• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вікон та дверей хірургічного блоку Чернівецької обласної клінічної лікарні

Торги не відбулися

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 20.04.2023 10:57 - 30.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

неправомірна дискваліфікація

Номер: 3195fd3e55b047afbef8cb69bc9affc7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-002980-a.a9
Назва: неправомірна дискваліфікація
Скарга:
неправомірна дискваліфікація
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.05.2023 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.06.2023 15:42
Дата виконання рішення Замовником: 02.06.2023 11:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати Протокол № 225 від 16.05.2023р. щодо прийняття Рішення уповноваженою особою. на підставі: рішення № 7509-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України від 29.05.2023р. 2. Поновити розгляд тендерної документації тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" згідно процедури закупівлі «Поточний ремонт вікон та дверей хірургічного блоку Чернівецької обласної клінічної лікарні» за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-20-002980-a. 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію, необхідну для виконання вимог Закону.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", "Глорія-В" ТОВ 380432524639 TOV.GLORIA.TENDER@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення

Номер: 158c40802e534f7f9b57779549e8424f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-002980-a.b8
Назва: неправомірне відхилення
Вимога:
Протоколом від 16.05.2023 р. № 225 неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Глорія-В». Повідомляємо, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі. Щодо підстав вказаних Замовником для відхилення повідомляємо наступне. У складі нашої пропозиції надано файл: «11. Довідка з характеристиками.pdf», де міститься Довідка згода з технічними характеристиками, який підтверджує, який підтверджує інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, і де вказано, що ТОВ «Глорія-В» погоджується технічними, якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі та гарантує їх виконання. Зазначена Довідка згода з технічними характеристиками надана у відповідності до абзацу 3 п.6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Тобто Учасником виконано вимоги тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Також повідомляємо, що вимоги про надання у тендерній пропозиції Учасника, дефектного акту не було. Враховуючи це, тендерна пропозиція Учасника не може бути відхилена на підставі документів, які не вимагались тендерною документацією. Крім цього, пункти 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 31, 35, 38, 39, 40, 42, 51, 51Додатку 2Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі «Технічне завдання» до тендерної документації, на які посилається Замовник як підставу для відхилення містяться у кошторисній документації наданій Учасником ТОВ «Глорія-В» у складі пропозиції, в т.ч. у підсумковій відомості ресурсів та у локальному кошторисі. Тому Замовник повинен перевіряти, кошторисну документацію, а не Дефектний акт, який навіть не вимагався тендерною документацією. А дефектний акт наданий ТОВ «Глорія-В» у складі пропозиції складений на основі робіт, а не матеріалів, що повністю відповідає вимогам чинних в Україні державних норм. Тобто тендерна пропозиція ТОВ «Глорія-В» повністю відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі. Враховуючи все вищезазначене, вимагаємо відмінити неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В». В противному випадку ми звертатимемось до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Врахуємо ваші вимоги
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційна вимога

Номер: 354c60657b704870b9de4d5ec2aaa8fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-002980-a.b7
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно вимог Додатку 2 вимагається копію діючого сертифікату системи менеджменту якості, виданого учаснику або виробнику товару органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи менеджменту якості учасника або виробника товару (згідно видів діяльності, що належать до сфери будівництва) вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та щодо сфери сертифікації - виробництво віконних профілів з ПВХ Проте, вимога про те, що сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо сфери сертифікації - виробництво віконних профілів з ПВХ виданого саме учаснику або виробнику товару є дискримінаційною, оскільки згідно даної закупівлі товаром є вікна та двері, але профілі з ПВХ можуть виготовлятись не тільки учасником чи виробником товару (вікон та дверей). Проте, надання такого сертифікату від виробника профілів, а не самого товару також підтверджуватиме, що системи менеджменту виробника профілів відповідатиме вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Враховуюче це вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу про надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданого саме учаснику або виробнику товару. В інакшому випадку ми звертатимемось до АМКУ та до ДАСУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за зауваження. Внесемо зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Бездіяльність Замовника

Номер: aaf466b98ce64f118e25839971e77f5a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-002980-a.a6
Назва: Бездіяльність Замовника
Вимога:
Улаштування вікон та дверей повинні виконувати професійно навчені будівельні бригади, які пройшли інструктаж із техніки безпеки. Виконання робіт з улаштування вікон та дверей необхідно підтверджувати актом здачі-приймання, який включає гарантійні зобов'язання виконавця робіт. Так у нас до Вас вимога прибрати вимогу: що (Кошторисна документація повинна бути зроблена у останньої версії редакції програмного комплексу АВК-5)., і крапка Увас відповіді знову не має, згідно якого Закону ми маємо купляти прграму на якій виконано ваше технічне завдання, нам не зрозуміло. На рахунок того, що ми маємо мати на установлення склопакетів ліцензію дозвіл то доводимо, що дані роботи не ліцензуються. Ми Вас просили краще не надавайте ніякої відповіді не старайтесь її не має. Ми будівельники також за те, щоб тендери проводили сертифіковані Замовники, але Закону не має.Поясню я Вам про те , що я будівельник з 46 річним стажем який за рік проводжу біля 60 тендерів і так з року в рік, бо роботу ми шануємо. З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ОКНП "Чернівецька обласна клінічна лікарня" з повагою відноситься до Вашого досвіду роботи, але вимоги, які прописані в тендерній документації погоджуються нами з технічним підрозділом закладу, який також має достатній досвід роботи в зазначеній Вами галузі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Не чинні ДСТУ у вимогах до вікон

Номер: 1aa4e9d464d74390944a59262b3d2bf9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-002980-a.c5
Назва: Не чинні ДСТУ у вимогах до вікон
Вимога:
1) Нечинний ДСТУ вимагається Замовником, а саме - ДСТУ Б EN 1279-1:2013 Скло для будівництва. Склопакети. Частина 1: Загальні положення, допуски на розміри і правила опису системи (EN 1279-1:2004 +АС:2006, IDT); ДСТУ Б EN 1279-5:2013 Скло для будівництва. Склопакети. Частина 5: Оцінка відповідності (EN 1279-5:2005+А1:2008+А2:2010, IDT); 2) Жоден виробник фурнітури не має сертифікату де прописано ДСТУ EN 14351-1:2020 п.4.21. Ця вимога дискримінація, причому усіх учасників. 3) Жоден виробник фурнітури не сертифікував свої вироби за пунктами, які вимагає Замовник, а саме - ДСТУ Б В.2.6-39:2008 п. 5.3-5.5, п.п. 5.2.3, 5.2.4, 5.6.1; Це дискримінація учасників. 4) Жоден виробник металопластикових вікон та дверей не сертифікував свої вироби за набором пунктів ДСТУ, які вимагаються Замовником, а саме - ДСТУ EN 14351-1:2020, п.п. 4.2, 4.5, 4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.21; ДБН В.2.6-31:2016 п. 6.2; У замовника можуть виникати сумніви щодо достовірності змісту скарги, але визнати переможця у торгах з такими вимогами юридично неможливо! Це легко буде показати і доказати після торгів, коли буде відкрито доступ до пропозицій усіх учасників. Вчимося працювати професійно!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початково редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Бездіяльність Замовника

Номер: 7a3576c9d0944460b0c0e7adb0c97406
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-002980-a.c4
Назва: Бездіяльність Замовника
Вимога:
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (Мінекономрозвитку) вих. № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, установи, організації, підприємства та інші суб’єкти сфери публічних закупівель Щодо розробки тендерної документації Міністерство економічного розвитку і торгівлі України на численні звернення суб’єктів сфери публічних закупівель щодо розробки тендерної документації повідомляє. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація — документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону). Таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Щодо методики оцінки тендерних пропозицій встановлених в тендерній документації Відповідно до пункту 9 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає методику оцінки тендерних пропозицій та передбачає інформацію про врахування податку на додану вартість у тендерній документації. При цьому тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону. Щодо розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Забезпечення тендерної пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 8 частини першої статті 1 Закону). Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Поряд з цим частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією. Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником. Ураховуючи викладене, замовник може встановити вимогу надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії. При цьому гарантами можуть виступати суб’єкти, визначені Цивільним кодексом України. Щодо встановлення замовником в тендерній документації вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації про субпідрядника Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт — вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг — повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг. Щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними та зміни істотних умов договору про закупівлю Згідно з пунктом 10 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Зазначена вимога необхідна для укладання договору у визначений частиною другою статті 32 Закону термін, враховуючи можливість зупинення процедури закупівлі внаслідок надходження скарги, відмови переможця торгів від укладання договору тощо. Ураховуючи викладене, після укладання договору про закупівлю вимога щодо строку дії тендерних пропозицій не розповсюджується на правовідносини між сторонами такого договору. При цьому зміна істотних умов договору про закупівлю може відбуватись у випадках, передбачених статтею 36 Закону, після його підписання. Одночасно зазначаємо, що листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. Директор департаменту регулювання державних закупівель Мінекономрозвитку України Олександр Стародубцев КОМЕНТАР РЕДАКЦІЇ Тендерна документація — документація щодо умов проведення публічних закупівель, якурозробляє та затверджує замовник і яку оприлюднюють для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі «відкриті торги» затверджено наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яку оформлюють у вигляді таблиці (складається з трьох граф). Її замовник подає окремим файлом; • інформацію, яку формує замовник, заповнюючи окремі поля електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, які завантажують до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначає замовник . Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з переліку тих, що передбачені статтею 16 Закону. Замовник самостійно вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Детальніше із зазначеною інформацією можна ознайомитися в публікації «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії: що змінилось, як і коли їх установлювати та які документи вимагати?» — журнал № 8 (59) за серпень 2016 року на стор. 22–25. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 статті 22 Закону). При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 4 статті 22 Закону). Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, згідно з принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому. Якщо особа, яка має намір взяти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, то така особа може: 1. звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника відповідно до вимог статті 23 Закону (не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції); 2. оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження відповідно до вимог пункту 27 частини 1 статті 1 Закону. Детальніше з інформацією щодо зазначеного питання можна ознайомитися на стор. 42 у випуску журналу № 2 (65) за лютий 2017 року. Щодо методики оцінки тендерних пропозицій, встановлених в тендерній документації Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Детальніше із зазначеною інформацією можна ознайомитись у публікації «Оцінка за неціновими критеріями згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» — журнал № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 16–21. Щодо розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Забезпечення тендерної пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення як гарантія (пункт 8 частини 1 статті 1 Закону). Отже, замовник може встановити вимогу надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії. При цьому гарантами можуть бути суб’єкти, визначені Цивільним кодексом України. Статті про забезпечення тендерної пропозиції, які були надруковані в журналі «Радник в сфері державних закупівель»: «Електронні гарантії: правила перевірки» — журнал № 9 (60) за вересень 2016 року на стор. 26–27; «Установлюємо та надаємо забезпечення тендерної пропозиції» — журнал № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 6–10; «Особливості встановлення вимоги надання електронної гарантії в тендерній документації» — журнал № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 22-25. Щодо встановлення замовником у тендерній документації вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації про субпідрядника Згідно зі статтею 19 Закону, у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема в разі закупівлі робіт або послуг, повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, залучатиме до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, вищезазначену вимогу замовник зазначає в тендерній документації в разі закупівлі робіт або послуг. Детальніше із зазначеною інформацією можна ознайомитися в публікації «Помилки учасників при участі в публічних закупівлях» — журнал № 2 (65) за лютий 2017 року на стор. 22. Щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, та зміни істотних умов договору про закупівлю Тендерна документація повинна містити, зокрема, строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (пункт 10 частини 2 статті 22 Закону). Після укладення договору про закупівлю вимога щодо строку дії тендерних пропозицій не розповсюджується на правовідносини між сторонами такого договору. Ми Вам прописали письмо : МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (Мінекономрозвитку) вих. № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 Пропішіть де вказано , що Ви маєте право вимагати того , чого не передбачено Законом, тому приберіть Вашу абсурдну вимогу, яка суперечить здоровому глузду тому , що різниці між АВК 5 та АС-4 не має в них закладені одіі і тіж стандарти. Ви Замовник добре знаєте , що звернутись до державних установ про рішення даної вимоги ми не має де. Проте за даними скаргами на сайтах слідкують і комусь буде напереливки... З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проектування, виготовлення та монтаж металопластикових конструкцій здійснюється при повному дотриманні наступних нормативних актів: - ДСТУ Б EN 1279-1:2013 Скло для будівництва. Склопакети. Частина 1: Загальні положення, допуски на розміри і правила опису системи (EN 1279-1:2004 +АС:2006, IDT);ДСТУ Б EN 1279-5:2013 Скло для будівництва. Склопакети. Частина 5: Оцінка відповідності (EN 1279-5:2005 +А1:2008+А2:2010, IDT); - ДСТУ EN 14351-1:2020 «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + А2:2016, IDT; - ДСТУ EN 14351-1:2020, п.п. 4.2, 4.5, 4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.21; ДБН В.2.6-31:2016п. 6.2; - ДСТУ БВ. 2.7-130:2007 «Будівельні матеріали. Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови»; - ДСТУ Б В.2.6-39:2008 п. 5.3-5.5, п.п. 5.2.3, 5.2.4, 5.6.1; - ДСТУ – Н Б В 2.6-146:2010 «Настанова щодо проектування і улаштування вікон та дверей»; • Відповідно ДСТУ – Н Б В 2.6-146:2010 Роботи з улаштування вікон та дверей повинні виконувати підприємства, організації, що мають право (ліцензію) на виконання таких робіт. Улаштування вікон та дверей повинні виконувати професійно навчені будівельні бригади, які пройшли інструктаж із техніки безпеки. Виконання робіт з улаштування вікон та дверей необхідно підтверджувати актом здачі-приймання, який включає гарантійні зобов'язання виконавця робіт.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Технічні характеристики 2

Номер: 77a3caca009949fa9f526509996d39d6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-002980-a.b3
Назва: Технічні характеристики 2
Вимога:
Дякуємо за швидку реакцію на скаргу стосовно Технічних характеристик. Але Замовник не зрозумів змісту скарги, від так, не усунув ключову проблему, що є причиною повторної скарги. Замовник видалив юридично достовірну інформацію, яка відповідала і відповідає чинному законодавству зі стандартизації, тому варто її повернути у текст вимог. Натомість, саме з інформації, яка залишилася у тендерній документації, де згадується ДСТУ EN 14351-1:2020 Замовник зобов'язаний видалити посилання не цей ДСТУ, щоб уникнути казусу. Для коригування достатньо вилучити посилання на ДСТУ EN 14351-1:2020 де йдеться про елементи вікна: профіль, скло і фурнітура. Одночасно, повернути вилучену частину інформації, де є правомврне і цілком вірне посилання на ДСТУ EN 14351-1:2020. Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вітаю. Врахуємо ваші пропозиції. Внесемо зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Технічні характеристики

Номер: 3be36ad32ab7429896e3678352c6103a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-002980-a.a2
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
Просимо Замовника виправити неточності у "Технічних характеристиках щодо вікна". У вимогах до профілю, скла і фурнітури Замовник вимагає відповідність цих складових до ДСТУ EN 14351-1:2020 "Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT)". Згаданий ДСТУ має чітку назву об'єкта, який він регулює "Вікна та двері, зовнішні двері". Такі елементи як скло, фурнітура і профіль регулюються чітко визначеними для них ДСТУ, які стоються конкретно кожного елементу окремо. Прописуючи ДСТУ EN 14351-1:2020 "Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT)" у вимогах до окремих елементів вікон і дверей Замовник чинить свідомо, або несвідомо, акт дезорієнтації Учасників, оскільки не існує сертифікатів якості на фурнітуру, скло чи профіль де прописаний ДСТУ EN 14351-1:2020 "Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT)". Просимо вилучити цей ДСТУ EN 14351-1:2020 з вимог до окремих елементів вікон та дверей. В іншому випадку подамо скаргу до АМКУ за надання Технічних вимог з прушенням чинного законодавства у сфері будівництва. Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Внесемо зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: 87cb2eef6aee472395695ccc48594de0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-20-002980-a.b1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
• Кошторисна документація повинна бути зроблена у останньої версії редакції програмного комплексу АВК-5. Хто працює на АС-4 не достойний участі? Просимо не давати тупих відповідей , бо на дану свою вимогу Ви відповіді не знайдете в жодному Законі про проведення державних закупівель. Нехай Ваш учасник той, що вже має робити купить собі АС-4.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний, Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Давайте з повагою відноситись один до одного, особливо в такий важкий час для країни!!! Замовник надає аргументовану та обґрунтовану відповідь на підставі діючих законів України. Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16. У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
Статус вимоги: Відхилено