• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали

(лот №1 – одноразовий медичний інструментарій, лот №2 – хірургічні шовні матеріали; лот №3 – перев’язувальний матеріал; лот №4 – хірургічні рукавички)

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 225.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2018 16:15 - 08.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо поділу лоту

Номер: 314dcbeddc4244999f9f8c973828e47f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-26-002914-b.c1
Назва: Вимога щодо поділу лоту
Вимога:
ДЗ «Спеціалізована медико – санітарна частина №9 МОЗ України» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2033308, номер тендеру у UA-2018-01-26-002914-b) 12.02.2018року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з\п Найменування Одиниця виміру Кіль-кість 1 Голка для встановлення підключичного катетера КВ-3 G15, діаметр: 2 х 1,5 шт. 50 2 Голка для спінальної анестезії (тип вістря «Квінке»); розмір 25G x 3 ½ (0,5мм x 88мм) шт. 100 3 З"єднувач 15 мм трубка з 22 мм F та 15 мм F/22 мм M кутовими з`єднувачами шт. 50 4 Зажим для пуповини новонародженого шт. 300 5 Катетер аспіраційний (Fr8) шт. 100 6 Катетер аспіраційний (Fr14) шт. 50 7 Катетер Нелатона жіночий (Fr14) шт. 100 8 Катетер Фолея, 2-ходовий (Fr14) шт. 150 9 Канюля внутрішньовенна з ін"єкційним клапаном G 18 шт. 100 10 Канюля внутрішньовенна з ін"єкційним клапаном G 20 шт. 300 11 Канюля внутрішньовенна з ін"єкційним клапаном G 22 шт. 200 12 Канюля внутрішньовенна з ін"єкційним клапаном G 24 шт. 100 13 Леза для скальпелю №23 шт. 150 14 Трубки ендотрахеальні (без манжети розмір 3,0) шт. 10 15 Трубки ендотрахеальні (без манжети розмір 3,5) шт. 10 16 Трубки ендотрахеальні (з манжетою розмір 7,5) шт. 100 17 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт. 5000 18 Скарифікатор з нержавіючої сталі стерильний №100 уп 10 19 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2,0 мл шт. 10000 20 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл шт. 10000 21 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10,0 мл шт. 10000 22 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл шт. 5000 23 Щіточка ендоцервікальна шт 130 В т.ч. ПДВ ВСЬОГО ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2,0 мл шт. 10000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл шт. 10000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10,0 мл шт. 10000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл шт. 5000 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт. 5000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2033308, номер тендеру UA-2018-01-26-002914-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ДЗ «СМСЧ №9 МОЗ України» розглянуто вимогу вих. №181 від 29.01.2018р. щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Медичні матеріали» по лоту №1 – одноразовий медичний інструментарій, а саме виділення позицій в окремий лот (шприци та системи). За результатами розгляду: - «Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот»* - чинним законодавством про здійснення публічних закупівель не визначено, що замовник має обґрунтовувати необхідність об’єднання всіх найменувань в один лот. Наказом МЕРТУ від 19.12.2016р. № 2092 встановлено «Предмет закупівлі товарів і послуг визначають на основі Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015) за показниками четвертої цифри із зазначенням в дужках конкретної назви товару чи послуги (раніше третьої – п’ятої цифри). При закупівлі лікарських засобів – за показниками третьої цифри із зазначенням у дужках МНН лікарського засобу». Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Поділ предмета закупівлі на частини є правом, а не обов’язком замовника. Рішення про поділ приймається замовником виходячи з економічної чи технічної доцільності. Всі товари, що зазначені в даному тендері визначені за показником четвертої цифри (33140000-3 – Медичні матеріали), та розрізнені на лоти за номенклатурою саме для розширення кола потенційних учасників, що навпаки не обмежує конкуренції та ні в якій мірі не призводить до дискримінації учасників, не встановлює дискримінаційних вимог та не порушує вимоги чинного Законодавства про здійснення публічних закупівель. Замовником встановлені загальні до всіх товарів, зареєстрованих в Україні, медико – технічні вимоги без посилання на торгівельні марки, виробників, фірм і т.ін. Шприці та системи є одноразовими медичними інструментами, як і інші товари в переліку лоту №1, тому виділення їх окремим лотом є нераціональним. Рішення АМК України від 26.03.2015р. №388-р/пк-ск про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на яке посилається ініціатор вимоги, не стосується даної процедури, так як товар про який йдеться у рішенні має специфічний характер. Крім того, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 регламентовано: «8. Визначення предмета закупівлі протезних виробів (включаючи протезно-ортопедичні вироби, ортопедичне взуття), спеціальних засобів для самообслуговування та догляду, засобів пересування, що виготовляються за індивідуальним замовленням відповідно до номенклатури та в межах граничних цін, і послуг з післягарантійного ремонту технічних та інших засобів реабілітації здійснюється окремо для кожного інваліда та кожної особи з числа пільгових категорій населення згідно з їх індивідуальним замовленням». Враховуючи вищевикладене замовником при плануванні закупівлі дотримано усі принципи здійснення закупівлі згідно чинного законодавства України, встановлені в закупівлі умови не порушують норм Закону, вимоги, викладені в документації мають загальний для відкритих торгів характер та не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників. З огляду на наведене замовник не має передбачених Законом підстав для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено