• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою (розробка проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок)

Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. У разі надання документів іноземною мовою вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.

Торги не відбулися

228 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 140.00 UAH
Період оскарження: 20.04.2023 11:02 - 29.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо ненадання Замовником 24 години на виправлення недоліків

Номер: ac782bb21ff741f4a4a226fe5ff37186
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-003050-a.a4
Назва: Скарга щодо ненадання Замовником 24 години на виправлення недоліків
Скарга:
СКАРГА На рішення Замовника (Протокол №107 від 01.06.2023 р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою Ладижинською міською радою Гайсинського району Вінницької області) Підставою подання скарги є порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників (далі – Особливості), передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами). 20 квітня 2023 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів з особливостями «Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою (розробка проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок)». Ідентифікатор : UA-2023-04-20-003050-a Замовник: Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, Замовником надано (загружено) тендерну документацію з додатками. За результатами розгляду пропозицій учасників, прийнято протокол №107 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області від 01.06.2023 р., було прийнято на нашу думку не в точній відповідності до вимог закупівельного законодавства оскаржуване рішення – про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Зеніт Експерт» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Вважаємо рішення про відхилення нашої пропозиції такою, що не відповідає умовам викладеним в тендерній документації, а оскаржуване протокольне рішення таким, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників (далі – Особливості), передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), та ми, як потенційний переможець даної процедури закупівлі, переконані в тому, що Замовником не дотримано вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. Підставою відхилення нашої пропозиції є : - Ненадання в складі пропозиції довідки щодо використання в своїй діяльності печатки; - Ненадання в довідці щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформації щодо геодезиста з підтверджуючими документами; - Ненадання гарантійного листа щодо підпису договору із Замовником не раніше 5 днів та не пізніше 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. У відповідності до п 43. Особливостей – «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вважаємо, що Замовник при формуванні протоколу порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та відповідно не надав 24 години для усунення недоліків, які підлягають виправленню у відповідності до Особливостей. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Замовником порушено порядок проведення процедур закупівель, шляхом недотримання порядку проведення, та безпідставного відхилення пропозиції ТОВ «Зеніт Експерт», а Скаржник є потенційним переможцем відповідної процедури, претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому та чиї законні інтереси порушено. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Зеніт Експерт». 4. Прийняти рішення, яким зобов’язати замовника завершити процедуру закупівлі в установленому порядку. Усі додатки, на які є посилання в даній скарзі містяться в пропозиції Учасника. Додаток : протокол №107 від 01.06.2023 р.
Дата розгляду скарги: 20.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.06.2023 15:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.06.2023 12:58
Дата виконання рішення Замовником: 30.06.2023 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 20.06.023 р. № 9036-р/пк-пз скасувала рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ" за процедурою закупівлі - "Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеутрою (розробка проектів земеустрою щодо відведення земельних ділянок)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-20-003050-a.
Автор: ТОВ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ", Підгородецький Вадим Володимирович +380975532569 info@zenith.expert
Скарга
Скасована

Замовник не надав 24 години на виправлення невідповідностей

Номер: 67c052f4b217439c89436658e92d844c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-003050-a.c3
Назва: Замовник не надав 24 години на виправлення невідповідностей
Скарга:
СКАРГА На рішення Замовника (Протокол №107 від 01.06.2023 р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою Ладижинською міською радою Гайсинського району Вінницької області) Підставою подання скарги є порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників (далі – Особливості), передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами). 20 квітня 2023 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів з особливостями «Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою (розробка проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок)». Ідентифікатор : UA-2023-04-20-003050-a Замовник: Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, Замовником надано (загружено) тендерну документацію з додатками. За результатами розгляду пропозицій учасників, прийнято протокол №107 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області від 01.06.2023 р., було прийнято на нашу думку не в точній відповідності до вимог закупівельного законодавства оскаржуване рішення – про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Зеніт Експерт» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Вважаємо рішення про відхилення нашої пропозиції такою, що не відповідає умовам викладеним в тендерній документації, а оскаржуване протокольне рішення таким, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників (далі – Особливості), передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), та ми, як потенційний переможець даної процедури закупівлі, переконані в тому, що Замовником не дотримано вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. Підставою відхилення нашої пропозиції є : - Ненадання в складі пропозиції довідки щодо використання в своїй діяльності печатки; - Ненадання в довідці щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформації щодо геодезиста з підтверджуючими документами; - Ненадання гарантійного листа щодо підпису договору із Замовником не раніше 5 днів та не пізніше 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. У відповідності до п 43. Особливостей – «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вважаємо, що Замовник при формуванні протоколу порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та відповідно не надав 24 години для усунення недоліків, які підлягають виправленню у відповідності до Особливостей. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Замовником порушено порядок проведення процедур закупівель, шляхом недотримання порядку проведення, та безпідставного відхилення пропозиції ТОВ «Зеніт Експерт», а Скаржник є потенційним переможцем відповідної процедури, претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому та чиї законні інтереси порушено. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Зеніт Експерт». 4. Прийняти рішення, яким зобов’язати замовника завершити процедуру закупівлі в установленому порядку. Усі додатки, на які є посилання в даній скарзі містяться в пропозиції Учасника. Додаток : протокол №107 від 01.06.2023 р. Директор ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» _________________________ Підгородецький В.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 06.06.2023 14:47
Автор: ТОВ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ", Підгородецький Вадим Володимирович +380975532569 info@zenith.expert
Вимога
Відхилено

Терміни, що визначені у Технічному завданні/ Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.

Номер: 67028e4116a34076b070d04968eee3a8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-003050-a.c2
Назва: Терміни, що визначені у Технічному завданні/ Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику, у Технічному завданні Ви ставите вимогу: "3 етап: - погодження проектів землеустрою і присвоєння кадастрових номерів. Отримання витягів з Державного земельного кадастру. Отримання витягів про нормативну грошову оцінку. Затвердження проектів землеустрою. Даний етап здійснюється в термін не більше двох тижнів після розробки проектів землеустрою (другий етап)". Однак, Виконавець може відповідати за терміни виконання безпосередньо своїх послуг (робіт) і не може впливати на регламент виконання відповідних послуг державними установами, як то: погодження проектів землеустрою і присвоєння кадастрових номерів; отримання витягів з Державного земельного кадастру, отримання витягів про нормативну грошову оцінку; затвердження проектів землеустрою. Законодавством визначено строк проведення державної реєстрації земельної ділянки, який становить 14 календарних днів з дня реєстрації заяви. Загальний строк здійснення державної реєстрації земельної ділянки державними кадастровими реєстраторами територіальних органів Держгеокадастру за принципом екстериторіальності не повинен перевищувати сім робочих днів з дня реєстрації заяви але, як показує практика, цих термінів не завжди дотримуються. Для затвердження проекту відведення земельної ділянки, необхідно звернутись до тієї ж ОТГ, яка надавала дозвіл на розробку проекту землеустрою з Витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку та отримати рішення про затвердження проекту землеустрою. Вказана рада приймає рішення про затвердження проекту. Виконавцем не можуть контролюватися строк, в кий місцеві ради проводять сесії. Це може бути і один раз на місяць і один раз у три місяці. Тому, заявлені Вами вимоги щодо виконання 3-го етапу у двохтижневий термін нереальні і просимо їх виключити з Технічного завдання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. В Технічному завданні/ Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (додаток 5 до ТД) Замовником зазначено очікуваний термін надання послуг: 16.06.2023 р. та очікувані етапи надання послуг відповідно до чинного законодавства. Згідно п. 5 ст. 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви: перевіряє відповідність документів вимогам законодавства; за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пп. 4 п. 19 Особливостей продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. У разі, якщо Виконавець не може дотриматись строку надання послуг та не має змоги дотриматись термінів визначених чинним законодавством з об'єктивних обставин, які він може документально підтвердити, строк виконання зобов'язань щодо надання послуг (п. 2.1.1. Договору) може бути продовжено за згодою Сторін з обов'язковим складання письмового документу – додаткової угоди.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

НЕВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ

Номер: ad08ab6b2d434e5f9ffe526d7f076905
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-003050-a.b1
Назва: НЕВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 Кваліфікаційні критерії, а саме розділу 2.1 зазначено обов'язковість наявність сертифікованого інженера-геодезиста (не менше 1-ї особи). Відповідно до абзацу 6 статті 5/1 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій". Крім того, згідно статті 26 Закону України "Про землеустрій" розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою або фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. В свою чергу згідно абзацу 7 статті 5/1 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" «Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою)» Враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів у сфері геодезії та землеустрою, прошу привести кваліфікаційні критерії у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що передбачені у Додатку 1 до тендерної документації встановлені у чіткій відповідності до чинного законодавства та технічного завдання, передбаченого нами як Замовником. Тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. (далі - Особливості). Керуючись ч. 2 ст. 16 Закону з урахуванням п. 28 Особливостей Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Зокрема в Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - сертифікованого інженера-землевпорядника (не менше 1-ї особи); - сертифікованого інженера-геодезиста (не менще 1-ї особи). Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Відповідно всі вимоги встановлені з дотриманням Закону України «Про землеустрій» та Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». Крім того, ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право розміщувати в тендерній документації інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна відміна закупівлі

Номер: e6d5badcedcb4ce9991a56232c4cc82c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-003050-a.b5
Назва: Неправомірна відміна закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України) ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» (надалі за текстом – Товариство) є організацією, основним видом діяльності якої є діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. Товариство працює у цій сфері з 2014 року. За весь час свого існування здобуло значний досвід у сфері землеустрою і топографо-геодезичних робіт. У штаті Товариства працює 40 працівників, в тому числі сертифіковані інженери-землевпорядники та інженери-геодезисти. ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» володіє належним матеріально-технічним обладнанням, в тому числі високоточними приладами для надання послуг в межах предмета закупівлі. Товариство неодноразово успішно надавало послуги, які є аналогічними до предмета закупівлі. 20 квітня 2023 року Ладижинською міською радою Гайсинського району Вінницької області (надалі за текстом – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою (розробка проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок)», ідентифікатор процедури: UA-2023-04-20-003050-a (надалі за текстом – Закупівля). Кінцевим строком подання пропозиції було визначено 02 травня 2023 року. Очікувана вартість закупівлі становила 228 000,00 грн. 02 травня 2023 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Реєстр пропозицій містив 8 пропозицій, серед яких найнижча цінова пропозиція становила 64 000,00 грн, а найвища 216 000,00 грн. За період кваліфікації переможців було проведено кваліфікацію 5 переможців, серед яких і ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ», і всім 5 учасникам з порушенням умов законодавства, без надання можливості протягом 24 годин виправити виявлені недоліки, було відмовлено у визнанні переможцем. Цінова пропозиція Скаржника становить суму в розмірі 98 000,00 грн, що на 130 000,00 грн менше очікуваної вартості закупівлі. У зв’язку з цим 06 червня 2023 року ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» було подано Скаргу № UA-2023-04-20-003050-a.a4 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. 08 червня 2023 року вказана скарга була прийнята до розгляду Антимонопольним комітетом України. За результатами розгляду вказаної скарги Антимонопольним комітетом України було прийнято Рішення № 9036-р/пк-пз від 20.06.2023 року (копія додається), яким скаргу Товариства задоволено. Зокрема, у рішенні вказується, що Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку проведення Процедури закупівлі) та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Протоколом № 131 від 04 липня 2023 року (копія додається) Замовником було прийнято рішення про відміну закупівлі. Причиною відміни Закупівлі було вказано підпункт 3 пункту 50 Особливостей - скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. До протоколу додається Рішення Замовника № 690 від 08.06.2023 року, де постановлено перенести планові призначення по спеціальному фонду місцевого бюджету з ТПКВКМБ 0117660 «Підготовка земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів» КЕКВ 2281 кошти в сумі 279 000 грн. на ТПКВКМБ 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ. ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» вважає, що рішення Замовника про відміну торгів було незаконним та прийнятим з метою обмеження конкуренції під час здійснення публічних закупівель, що підтверджується таким. Як вказується Замовником у Протоколі № 131: «Закупівля здійснюється за джерелом фінансування – місцевий бюджет, видатки передбачені кошторисом на 2023 рік Ладижинської міської ради по спеціальному фонду за програмою ТПКВКМБ 0117660 «Підготовка земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів» відповідно до заявки ініціатора закупівлі начальника відділу земельних ресурсів Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області від 19.04.2023 р. та протокольного рішення уповноваженої особи від 20.04. 2023 р. № 83». Тобто, саме кошти із вказаної програми передбачалося витратити на оплату послуг переможця Закупівлі. У п. 1 рішення Ладижинської міської ради № 690 від 08.06.2023 «Про внесення змін до місцевого бюджету на 2023 рік» (копія додається), яке Замовник додає до Протоколу про відміну торгів, визначено, що цим рішенням затверджуються рішення виконкому Ладижинської міської ради № 127 від 05.05.2023 р., № 129 від 19.05.2023 р. Вказані рішення виконкому знаходяться у відкритому доступі на офіційному веб-порталі Ладижинської міської ради. Рішення № 127 від 05.05.2023 р. не містить інформації про програму ТПКВКМБ 0117660 «Підготовка земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів» (посилання на можливість отримання доступу до рішення: https://ladrada.gov.ua/rishennia-vykonkomu/2023-%D1%80%D1%96%D0%BA/2571-%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83-%D0%B2%D1%96%D0%B4-05-05-2023-%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83.html). У рішенні виконкому № 129 від 19.05.2023 р. (копія додається), зазначається, зокрема таке: «Зменшити дефіцит спеціального фонду місцевого бюджету шляхом перенесення планових призначень із спеціального (бюджет розвитку) до загального фонду з ТПКВКМБ 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 3132 в сумі 435 000 грн., ТПКВКМБ 0117660 «Підготовка земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів» КЕКВ 2281 в сумі 200 000 грн. на ТПКВКМБ 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів» КЕКВ 2610 в сумі 200 000 грн., ТПКВКМБ 3719800 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів» КЕКВ 2620 в сумі 435 000 грн. на «Єдину комплексну правоохоронну програму м.Ладижин на 2020-2024 роки» (Відділення поліції №3 Гайсинського РУП ГУНП у Вінницькій області)». З незрозумілих причин, між вказаним рішенням виконкому та рішенням Ладижинської міської ради № 690 від 08.06.2023 року є очевидна суперечність. В рішенні № 690 визначається таке: «Перенести планові призначення по спеціальному фонду місцевого бюджету з ТПКВКМБ 0117660 «Підготовка земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів » КЕКВ 2281 кошти в сумі 279 000 грн. на ТПКВКМБ 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету » КЕКВ 3132». Вказана невідповідність у сумах, які переводяться з бюджетних програм та бюджетних програмах, до яких переводяться суми, може свідчити про недобросовісну поведінку Замовника щодо пояснення причин з яких процедуру закупівлі було відмінено і його намір створити хибне уявлення про неможливість проведення закупівлі із фінансових міркувань. На підтвердження наведеного також звертаємо увагу на той факт, що згідно інформації, отриманої із офіційного веб-порталу Ладижинської міської ради, Рішення № 690 від 08.06.2023 року містить також додатки, які Замовник з невідомих причин не долучив до протоколу про відміну торгів. У контексті вимог цієї Скарги звертаємо увагу на Додаток 3 до Рішення № 690 від 08.06.2023 (копія додається), який встановлює розподіл видатків місцевого бюджету на 2023 рік. Рядок 40 вказаного документа передбачає видатки на бюджету програму ТПКВКМБ 0117660 «Підготовка земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів» у сумі 316 000,00 грн, які здійснюються із спеціального фонду, бюджету розвитку територіальної громади. Тобто, Замовник у зміненому бюджеті передбачив витрати на програму, відповідно до якої фінансується Закупівля. Очікувана вартість закупівлі становила суму в розмірі 228 000,00 грн, що на 88 000,00 грн менше, ніж закладена на відповідні цілі сума у новому бюджеті. А цінова пропозиція Скаржника становить суму в розмірі 98 000,00 грн, що на 130 000,00 грн менше, ніж закладена у бюджеті сума, з врахуванням змін, на відповідні цілі. Тобто Замовник міг безперешкодно укласти договір із Скаржником, що навіть забезпечило б йому невикористання всієї передбаченої бюджетом суми. Посилання на можливість доступу до повного рішення Ладижинської міської ради Рішення № 690 від 08.06.2023 року, враховуючи додатки: https://ladrada.gov.ua/rishennia-sesii/2023-%D1%80%D1%96%D0%BA/2661-%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-24-%D1%81%D0%B5%D1%81%D1%96%D1%97-8-%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BC-%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC-%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%96%D0%B2.html. Окрім того, 08 червня 2023 року Ладижинською міською радою також було прийнято рішення № 689 «Про виконання місцевого бюджету за І квартал 2023 року» (копія додається), яким затверджено звіт про виконання місцевого бюджету за І квартал 2023 року. У Додатку до цього рішення (копія додається), зокрема, містяться відомості про використання коштів за бюджетною програмою 0117660 «Підготовка земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів». В рядку 195 таблиці визначено, що цю програмо у бюджеті закладено 1 095 000,00 грн, з яких 95 000,00 грн було використано. Натомість, сума у розмірі 1 000 000,00 грн залишилася невикористаною у спеціальному фонді бюджету на відповідні витрати: Посилання на можливість доступу до повного рішення Ладижинської міської ради Рішення № 689 від 08.06.2023 року, враховуючи додатки: https://ladrada.gov.ua/rishennia-sesii/2023-%D1%80%D1%96%D0%BA/2661-%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-24-%D1%81%D0%B5%D1%81%D1%96%D1%97-8-%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BC-%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC-%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%96%D0%B2.html. Враховуючи наведене, очевидним є той факт, що посилання Замовника на скорочення обсягу видатків як підставу для відміну Закупівлі є суто формальним та таким, що не відповідає дійсності. У Замовника передбачені видатки на відповідний тип послуг, що підтверджується документально. Тобто відсутні будь-які підстави для відміни закупівлі, а дії Замовника в цій частині є незаконними. Також, звертаємо увагу на той факт, що Замовником було відхилено 5 поспіль пропозицій учасників торгів без надання їм можливості усунути недоліки у їх тендерних пропозиціях, при цьому незаконність таких дій принаймні один раз було підтверджено рішенням Антимонопольного комітету України. Такі дії Замовника також свідчать про недобросовісний та упереджений підхід до публічних закупівель з метою приведення їх результату до бажаного вигляду. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також за прицнипами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дії Замовника в відміни Закупівлі порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» могло бути визнано переможцем процедури закупівлі, проте його права як учасника спочатку було порушено неправомірним рішенням про відхилення, а потім незаконним рішенням про відміну торгів. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що рішення про відміну Закупівлі повинно бути скасовано. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну Закупівлі. Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є потенційним переможцем відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником. Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України ), ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» до розгляду. 2. Визнати рішення Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області про відміну Закупівлі «Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою (розробка проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №: UA-2023-04-20-003050-a та Протокол № 131 від 04.07.2023 року незаконними. 3. Зобов’язати Ладижинську міську раду Гайсинського району Вінницької області скасувати рішення про відміну закупівлі «Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою (розробка проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №: UA-2023-04-20-003050-a та Протокол № 131 від 04.07.2023 року. Додатки: - Протокол № 131 від 04 липня 2023 року; - Копія Рішення № 9036-р/пк-пз від 20.06.2023 року; - Копія Ладижинської міської ради № 690 від 08.06.2023 «Про внесення змін до місцевого бюджету на 2023 рік»; - Копія рішенні виконкому Ладижинської міської ради № 129 від 19.05.2023 р.; - Додаток 3 до Рішення Ладижинської міської ради № 690 від 08.06.2023; - Копія Рішення Ладижинської міської ради № 689 від 08.06.2023 р. «Про виконання місцевого бюджету за І квартал 2023 року»; - Додаток до Рішення Ладижинської міської ради № 689 від 08.06.2023 р. «Про виконання місцевого бюджету за І квартал 2023 року». Директор ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» _________________________ Підгородецький В.В.
Пов'язані документи: Замовник Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 31.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.07.2023 21:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.08.2023 18:50
Дата виконання рішення Замовником: 11.08.2023 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 31.07.2023 р. № 11709-р/пк-пз Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області прийняла рішення про скасування рішення про відміну процедури закупівлі - "Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою (розробка проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-20-003050-а, що оформлено протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.08.2023 р. № 155.
Автор: ТОВ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ", Підгородецький Вадим Володимирович +380975532569 info@zenith.expert