• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя для комунальних закладів Чорноострівської селищної ради

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами)

Завершена

148 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
Період оскарження: 20.04.2023 14:19 - 30.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Требование по поз 11

Номер: c79152e557974601a5aa9205c49c0f06
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-007376-a.b1
Назва: Требование по поз 11
Вимога:
Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь в закупівлі UA-2023-04-20-007376-a код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Чорноострівська селищна рада Вивчивши тендерну документацію нами було встановлено, що технічні вимоги до Поз.11 Папір офісний, даної закупівлі встановлені для конкретної торгівельної марки. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції Просимо Вас зробити зміни до цих позицій та викласти технічні характеристики в наступній редакції: Папір 80 г/м2А4х500 Формат паперу, мм 210х297мм Щільність паперу, 80 г/м2, ISO536 Товщина, мікрон, 103+4, ISO534 Білизна, 161-169 % СІЕ, ISO11475 Яскравість, ≥98 %, ISO2470 Непрозорість, ≥ 91%, ISO2471Шорсткість, ≤250 мл/хв ISO8791-2 Вміст вологи, 4 -4,8%, ISO287 Термін зберігання згідно ISO9706 Відбілювання без використання хлору та важких металів згідно ISO9706 Пакування паперу у непрозору вологозахисну обгортку. Пачки з папером пакуються у фірмові картонні коробки, обв’язані пластиковою стрічкою. Прохання розглянути нашу вимогу і внести відповідні зміни до документації. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Чорноострівська селищна рада ознайомилась з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярське приладдя для комунальних закладів Чорноострівської селищної ради)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені технічні вимоги до паперу офісного є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище. Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні щонайменше п’ять Учасників, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Зокрема Мaestro standart. Multy officce. IQ-Economy. Nevia. Pro-officcе та інші, що в свою чергу спростовує Ваше твердження, що технічним вимогам відповідає виключно продукція лише одного виробника. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі офісного паперу, який буде відповідати всім умовам, що постановлені перед потенційними постачальниками. Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб працівників Замовника, а не потреб потенційних учасників закупівлі, тому передбачені, саме такі технічні умови, які забезпечать належні умови для організації робочого процесу працівникам громади. Щодо зауважень що нами планується придбання паперу певної марки повідомляємо, що відповідно умов Додатку № 2 не зазначається жодної торгової назви чи назви виробника, біль того відповідно до примітки «Технічного завдання» у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент». Чорноострівською селищною радою проводиться закупівля канцелярського устаткування, закупівля здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі, відповідають лише продукції одного виробника. Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Чорноострівська селищна рада вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.05.2023 18:02