадку ПВХ) і шар утеплювача між ними. Використовується у віконній галузі для заповнення глухих просвітів замість склопакетів, коли це вимагається конструктивно. Цей же матеріал зазначений нами у документі 08.Технічні вимоги. Креслення, як: С/П (S/E)24 біл, де зазначенні конструкції і конфігурації в яких даний матеріал застосовується. Ніякого іншого трактування з визначення назви цього матеріалу у данному контексті бути не може. 2. Стосовно склопакета. У Протоколі б/н від 01.05.2023р. ви зазначили скління, яке ми пропонуємо як 4І8-10-4-10-4І8 що не відповідає дійсністі. Ми пропонуємо склопакет за формулою 4Is-10-4-10-4Is.що чітко вказано в документах 08.Технічні вимоги.Креслення та 09.Порівняльня таблиця. Додатком 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у п.4-7 вимагається: товщина скління: не менше 32 мм, в яку входить 3 скла, два з яких енергозберігаючі. З прикладом формули 4-10-4і*-10-4і* Тим самим документом зазначається, що Технічні, якісні та кількісні характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даних таблицях. В пропонованих нами конструкціях використовується скління в яке входить 3 скла, два з яких енергозберігаючі за формулою 4Is-10-4-10-4Is, де 4Is-низькоемесійне енергозберігаюче скло товщиною 4мм; 10-дистанційна рамка шириною 10 мм, що відповідає технічним вимогам Закупівлі. Вважаємо, висновок що: склопакет 4-10-4і*-10-4і*більш енергоефективний за рахунок використання ізоляційного скла з низьким коефіцієнтом теплопровідності є необгрунтованим і таким що не відповідає дійсністі. Слід зазначити, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Наша пропозиція повністю відповідає вимогам Закупівлі зазначениих у Додатку 2 (технічні вимоги до предмета закупівлі) дотримуватися яких ми гарантували листом 07.Технічні вимоги до предмета закупівлі. Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ФОП Романюк Є.О. була необгрунтовано і неправомірно відхилена Замовником. Вимагаю, усунути порушення, які виникли під час проведення закупівлі і скасувати рішення прийняте Протоколом б/н від 01.05.2023р. та визнати ФОП Романюк Є.О. переможцем. 03.05.2023р. P.S. Додаємо лист-роз’яснення від виробника стосовно маркування склопакетів.
Вирішення: Шановний учасник! На вашу вимогу про неправомірне відхилення тендерної пропозиції повідомляю про наступне. 1. Щодо позбавлення вас законного права виправити невідповідності. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей. Абзацом другим пунктом 40 Особливостей розуміється під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зазначені недоліки у протоколі б/н від 01.05.2023, а саме: п.1.скління С\П 4-16-4; термопанель 24 мм, п.2.термопанель 24 мм, п.3.термопанель 24 мм, п.4. скління 4Is-10-4-10-4Is, п.5. скління 4Is-10-4-10-4Is, п.6. скління 4Is-10-4-10-4Is, п.7. скління 4Is-10-4-10-4Is не відносяться до невідповідностей, які виправляються механізмом передбаченим пунктом 40 Особливостей. Так як, виправлення даних невідповідностей в тендерній пропозиції призведуть до зміни найменування товару, марки, моделі тощо. 2. Щодо зазначений вами в порівняльній таблиці термопанель 24 мм, а не сандвіч –панель 24 мм. Сандвіч – панель – це конструкція з двох зовнішніх шарів з металу або іншого матеріалу, між якими розташоване теплоізоляційне наповнення. Термопанель – це склопакет, в якому між двома скляними панелями розташований теплоізоляційний наповнювач. В протоколі б/н від 01.05.2023 формула скління зазначено 4Is-10-4-10-4Is, а не формула 4І8-10-4-10-4І8, яку ви вказали у своїй вимозі.
Статус вимоги: Не задоволено