• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Легкові автомобільні шини

Завершена

1 205 721.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 617.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2018 11:05 - 03.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА на рішення тендерного комітету

Номер: efca68ef78f94665900cf2af539161c6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-23-000105-b.c2
Назва: СКАРГА на рішення тендерного комітету
Вимога:
За результатами розгляду відповіді Замовника, оприлюднену на веб – порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua від 19.02.2018 о 18:33 год., на вимогу від 14.02.2018 р. № 14/02-01 щодо порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час визначення переможця процедури закупівлі розгляд скарги Замовником проведено поверхнево та не надано жодної конкретної відповіді на наші доводи та зауваження.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. На переконання замовника торгів довідка з органу сертифікації Державного підприємства Центру з сертифікації шин і гумотехнічних виробів «СЕПРОшина ГТВ» Органу з сертифікації пневматичних шин, що шини не підлягають обов’язковій сертифікації, на ім’я директора ТОВ «Престиж» підтверджує відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації та відповідає умовам тендерної документації. 2. Додаток 3 тендерної документації не являється документом, який підтверджує технічні і якісні характеристики згідно технічної специфікації замовника. 3. Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України від 14.05.1992 № 2343-XII «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі — Закон про платоспроможність) банкрутство — визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені в порядку, визначеному Законом про платоспроможність, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури. Згідно з частиною 1 статті 37 Закону про платоспроможність, у випадках, передбачених ним, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців. Під ліквідацією розуміється припинення суб’єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку Закону про платоспроможність вимог кредиторів шляхом продажу його майна. Проте, згідно з частиною 1 статті 7 Закону про платоспроможність, щодо боржника застосовуються такі судові процедури банкрутства: розпорядження майном боржника; мирова угода; санація (відновлення платоспроможності) боржника; ліквідація банкрута. Таким чином, до моменту прийняття рішення про визнання суб’єкта господарювання банкрутом до нього можуть бути застосовані заходи з метою відновлення платоспроможності, а тому інформація про те, що стосовно такої особи порушено провадження у справі про банкрутство, не доводить факту, що учасник є або буде визнаний банкрутом. Отже, в замовника відсутня підстава, згідно зі статтею 17 Закону, для відхилення пропозиції учасника, оскільки учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру на момент відкриття провадження у справі про банкрутство. 4. Згідно комплексного розгляду документів, відповідно до п.2 додатку 6 тендерної документації, встановлена повна відповідність технічним і якісним характеристикам згідно технічної специфікації замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» під час визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 35c155d6cbba43f48b6cc5f5cda82bd9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-23-000105-b.c1
Назва: Про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» під час визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Наявні ознаки невідповідності переможця вимогам тендерної документації замовника, що затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 30.01.2018 № 35
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику торгів! Замовником була уважно розглянута Ваша вимога, та по-суті викладеної у ній інформації, повідомляємо наступне. 1.1. На виконання пп.2.2 п.2 додатку 6 тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Престиж» в складі пропозиції надана довідка «Дані про товар». У довідці «Дані про товар» учасником зазначено найменування товару згідно технічної специфікації замовника. Гарантійний термін зазначений учасником в довідці «Дані про товар» відповідає умовам технічної специфікації замовника, оскільки гарантійний термін встановлений згідно умов технічної специфікації становить 5 років з дати виготовлення, учасником зазначено – гарантійний термін експлуатації 5 років. 1.2. На виконання пп.1.3 п.1 додатку 6 тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Престиж» в складі пропозиції надана довідка з органу сертифікації, що шини не підлягають обов’язковій сертифікації. У наданій учасником декларації постачальника про відповідність зазначено найменування товару згідно технічної специфікації замовника. 1.3. Згідно умов тендерної документації - технічні помилки та описки сприймаються замовником, як формальні (несуттєві) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. 1.4. Згідно умов тендерної документації - технічні помилки та описки сприймаються замовником, як формальні (несуттєві) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. Відповідно до безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю «Престиж» не перебуває в процесі припинення. 1.5. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Престиж» в складі пропозиції надані документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам тендерної документації замовника. 1.6. Пропонований учасником товар не походить з Російської Федерації, отже учасник не повинен підтверджувати, що товар не внесено до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації», зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції. 1.7. У наданій учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Престиж» довідці «Дані про товар» міститься інформація про країну походження товару, найменування виробника та найменування предмета закупівлі. 1.8. В складі пропозиції учасника містяться документи, що підтверджують якісні (технічні) характеристики товару згідно технічної специфікації замовника.
Статус вимоги: Відхилено