• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 016-2010: 33.12.1 Ремонтування та технічне обслуговування підіймального та вантажного устаткування (ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів) (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків)

Згідно тендерної документації

Завершена

20 579 809.31 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 205 798.09 UAH
Період оскарження: 27.12.2017 10:46 - 25.01.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 4ddb5db6ad4e4cf28c7e70832e4651d4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-27-000443-a.a2
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», далі – Замовник, оголошено про проведення відкритих торгів щодо закупівлі послуг з технічного обслуговування ліфтів (код згідно ДК 016:2010: 33.12.1 – Ремонтування та технічне обслуговування підіймального та вантажного устаткування (ДК 021:2015:50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків), далі – Послуги, в процедурі закупівлі яких, Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявило намір взяти участь. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Zakupki.Prom.Ua»: UA-2017-12-27-000443-a. Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявило намір взяти участь в процедурі закупівель та у відповідності з вимогами ст. 16 Закону України Про «Про публічні закупівлі», надало 27.01.2018 року через систему електронних закупівель комплект належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції. Натомість, вимоги Тендерної документації п.3.3 Додатку №2 містить положення стосовно надання Учасником позитивного відгуку щодо виконання умов договору, у випадку якщо Скаржник (учасник) надавав протягом останніх 5 років послуги згідно предмету закупівлі для комунальних підприємств Дніпровського району м. Києва. Вимогою ТД Замовник безпідставно звузив коло учасників для отримання відгуку до одного, Замовника безпосередньо, оскільки, Скаржником такі послуги надавались. Скаржником неодноразово надавався запит на надання позитивного листа-відгуку стосовно послуг, які надавались Замовнику протягом останніх 5 років. Відтак, отриманий Замовником 09.01.2018 року запит №4-1, було проігноровано, що стало підставою для дискваліфікації Скаржника згідно Протоколу засідання тендерного комітету №30 від 05.02.2018 року. Дії Замовника по встановленню дискримінаційних критеріїв та бездіяльність Замовника, розцінені Скаржником як такі, що мають на мені встановити обмежувальні заходи для Скаржника безпосередньо та звужують коло замовників до одного та Скаржника. Замовник штучно створює умови за яких Замовник потребує відгуку від Скаржника та ігнорує звернення Скаржника з метою використання факту відсутності реакції з метою не проходження Скаржником етапу кваліфікації. Скаржник, керуюсь ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на кінцевий термін подання скарги: до 00.00: «11» лютого 2018 року, ПРОСИТЬ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі; 3. Відмінити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Оригінал платіжного доручення про внесення плати за розгляд Скарги; 2. Копія Витягу з ЄДРПОУ Скаржника; 3. Копія Протоколу засідання тендерного комітету №30 від 05.02.2018 р.; 4. Копія Листа запита № 4-85 від 06.05.2017 року 5. Копія Листа запита № 4-1 від 04.01.2018 року 6. Копія Наказу № 67-в від 06.02.2018 року про призначення виконуючим обов’язки генерального директора, начальника управління з підтримки операцій нового обладнання та сервісу Гамлявого С.М. - на 1 арк.;
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.02.2018 17:53
Задовільнена: Ні
Автор: ЧАО "ОТІС", Алексей Грицыхин +380636511203 oleksiy.grytsykhin@otis.com
Вимога
Залишено без розгляду

ISO 9001:2009

Номер: d8f2d3dc2e014443a9531054b8f7561a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-27-000443-a.c1
Назва: ISO 9001:2009
Вимога:
Відповідно до листа-роз'яснення Держгірпромнагляду України від 20.03.2015 року №1660/0/4.2-6/6/15 – сертифікат на відповідність системи управління якістю щодо технічного обслуговування ліфтів вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 (Додаток 1 п.5) не є дозвільним, або обов’язковим документом для надання якісних послуг з технічного обслуговування ліфтів і отримується добровільно, за бажанням. Вважаємо цю вимогу, що не є обов’язковою до виконання, або дискримінацією учасника. Пропонуємо виключити з переліку п.5 в Додатку 1 Тендерної документації вимоги, щодо наявності даного сертифікату.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо виключення з перелікуз переліку п.5 в Додатку 1 Тендерної документації вимоги, щодо наявності даного сертифікату.Тендерної документації вимоги вимоги про наявність сертифікату на відповідність системи управління якістю щодо технічного обслуговування ліфтів вимогам ДСТУ ISO 9001:2009
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2018 15:04
Підтвердження вирішення: До Вашої вимоги додано лист-роз’яснення Держгірпромнагляду України від 20.03.2015 року №1660/0/4.2-6/6/15, в якому зазначено, що сертифікат на відповідність системи управління якістю щодо технічного обслуговування ліфтів вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 (надалі – Сертифікат ISO) не є дозвільним документом необхідним для виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин і механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Вищезазначене твердження є беззаперечним. З метою впевненості у якісному наданні послуг Замовник вимагає в п.5 Додатка 1 до тендерної документації надати копію сертифікату на відповідність системи управління якістю щодо технічного обслуговування ліфтів вимогам ДСТУ ISO 9001:2009, оскільки Сертифікат ISO свідчить про те, що Учасник пройшов перевірку щодо якості надання послуг з технічного обслуговування ліфтів та не потребує додаткової перевірки.