-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення
Завершена
199 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.60 UAH
Період оскарження:
14.02.2018 14:47 - 19.02.2018 16:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ, а саме визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі
Номер:
ea3ebe95aa63443bb815981aa6e975e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-14-002217-c.c2
Назва:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ, а саме визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАД ФАРМ" вивчило пропозицію ТОВ "ВІДЖІ МЕДІКАЛ", надану у складі закупівлі
UA-2018-02-14-002217-c та виявило наступні порушення вимог документації до торгів, затвердженої Замовником, а саме КЗ «Дніпропетровська міська клінічні лікарня №16» ДОР», які полягають у наступному.
1. Відповідно до медико-технічних вимог, встановлених замовником, необхідно поставити бактеріальний фільтр електростатичний для ШВЛ одноразовий.
В порушення зазначених вимог ТОВ «ВІДЖІ МЕДІКАЛ» надає сертифікат якості на фільтр вірусо-бактеріальний, відповідно до якого об’єм запропонованого товару складає 35 мл, при цьому опір потоку складає 2 мм. А в описі товару (МТВ замовника) необхідно поставити фільтр бактеріальний об’ємом 50 мл з опором 2,5 см (=250мм). Це значне відхилення запропонованого учасником товару вимогам, встановленим замовником.
А отже, запропоновані фільтри не відповідають вимогам закупівлі.
2. Відповідно до медико-технічних вимог, встановлених замовником, необхідно поставити вату медичну гігроскопічну, гігієнічну, нестерильну, 100гр.
Учасник ТОВ «ВІДЖІ МЕДІКАЛ» пропонує вату із заниженими якісними та медико-технічними характистиками, що суперечить вимогам, встановленим замовником, а саме:
- поглинальна здатність: має бути не менше 24г, а пропонується – 19;
- капілярність має бути не менше 68 мм, а пропонується – 67;
- вологість не більше 7,7, а пропонується – 8.
А отже, запропонована учасником вата не відповідає встановленим вимогам закупівлі.
3. Відповідно до медико-технічних вимог, встановлених замовником, необхідно поставити бинт марлевий медичний нестерильний 5м х 10 см, тип 17.
Учасник ТОВ «ВІДЖІ МЕДІКАЛ» пропонує бинт із заниженими якісними та медико-технічними характистиками, що суперечить вимогам, встановленим замовником, а саме:
- повинен мати довжину не менше 5 м, а пропонується - 4,9 м;
- повинен мати ширину не менше 9,9 см, а пропонується – 9,7 см.
А отже, запропонований учасником бинт не відповідає встановленим вимогам закупівлі.
Також учасником відвантажено висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідний бинт (від 30.03.2016) не в повному обсязі, а саме сторінка №2, де міститься інформація щодо терміну його дії, відсутня. А отже, документ, який надано не в повному обсязі, з урахуванням відсутності інформації, що стосується терміну дії, не може бути врахований при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ВІДЖІ МЕДІКАЛ».
4. Відповідно до медико-технічних вимог, встановлених замовником, необхідно поставити відріз марлевий медичний нестерильний 5м х 90 см, тип 17.
Учасником повторно відвантажено висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідний бинт (від 30.03.2016) не в повному обсязі, а саме сторінка №2, де міститься інформація щодо терміну його дії, відсутня. А отже, документ, який надано не в повному обсязі, з урахуванням відсутності інформації, що стосується терміну дії, не може бути врахований при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ВІДЖІ МЕДІКАЛ».
5. Відповідно до медико-технічних вимог, встановлених замовником, необхідно поставити катетер підключичний КВ-3 діаметром 1,4.
В порушення зазначених вимог ТОВ «ВІДЖІ МЕДІКАЛ» пропонує катетер підключичний КВ-1 з діаметром 1,3 на 0,6, про що свідчить підвантажена інструкція з використання. Зазначаю, що інших документів на підтвердження саме МТВ такого товару зазначений учасник у складі своєї пропозиції не надав.
Відповідно, має місце повна невідповідність встановленим вимогам закупівлі щодо такого товару.
6. Відповідно до медико-технічних вимог, встановлених замовником, необхідно поставити шприц ін’єкційний одноразового застосування
1,0 мл (інсуліновий U-100, з голкою 0,33 х 13 мм).
В порушення зазначених вимог ТОВ «ВІДЖІ МЕДІКАЛ» пропонує шприц ін’єкційний одноразового використання 1,0 мл (трьохкомпнентний з голкою 0,45 х 13 мм), що є суттєвим відхиленням від вимог, встановлених замовником.
Відповідно, має місце повна невідповідність встановленим вимогам закупівлі щодо такого товару.
Тож, ураховуючи зазначене вище, з метою забезпечення рівного та неупередженого підходу до оцінки пропозицій учасників, забезпечення досконалої конкуренції та недискримінації учасників, дотримання норм Закону України "Про публічні закупівлі" та підзаконної нормативно-правової бази, яка регулює сферу допорогових закупівель
ВИМАГАЄМО:
1. Здійснити прозорий та неупереджений розгляд пропозиції
ТОВ "ВІДЖІ МЕДІКАЛ" з урахуванням наведених вище зауважень та свідчень про порушення вимог документації замовника, а саме медико-технічних вимог до товару, і, як наслідок, прийняти законне рішення в межах чинного законодавства у сфері публічних закупівель та відхилити пропозицію зазначеного учасника, як таку, що не відповідає вимогам замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відпрвідь на скаргу.doc 02.03.2018 08:33
Дата подачі:
27.02.2018 09:27
Вирішення:
Відповідь на Вимогу про усунення порушення (файл "Відповідь на скаргу.doc")
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9dd7bdeba8e44d3f88dfe303b6c2718e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-14-002217-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Комунальному закладу «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №16» ДОР
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2127051, номер тендеру у UA-2018-02-14-002217-c)
14.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування Од. вим. Кількість
1 Шприц 1 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 400
2 Шприц 2 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 6000
3 Шприц 5 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 6100
4 Шприц 10 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 7600
5 Шприц 20 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 3500
6 Одноразова система для переливання інфузійних розчинів шт 9000
7 Одноразова система для переливання крові шт 3000
8 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів ( 4 - ходовая ) шт 30
9 Катетер Нелотона муж. № 14, № 16 шт 220
10 Катетер Фолея № 16, № 18 шт 120
11 Канюля внутривенная 18, 20, 22 G шт 560
12 Трубка ендотрахеальна з манжетою № 7, №7,5, № 8 шт 400
13 Трубка ендотрахеальна з манжетою та аспіраційним портом шт 10
14 Бактериальний фільтр електростатичний для ШВЛ одноразовий шт 120
15 Голка для спінальної анестезії 25 G шт 100
16 Зонд шлунковий № 18 шт 50
17 Катетер подключичний КВ - 3 діам. 1,4 шт 150
18 Голка для установлення подключичного катетера КВ - 3 G - 15 шт 200
19 Катетер аспераціни Fr 18 шт 370
20 Відріз марлевий медичний нестерильний 500 см х 90 см шт 180
21 Бинт марлевий медичний нестерильний 5 м × 10 см шт 120
22 Вата медична 100г н/ст шт 120
23 Рукавички оглядові латексні нестерильні припудрені. Розмір S, M, L пар 25000
24 Рукавички латексні хірургічні стерильні, припудрені. Розмір 7.0 ; 7.5 ; 8.0; 8,5 пар 250
25 Рукавички хірургічні подвійні стерильні, ( нітрилові без пудри -1 пара та латексні з пудрою - 1 пара ) пар 30
26 Скарифікатор - спис № 200 уп 20
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц 1 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 400
Шприц 2 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 6000
Шприц 5 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 6100
Шприц 10 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 7600
Шприц 20 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 3500
Одноразова система для переливання інфузійних розчинів шт 9000
Одноразова система для переливання крові шт 3000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2127051, номер тендеру у UA-2018-02-14-002217-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Шприц 1 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 400
Шприц 2 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 6000
Шприц 5 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 6100
Шприц 10 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 7600
Шприц 20 мл одноразовий ін"єкційний трьохкомпонентний шт 3500
Одноразова система для переливання інфузійних розчинів шт 9000
Одноразова система для переливання крові шт 3000
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- 2127051.pdf 19.02.2018 11:53
- Відповідь на вимогу.doc 22.02.2018 11:11
Дата подачі:
19.02.2018 11:53
Вирішення:
Рішення в файлі "Відповідь на вимогу.doc"
Статус вимоги:
Відхилено