• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дератизація, дезінсекція

послуги

Торги не відбулися

1 012 102.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
Період оскарження: 12.08.2016 13:06 - 24.08.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на рішення замовника конкурсної закупівлі

Номер: 03169138802b475886025e3c54d228ad
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-12-000130-c.a2
Назва: Скарга на рішення замовника конкурсної закупівлі
Скарга:
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Суб’єкт оскарження: Полтавське обласне комунальне підприємство «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради код ЄДРПОУ: 38116380 Адреса: вул. Ватутіна, 35, м. Полтава, Полтавська область, 36039 Телефон: +38(05322)2-87-38 електронна адреса: profdez_poltava@meta.ua Найменування замовника: Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація № 2» Полтавської міської ради Адреса: вул. Івана Мазепи, 30, м. Полтава, Полтавська область обл., 36040 Телефон: +38 (0532) 63-08-55 СКАРГА 12 серпня 2016 року Комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення про закупівлю шляхом проведення відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-08-12-000130-c). Предметом закупівлі були визначені послуги дератизації, дезінсекції (код за ДК 021:2015: 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень; код за ДК 016:2010: 81.29.1 - Послуги щодо очищування, інші.). Тендерні пропозиції на вище зазначену закупівлю подали 7 учасників, які потім були всі відхилені. 20 вересня 2016 року відбулося засідання тендерного комітету Замовника щодо проведення конкурсної закупівлі відкритих торгів за предметом «Послуги щодо очищування, інші (код за ДК 021:2015 - 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація, дезінсекція). (код за ДК 016:2010 - 81.29.1), на якому тендерний комітет прийняв рішення про відхилення пропозиції ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради. З вказаного протоколу вбачається, що відхилено тендерну пропозицію Суб’єкта оскарження у зв’язку з тим, що: «У розділі ІІІ тендерної документації абз. 21 частини 5 вимагається: заява, від уповноваженої особи підприємства, що є учасником процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників даного підприємства (якщо такі будуть залучені до підготовки пропозиції конкурсних торгів, виконання договірних відносин (у разі підписання договору на постачання)), з зазначенням ПІБ, посади, серії та номеру документу, що посвідчує особу.) в складі пропозиції Учасник надає відповідний лист-згоду на обробку персональних даних працівників підприємства які будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, але без зазначення серії та номеру документу що посвідчує особу.» Із такими висновками Замовника неможливо погодитися у зв’язку з наступним: Суб’єкт оскарження на виконання вимог тендерної документації надав заяву на підтвердження згоди щодо використання персональних даних з додатком переліку всіх працівників та виконуючого обов’язки директора ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради із зазначенням всіх посад, серій та номерів документів, що посвідчують осіб, що відповідає вимогам абз. 21 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. У тендерній документації суб’єкта оскарження на сторінках 52-53 наявна заява на підтвердження згоди щодо використання персональних даних з додатком переліку всіх працівників ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради. Вважаємо зазначену у протоколі тендерного комітету від 20.09.2016 р. причину необґрунтованою та такою, що не відповідає дійсності. 23 вересня 2016 року суб’єктом оскарження була подана вимога про надання додаткових роз’яснень щодо рішення тендерного комітету Комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради від 20.09.2016 р. Замовник надав відповідь 28 вересня 2016 року в якій зазначив, що рішення про відхилення тендерної пропозиції ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради є обґрунтованим та відповідає вимогам чинного законодавства. Замовник відмітив, що причиною відхилення тендерної пропозиції є не зазначення в заяві серії та номеру документу, що посвідчує особу, яка надає згоду на обробку персональних даних працівників даного підприємства, а саме не вказано інформацію про в. о. директора Дурдикулиєва Р.А. Відмітимо, що у заяві та додатку до неї (стор. 52-53 тендерної пропозиції) наявна вся інформація, яка вимагалася тендерною документацією. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з положеннями ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа: планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Вважаємо, що Замовником порушені базові принципи системи публічних закупівель та не забезпечено об’єктивний та чесний відбір переможця закупівлі. Замовник повинен проводити закупівлі оперативно, з мінімальними бюрократичними процедурами й витратами, тобто забезпечувати придбання товарів, послуг та/або робіт для досягнення заявленого результату з мінімальними витратами. Відповідно до абз. 1 ст.1 Закону України «Про захист персональних даних» 01.06.2010 р. цей Закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. Стаття 2 Закону України «Про захист персональних даних» дає визначення терміну згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Зауважимо, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» не визначено конкретну форму надання згоди на обробку персональних даних. Відповідно до п. 11 роз’яснення Уповноваженого Верховної Ради з прав людини від 08.01.2014 року форма надання згоди на обробку персональних даних може бути окремим документом, який підписує суб'єкт персональних даних, чи відповідне позначення в електронному вигляді, одна з умов договору, або це може бути будь-яка інша форма, яка дасть змогу зробити висновок про її надання (написання заяви, заповнення анкети тощо). В будь-якому випадку володілець, отримуючи таку згоду, повинен мати можливість в подальшому надати (на вимогу особи/суду/Уповноваженого) переконливі докази того, що особа дійсно добровільно її надала, а також що перед цим їй було надано вказану вище інформацію. З огляду на те, що в заяві на підтвердження згоди щодо використання персональних даних, яка була надана суб’єктом оскарження в своїй тендерній пропозиції є вся необхідна інформація, яка дає змогу зробити висновок про надання згоди. Таким чином, суб’єкт оскарження подав тендерну пропозицію відповідно до всіх вимог встановлених Замовником у тендерній документації. Враховуючи вище викладене, об'єктивно вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції суб’єкта оскарження з підстав зазначених у протоколі від 20 вересня 2016 року є необ’єктивним, необґрунтованим та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та суперечить чинному законодавству. Також, вважаємо, що результатами прийняття рішення про відхилення пропозиції суб’єкта оскарження в подальшому буде прийнято рішення про відміну тендеру, яке також буде таким, що прийнято з порушення базових принципів Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вище викладене та на порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі, вважаємо, що Замовник не може забезпечити об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій та керуючись ч. 1 ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет» та ст.. 18 Закону Україну «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Перевірити процедуру закупівлі UA-2016-08-12-000130-c на предмет наявності порушень під час її проведення. 3. Визнати рішення (протокол) засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради від 20 вересня 2016 року про відхилення тендерної пропозиції учасника Полтавське обласне комунальне підприємство «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради, код ЄДРПОУ 38116380, за предметом закупівлі «Послуги щодо очищування, інші (код за ДК 021:2015 - 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація, дезінсекція). (код за ДК 016:2010 - 81.29.1) незаконним, необґрунтованим та зобов’язати замовника скасувати це рішення (протокол). 4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем конкурсної закупівлі відкритих торгів за предметом «Послуги щодо очищування, інші (код за ДК 021:2015 - 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація, дезінсекція). (код за ДК 016:2010 - 81.29.1) Полтавське обласне комунальне підприємство «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради та прийняти рішення про намір укласти договір про надання послуг щодо очищування, інші (послуги з дератизації та дезінсекції) з Полтавським обласним комунальним підприємством «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради. Додаток: 1. Підтвердження сплати за подання скарги. 2. Протокол засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради від 20.09.2016р 3. Копія вимоги до Комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради. 4. Копія відповіді Комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради від 28.09.2016 р. №2112/02. В.о. директора ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради Р.А. Дурдикулиєв
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.10.2016 19:18
Автор: КП Полтавське обласне комунальне підприємство "Профдезінфекція "Полтавської обласної ради, Дурдикулиєв Рашид Аннаєвич +380532228738 rashid_dkl@mail.ru
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога щодо підстав відхилення

Номер: 0b9901bbd57a431e907cd228852987fe
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-12-000130-c.b1
Назва: Вимога щодо підстав відхилення
Скарга:
Тендерному комітету комунального підприємства «Житлова-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради 36040, Україна, Полтавська область обл., м Полтава, вул.. Івана Мазепи, 30 Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-08-12-000130-c. ВИМОГА 20 вересня 2016 року відбулося засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація №2» щодо проведення конкурсної закупівлі відкритих торгів за предметом «Послуги щодо очищування, інші (код за ДК 021:2015 - 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація, дезінсекція). Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-08-12-000130-c. тендерний комітет прийняв рішення про відхилення пропозиції ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради. У протоколі засідання тендерного комітету комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація № 2» Полтавської міської ради від 20.09.2016 року причиною відхилення пропозиції ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради зазначено невідповідність умовам тендерної документації, а саме відсутність у листі-згоді на обробку персональних даних працівників підприємства, які будуть залучені до виконання зобов’язань по договору інформації із зазначенням серії та номеру документу, що посвідчує особу. Вважаємо зазначену у протоколі тендерного комітету від 20.09.2016 р. причину необґрунтованою та такою, що не відповідає дійсності, адже на сторінці 52-53 тендерної пропозиції ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради наявна заява на підтвердження згоди щодо використання персональних даних з додатком переліку працівників ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради із зазначенням посади, серії та номеру документу, що посвідчує особу, що відповідає вимогам абз. 21 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. З огляду на вище викладене, об'єктивно вважаємо, що визначена тендерним комітетом підстава відхилення пропозиції ПОКП «Профдезінфекція» є необґрунтованою та такою, що не відповідає положенням чинного законодавства «Про публічні закупівлі». У зв'язку з цим, на підставі ч. 3 ст. 30 Закону Україну «Про публічні закупівлі» прошу надати додаткову інформацію стосовно визначеної тендерним комітетом комітету комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація № 2» Полтавської міської ради (протокол від 20.09.2016 р.) причини невідповідності поданої ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону Україну «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати на вимогу учасника відповідь на звернення не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. В.о. директора ПОКП «Профдезінфекція» Полтавської обласної ради Р.А.Дурдикулиєв
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.09.2016 17:10
Автор: КП Полтавське обласне комунальне підприємство "Профдезінфекція "Полтавської обласної ради, Дурдикулиєв Рашид Аннаєвич +380532228738 rashid_dkl@mail.ru