• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, лікувальне харчування хворих на фенілкетонурію

Торги відмінено

172 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 237.50 UAH
Період оскарження: 20.04.2023 14:19 - 25.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА МКУ

Номер: 663e735a4c9f40e7a2069b0a4deb7382
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-007388-a.c7
Назва: СКАРГА МКУ
Скарга:
ЗГІДНО ДОДАТКУ
Дата розгляду скарги: 31.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.05.2023 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.06.2023 16:47
Дата виконання рішення Замовником: 06.06.2023 13:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол усунення порушень
Автор: ТОВ "Софія", Карпусь Світлана Олександрівна +380482429477 sofiya.med@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА МКУ

Номер: 055648f22f4f49319905c87cf58f8798
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-007388-a.a6
Назва: СКАРГА МКУ
Скарга:
ЗГІДНО ДОДАТКУ
Дата розгляду скарги: 31.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.05.2023 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.06.2023 17:22
Дата виконання рішення Замовником: 06.06.2023 13:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол усунення порушень
Автор: ТОВ "Софія", Карпусь Світлана Олександрівна +380482429477 sofiya.med@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА МКУ

Номер: 48057c7e4ae7423da91d89e839239fad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-007388-a.a5
Назва: СКАРГА МКУ
Скарга:
ЗГІДНО ДОДАТКУ
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.05.2023 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.06.2023 15:14
Дата виконання рішення Замовником: 06.06.2023 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол усунення порушень
Автор: ТОВ "Софія", Карпусь Світлана Олександрівна +380482429477 sofiya.med@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження скасування рішення про визначеня переможця

Номер: 3b73cd2f7f884af99887ca717361e79b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-007388-a.a4
Назва: Оскарження скасування рішення про визначеня переможця
Вимога:
Оскарження скасування рішення про визначення переможця. ТОВ Софія вважає не правомірним рішення замовника щодо не відповідності пропозиції вимогам документації з наступних причин: 1. Учасник, ТОВ «Софія» порушив порядок №1178 Особливостей, а саме положення п.44 Особливостей. (формулювання Замовника) Замовник, спираючись на вимогу іншого учасника декларує відсутність у пропозиції ТОВ Софія інформації щодо відсутності підстав для відмови в участі, передбачених пунктом 44 Особливостей. Проте ТОВ «Софія» подано зазначену інформацію у спосіб, передбачений Замовником. «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 44 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі». На підтвердження відповідності учасника була надана довідка № 162 від 27.04.2023 року в якій необхідна інформація щодо відсутності підстав для відмови участі у тендері була зазначена відповідно вимог Особливостей. Учасник під час сканування документів пропозиції назвав цю довідку «статті 16, 17 закону», але у тексті довідки наявні посилання на пункт 44 Особливостей та надана інформація щодо відповідності усім вимогам законодавства. А також Учасник самостійно задекларував відсутність таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, заповнивши електронні поля. 2. Учасник, ТОВ «Софія» порушив абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI не надав згоду суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних. (формулювання Замовника) Беручи до уваги Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI стаття 2. Визначення термінів абзац 4: «…згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-комунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.» Замовник у своїй тендерній документації у Розділі 5. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація прописав: «В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.» Тобто, Замовник на власний розсуд вніс у тендерну документацію обґрунтування не обов’язкової згоди учасника на обробку його персональних даних. А відтак не повинен вимагати від Учасника – юридичної особи наявність такої згоди у складі пропозиції. Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі» визначає право Замовника вимагати від учасників подачу додаткової інформації чи документів, але у такому випадку ця вимога має бути прописана Замовником у тендерній документації. Тобто за відсутність у складі пропозиції інформації, що не була передбачена вимогами тендерної документації, Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника. Враховуючи вище наведене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, як не правомірне, та поновити рішення про визначення нашого товариства переможцем по всім лотам.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ "Софія"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

СКАРГА(ВИМОГА) НА АНАЛЮВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПО ЛОТУ 1 ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ СОФІЯ

Номер: b2f6c359a8ab4e5283b5534182c6f888
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-007388-a.c3
Назва: СКАРГА(ВИМОГА) НА АНАЛЮВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПО ЛОТУ 1 ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ СОФІЯ
Вимога:
Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголошено закупівлю UA-2023-04-20-007388-a . 01.05.2023 протокольним рішенням уповноваженої особи №45 визначено переможцем за ЛОТА 1,2,3 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, Лікувальне харчування хворих на фенілкетонурію (банка) пропозицію ТОВ "Софія". На підставі пункту 1та 3 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі- Особливості): П.1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”. П.3. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Замовники та Учасники повинні керуються положеннями Особливостей. ТОВ «Софія» надала в складі тендерної пропозиції, документи що порушують №1178 Особливостей та тендерну документацію Замовнику: 1.Учасник ,ТОВ «Софія» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку під назвою Додаток 1 ст. 16 ст. 17.pdf від 27.04.2023 №162- в даній довідці міститься посилання на Особливості №1178 та на Закон України «Про публічні закупівлі», шо порушує порядок №1178 Особливостей, оскільки стаття 17, що викладена в ЗУ «Про публічні закупівлі» відрізняться від Особливостей №1178. Учасники повинні керуватись виключно положенням п.44 Особливостей. Дана довідка Учасника порушує п.44 Особливостей №1178. 2. Згідно п.1.1 додатку 1 тендерної документації Замовника: Учасник в складі тендерної пропозиції надає: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасник ,ТОВ «Софія» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку під назвою Додаток 1 ст. 16 ст. 17.pdf від 27.04.2023 №161 Довідка про наявність устаткування та матеріально-технічної бази. В даній довідці відсутня інформація про кількість та правові підстави володіння / користування. Така відсутність інформації порушує вимоги встановлені Замовником в тендерній документації. 3.Відповідно до Тендерної документації Замовника, сторінка 17, пункт 6 Розділ Інша інформація міститься вимога: Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Тобто, для фізичних осіб-підприємців ,факт подання тендерної пропозиції, є безумовною згодою на обробку персональних даних. Що стосується юридичних осіб, то вони у складі тендерної пропозиції повинні надати лист –згоду на оброку персональних даних з наданням такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Отже, Учасник не надав документ що вимагалося тендерною документацією Замовника. Відповідно до пункту 40 Особливостей №1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ПРОТЕ, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Софії» не було виявлено ВЧАСНО даних невідповідностей та не надано Учаснику можливості виправлення таких невідповідностей і тому тендерна пропозиція ТОВ «Софії» підлягає ВІДХИЛЕННЮ . Таким чином, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Софії» наявні порушення. На порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, Замовник відхиляє пропозицію учасника ТОВ «Софія». Тендерна пропозиція Учасника порушує вимоги тендерної документації Замовника та Особливості №1178. З вищенаведеного ВИМАГАЄМО: 1. Анулювати рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «Софії» по лоту 1,2,3. 2. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Софії», як таку що не відповідає вимогам встановленим в підпункті 1 та 2 пункту 41 Особливостей по лоту 1,2,3. 3. Перейти до розгляду наступного Учасника ,що визначено системою найбільш економічно вигідною. ТАКОЖ, В РАЗІ НЕ ВИКОНАННЯ ВИМОГ УЧАСНИКА, НА ЗАМОВНИКА БУДЕ НАКЛАДЕНО УПОВНОВАЖЕНИМИ НА ТЕ ОРГАНАМИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ \ А САМЕ: На підставі ЗУ «Про публічні закупівлі», "Стаття 164-14 невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

СКАРГА(ВИМОГА) НА АНАЛЮВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПО ЛОТУ 1 ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ СОФІЯ

Номер: 1a1f0479232d4c0885264e934dd8cc4f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-007388-a.c2
Назва: СКАРГА(ВИМОГА) НА АНАЛЮВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПО ЛОТУ 1 ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ СОФІЯ
Вимога:
Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголошено закупівлю UA-2023-04-20-007388-a . 01.05.2023 протокольним рішенням уповноваженої особи №45 визначено переможцем за ЛОТА 1,2,3 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, Лікувальне харчування хворих на фенілкетонурію (банка) пропозицію ТОВ "Софія". На підставі пункту 1та 3 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі- Особливості): П.1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”. П.3. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Замовники та Учасники повинні керуються положеннями Особливостей. ТОВ «Софія» надала в складі тендерної пропозиції, документи що порушують №1178 Особливостей та тендерну документацію Замовнику: 1.Учасник ,ТОВ «Софія» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку під назвою Додаток 1 ст. 16 ст. 17.pdf від 27.04.2023 №162- в даній довідці міститься посилання на Особливості №1178 та на Закон України «Про публічні закупівлі», шо порушує порядок №1178 Особливостей, оскільки стаття 17, що викладена в ЗУ «Про публічні закупівлі» відрізняться від Особливостей №1178. Учасники повинні керуватись виключно положенням п.44 Особливостей. Дана довідка Учасника порушує п.44 Особливостей №1178. 2. Згідно п.1.1 додатку 1 тендерної документації Замовника: Учасник в складі тендерної пропозиції надає: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасник ,ТОВ «Софія» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку під назвою Додаток 1 ст. 16 ст. 17.pdf від 27.04.2023 №161 Довідка про наявність устаткування та матеріально-технічної бази. В даній довідці відсутня інформація про кількість та правові підстави володіння / користування. Така відсутність інформації порушує вимоги встановлені Замовником в тендерній документації. 3.Відповідно до Тендерної документації Замовника, сторінка 17, пункт 6 Розділ Інша інформація міститься вимога: Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Тобто, для фізичних осіб-підприємців ,факт подання тендерної пропозиції, є безумовною згодою на обробку персональних даних. Що стосується юридичних осіб, то вони у складі тендерної пропозиції повинні надати лист –згоду на оброку персональних даних з наданням такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Отже, Учасник не надав документ що вимагалося тендерною документацією Замовника. Відповідно до пункту 40 Особливостей №1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ПРОТЕ, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Софії» не було виявлено ВЧАСНО даних невідповідностей та не надано Учаснику можливості виправлення таких невідповідностей і тому тендерна пропозиція ТОВ «Софії» підлягає ВІДХИЛЕННЮ . Таким чином, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Софії» наявні порушення. На порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, Замовник відхиляє пропозицію учасника ТОВ «Софія». Тендерна пропозиція Учасника порушує вимоги тендерної документації Замовника та Особливості №1178. З вищенаведеного ВИМАГАЄМО: 1. Анулювати рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «Софії» по лоту 1,2,3. 2. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Софії», як таку що не відповідає вимогам встановленим в підпункті 1 та 2 пункту 41 Особливостей по лоту 1,2,3. 3. Перейти до розгляду наступного Учасника ,що визначено системою найбільш економічно вигідною. ТАКОЖ, В РАЗІ НЕ ВИКОНАННЯ ВИМОГ УЧАСНИКА, НА ЗАМОВНИКА БУДЕ НАКЛАДЕНО УПОВНОВАЖЕНИМИ НА ТЕ ОРГАНАМИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ \ А САМЕ: На підставі ЗУ «Про публічні закупівлі», "Стаття 164-14 невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга(вимога) на аналювання рішення Замовника по лоту 1 про визначення переможця та відхилення пропозиції ТОВ Софія

Номер: 7af34d92c118413aa5dbfcba369de28c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-007388-a.c1
Назва: Скарга(вимога) на аналювання рішення Замовника по лоту 1 про визначення переможця та відхилення пропозиції ТОВ Софія
Вимога:
Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголошено закупівлю UA-2023-04-20-007388-a . 01.05.2023 протокольним рішенням уповноваженої особи №45 визначено переможцем за ЛОТА 1,2,3 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, Лікувальне харчування хворих на фенілкетонурію (банка) пропозицію ТОВ "Софія". На підставі пункту 1та 3 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі- Особливості): П.1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”. П.3. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Замовники та Учасники повинні керуються положеннями Особливостей. ТОВ «Софія» надала в складі тендерної пропозиції, документи що порушують №1178 Особливостей та тендерну документацію Замовнику: 1.Учасник ,ТОВ «Софія» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку під назвою Додаток 1 ст. 16 ст. 17.pdf від 27.04.2023 №162- в даній довідці міститься посилання на Особливості №1178 та на Закон України «Про публічні закупівлі», шо порушує порядок №1178 Особливостей, оскільки стаття 17, що викладена в ЗУ «Про публічні закупівлі» відрізняться від Особливостей №1178. Учасники повинні керуватись виключно положенням п.44 Особливостей. Дана довідка Учасника порушує п.44 Особливостей №1178. 2. Згідно п.1.1 додатку 1 тендерної документації Замовника: Учасник в складі тендерної пропозиції надає: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасник ,ТОВ «Софія» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку під назвою Додаток 1 ст. 16 ст. 17.pdf від 27.04.2023 №161 Довідка про наявність устаткування та матеріально-технічної бази. В даній довідці відсутня інформація про кількість та правові підстави володіння / користування. Така відсутність інформації порушує вимоги встановлені Замовником в тендерній документації. 3.Відповідно до Тендерної документації Замовника, сторінка 17, пункт 6 Розділ Інша інформація міститься вимога: Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Тобто, для фізичних осіб-підприємців ,факт подання тендерної пропозиції, є безумовною згодою на обробку персональних даних. Що стосується юридичних осіб, то вони у складі тендерної пропозиції повинні надати лист –згоду на оброку персональних даних з наданням такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Отже, Учасник не надав документ що вимагалося тендерною документацією Замовника. Відповідно до пункту 40 Особливостей №1178, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ПРОТЕ, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Софії» не було виявлено ВЧАСНО даних невідповідностей та не надано Учаснику можливості виправлення таких невідповідностей і тому тендерна пропозиція ТОВ «Софії» підлягає ВІДХИЛЕННЮ . Таким чином, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Софії» наявні порушення. На порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, Замовник відхиляє пропозицію учасника ТОВ «Софія». Тендерна пропозиція Учасника порушує вимоги тендерної документації Замовника та Особливості №1178. З вищенаведеного ВИМАГАЄМО: 1. Анулювати рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «Софії» по лоту 1,2,3. 2. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Софії», як таку що не відповідає вимогам встановленим в підпункті 1 та 2 пункту 41 Особливостей по лоту 1,2,3. 3. Перейти до розгляду наступного Учасника ,що визначено системою найбільш економічно вигідною. ТАКОЖ, В РАЗІ НЕ ВИКОНАННЯ ВИМОГ УЧАСНИКА, НА ЗАМОВНИКА БУДЕ НАКЛАДЕНО УПОВНОВАЖЕНИМИ НА ТЕ ОРГАНАМИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ \ А САМЕ: На підставі ЗУ «Про публічні закупівлі», "Стаття 164-14 невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу.
Статус вимоги: Задоволено