-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вул. Івана Микитенка, 5-А (1-6 під’їзди) у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015:45421000-4 - Столярні роботи)
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вул. Івана Микитенка, 5-А (1-6 під’їзди) у Дніпровському районі міста Києва
Завершена
729 978.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 299.78 UAH
мін. крок: 1% або 7 299.78 UAH
Період оскарження:
19.04.2023 18:03 - 25.04.2023 08:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати Протокол 207 від 08 05 2023 р
Номер:
99e71e56db8a4c4294df3b89f3fc0499
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010485-a.c2
Назва:
Вимога скасувати Протокол 207 від 08 05 2023 р
Вимога:
Вих № 471 від 09.05. 2023 р.
Найменування органу до якого Уповноваженій особі
надсилається Вимога: Управління будівництва Дніпровської
районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ 40864813
Суб’єкт оскарження : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«АРКАДА-ПЛАСТ»
08631,Україна, Київська область, Васильківський
Район, смт. Глеваха, вул. Ботанічна, 15-А.
Код ЄДРПОУ 21662878
e-mail : info@arkadaplast.com.ua
(044) 501-67-71
Інформація про закупівлю : Спрощена закупівля
№ в ЦБД UA-2023-04-19-010485-a
Замовник: Управління будівництва Дніпровської
Районної в місті Києві державної адміністрації
ВИМОГА № 1
Про відміну Протоколу(рішення) про визначення переможця № 207 від «08» травня2023 року.
Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженої особи в закупівлі, UА-2023-04-19-010485-a, Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вул. Івана Микитенка, 5-А (1-6 під’їзди) у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015:45421000-4 - Столярні роботи) визначено переможцем закупівлі Приватне підприємство «Справжня імперія вікон (ЄДРПОУ 376049044)
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» ЄДРПОУ 21662878, юр. адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, не погоджується з даним Рішенням з наступних причин :
1. п.п. 4.5.2 Оголошення про закупівлю , вимагав надати «Копію звіту про рух грошових коштів за 2021, 2022р з відміткою про прийняття відповідного органу». ПП «Справжня імперія вікон» не виконало дану вимогу , надавши Звіт тільки за 2022 рік, хоча підприємство зареєстровано та працює з 2011 року. Таким чином відсутній звіт про рух грошових коштів за 2021 рік. Тендерною документацією п.п. 4.5.4. (зірочка ) прописано наступне « Аналітичні показники фінансового стану мають свідчити про ефективність використання в цілому, тенденції позитивних змін в господарській діяльності, поліпшення якості балансу». З огляду на вище наведене Замовник не має можливості проаналізувати фінансові показники учасника.
2. п.п. 4.11. Оголошення про закупівлю вимагав підтвердити наявність працівників та фахівців основних спеціальностей, а саме « Наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 3-х осіб), які мають необхідні знання та досвід, в тому числі працівників, відповідальних за організацію робіт та інших працівників, що залучатимуться до виконання закупівлі.
Надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації (завірені належним чином копії штатного розпису підприємства, диплому, сертифікату, свідоцтва, інші документи). ПП «Справжня імперія вікон» не виконало дану вимогу, відсутні Накази про працевлаштування працівників, копії трудових книжок, повідомлення в ДПС, відсутній в штаті підприємства інженер-проектант його Сертифікат та Свідоцтво . З огляду на вищенаведене, учасник не надавши відповідні документи, має можливість вписати в Довідку про наявність робітників, будь яку кількість спеціалістів.
3. п. 7 Оголошення про проведення закупівлі вимагав надати « Кошторисна документація додатково надається на електронному носії вказана кошторисна документація додатково надається на електронному носії інформаційна модель формату IMD в програмному комплексі АВК-5 останньої версії». ПП «Справжня імперія вікон» не виконало дану вимогу Замовника не надавши вказану на електронному носії інформаційна модель формату IMD в програмному комплексі АВК-5 останньої версії» а поклало документи формату WORD.
.
Передбачений Законом механізм - є способом захисту прав та інтересів учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як : добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість, недискримінація учасника, обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищенаведене
ПРОСИМО:
1.Прийняти Вимогу № 1 від 10.05.2023 р. до розгляду;
2. Відмінити Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 207 від 08 травня 2023 року про визначення переможця.
Уповноважена особа
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасувати Протокол 207 від 08 05 2023 р 10.05.2023 11:32
Дата подачі:
10.05.2023 11:32
Вирішення:
Замовником прийнято виважене рішення в межах чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
терміни виконання аналогічних договорів
Номер:
5545aa3ac60e42278b6bf2e70457e0f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-010485-a.b1
Назва:
терміни виконання аналогічних договорів
Вимога:
ВИМОГА № 1 від 20.04.2023 р.
Уповноваженою особою Управління будівництва Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації при проведенні спрощеної закупівлі згідно п.п. 4.12 вимагається надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів , а саме : « Досвід виконання аналогічного договору, а саме документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічного договору(-ів) протягом 2022-2023 р.р. (виконання робіт за бюджетні кошти), разом з копією такого договору (-ів).». Таким чином , Замовник закупівлі навмисно намагається обмежити кількість учасників закупівлі, лобіюючи підприємства, які брали участь у нього на протязі 2022-2023 років - це дискримінаційна вимога по відношенню до інших субєктів господарювання.
В Україні протягом 2022-2023 років введено військовий стан , частина підприємств зазнала збитків повязаних з пошкодженням майна, зміною місця виробництва ,постійними відключеннями електроенергії , корупційною складовою замовників та інше. Тому не всі підприємства змогли виконувати роботи протягом 2022 та 2023 років, але зараз відновили виробництво, увійшли в робочий стан
На наше переконання підприємства , які виконували аналогічні роботи протягом 2018- 2021 роки повинні мати рівні права з іншими учасниками це підтверджено , як Рішенням Мінекономіки України яке вимагає не звужувати період набуття аналогічних договорів учасниками, так і Рішеннями АМКУ яке вказує на наступне – «Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинно бути за останні три роки».
З огляду на вищенаведене та враховуючи те що досвід у виконані аналогічних робіт у співробітників підприємств , якість виконання робіт не втратили свою актуальність в звязку з введенням військового стану .але не дали можливості працювати на початку війни - вимагаємо від Замовника закупівлі внести зміни в Тендерну документацію, а саме прописавши в п.п 4.12. «Довідка про укладання аналогічного договору 2019-2022 роки».
Передбачений Законом механізм - є способом захисту прав та інтересів учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як : добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість, недискримінація учасника, обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №1 від 20 04 23 р 20.04.2023 12:58
Дата подачі:
20.04.2023 12:58
Вирішення:
У пункті 4.12. Оголошення відсутня вимога щодо надання документально підтвердженої інформаційної довідки про укладання аналогічного договору(-ів) протягом 2022-2023 р.р. (виконання робіт за бюджетні кошти), разом з копією такого договору (-ів).».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.04.2023 12:45