-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Двері рентгенозахисні
Завершена
139 434.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2023 15:58 - 24.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання Переможцем процедури закупівлі ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"
Номер:
36257c957edd45be9619d437e62fe14f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-008930-a.b4
Назва:
Неправомірне визнання Переможцем процедури закупівлі ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"
Вимога:
У своїй тендерній Пропозиції ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" надало файл "Довідка субпідряд.pdf", в якому повідомляється, що ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" не залучає субпідрядників/співвиконавців щодо виконання даного тендерного замовлення. Натомість ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" надало файл "Паспорт на технічні характеристики металевих рентгенозахисних дверей.pdf", паспорт оформлений від ПП "МАГНЕТТО", а також завірено підписом і печаткою уповноваженої особи і ПП "МАГНЕТТО" відповідно, що свідчить про те, що виробляти двері буде ПП "МАГНЕТТО" (наголошуємо, що у своїй Пропозиції ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" стверджували неможливість надання ряду документів через те, що вони можуть бути зроблені лише тоді, коли предмет закупівлі буде вироблено: аналіз цієї інформації дозволяє стверджувати, що двері невиготовлені, а будуть виготовлятися ПП "МАГНЕТТО". ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" не надало жодного документа, що підтверджував би наявність матеріально-технічної бази тощо у справжнього виробника предмета закупівлі - ПП "МАГНЕТТО"; лист про залучення субпідрядника/співвиконавця (частка виробника більша за 20%, адже більша частина договору - це, безумовно, собівартість предмета закупівлі); лист про дилерське співробітництво між ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" і ПП "МАГНЕТТО" (Постачальником предмета закупівлі та Виробника предмета закупівлі).
Якщо виробником предмета закупівлі є ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" - файл "Паспорт на технічні характеристики металевих рентгенозахисних дверей.pdf" є нерелевантним та немає жодної юридичної сили, адже його оформлено та завірено не Учасником тендерної закупівлі; якщо виробником предмета закупівлі є ПП "МАГНЕТТО" - тоді ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" не надали документи для підтвердження субпідрядництва та вироблення предмета закупівлі іншою компанією.
В обох випадках це - підстава для дискваліфікації ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" через невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної закупівлі.
Також наголошуємо, що файл "Паспорт на технічні характеристики металевих рентгенозахисних дверей.pdf", а тому і сам Технічний паспорт має грубі невідповідності вимогам оформлення Технічного паспорта на рентгенозахисні конструкції (в технічному паспорті обов'язково мають міститися посилання на чинні ТУ та ДСТУ, що підтверджує легальність вироблення та технологічного процесу вироблення конструкцій на території України; технічний паспорт, наданий ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" не містить цієї інформації, а тому не може розглядатися як задовільний.
Враховуючи усі зауваження, ми вимагаємо дискваліфікувати Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" через невідповідність Пропозиції Учасника вимогам тендерної закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.06.2023 12:17
Вирішення:
1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Паспорт на технічні характеристики металевих рентгенозахисний дверей.
Особливих умов до структури та завіряння даних документів тендерна документація не містить.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
154714cbfba24bf59c2eb75d73cdfd5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-008930-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Протоколом уповноваженої особи Замовника від 25 травня 2023 року дискваліфікував учасника – ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС».
Своїми діями Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та недискримінації учасників.
Дії Замовника призвели до необґрунтованої дискваліфікації Учасника, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації, своїми діями Замовник порушує права та законні інтереси Скаржника як реального, потенційного переможця даної закупівлі з яким можливе укладення договору.
Протоколом уповноваженої особи №237 від 25.05.2023 року дискваліфікував пропозицію ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС».
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу, що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулось після оцінки тендерних пропозицій учасників у закупівлі UA-2023-04-19-008930-a, стосовно дискваліфікації учасника – ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати своє рішення, оформлене Протоколом уповноваженої особи Замовника №237 від 25.05.2023 року про дискваліфікації учасника – ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС», як таку, що не відповідає вимоги Тендерної документації.
3. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ визнати переможцем Учасника ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС», як такого чия пропозиція відповідає Вимогам закупівлі, в тому числі технічним Вимогам закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол вимірювання рентгенозахисних дверей.pdf 29.05.2023 13:34
- Лист розяснення.pdf 29.05.2023 13:34
- Лист №6 від 29.05.2023.pdf 29.05.2023 13:34
- Скарга UA-2023-04-19-008930-a.pdf 29.05.2023 13:34
- рішення від 31.05.2023 №7688.pdf 31.05.2023 14:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2023 № 8365.pdf 09.06.2023 14:17
- рішення від 08.06.2023 №8365.pdf 13.06.2023 16:33
- Лист на АМКУ.pdf 01.06.2023 10:33
- Лист на АМКУ.docx 01.06.2023 10:33
- Протокол відповідь по скарзі 19.06.2023 12:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2023 14:20
Дата розгляду скарги:
08.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.05.2023 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2023 16:35
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2023 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення, оформлене Протоколом уповноваженої особи Замовника №237 від 25.05.2023 року про дискваліфікації учасника – ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» скасовано
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
1a587e4537e74dbcb4bd1d8248c974b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-008930-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення законодавства Замовником
що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулось під час оцінки тендерних пропозицій учасників у закупівлі UA-2023-04-19-008930-a,
стосовно визнання переможцем учасника – ФОП Махніцький Федір Ярославович
Скаржником здійснено системний аналіз документів та інформації поданої Учасником-переможцем в складі його ТП та виявлено їх не відповідність тим документам та інформації, які вимагались Замовником в Тендерній документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 19 квітня 2023 р. Дубіковською Г.М (далі – ТД). Ненадання Учасником-переможцем вказаних в змісті Скарги документів є безумовною та обґрунтованою підставою для визнання тендерної пропозиції Учасника – переможця такою, що не відповідає вимогам ТД та є підставою для її відхилення відповідно до приписів ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.41 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Постанова).
Рішення Замовник від 28 квітня 2023 року щодо визнання переможцем даної закупівлі ФОП Махніцький Федір Ярославович без необхідних документів визначених ТД є не правомірним та таким, що прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови, та вимог ТД.
Своїми діями Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та недискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол вимірювань.pdf 03.05.2023 12:41
- Скарга UA-2023-04-19-008930-a.docx 03.05.2023 12:41
- Протокол вимірювання рентгенозахисних дверей.pdf 03.05.2023 12:41
- Скарга UA-2023-04-19-008930-a.pdf 03.05.2023 12:41
- рішення від 05.05.2023 № 5993.pdf 05.05.2023 14:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2023 № 6651.pdf 17.05.2023 13:19
- рішення від 16.05.2023 № 6651.pdf 19.05.2023 16:08
- Відповідь на скаргу 08.05.2023 14:16
- Відповідь на скаргу 08.05.2023 14:16
- Протокол відповідь по скарзі 24.05.2023 10:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2023 15:00
Дата розгляду скарги:
16.05.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2023 14:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.05.2023 16:08
Дата виконання рішення Замовником:
24.05.2023 10:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.05.2023 року № 6651-р/пк-пз, уповноваженою особою скасовано рішення від 28.04.2023 року № 172 про визначення ФОП Махніцький Федір Ярославович переможцем процедури закупівлі.
Вимога
Є відповідь
Незаконне визнання переможця
Номер:
69bf44022d3c45058085ba5e34961c23
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-008930-a.a1
Назва:
Незаконне визнання переможця
Вимога:
Вимога
щодо незаконного визнання переможця
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛСВІТ ПЛЮС» звертається до Замовника, щодо оскарження визнання переможцем ФОП Махніцький Федір Ярославович згідно закупівлі UA-2023-04-19-008930-a, скасування Протоколу №172 від 28 квітня 2023 року.
28 квітня 2023 року Протоколом №172 Уповноважена особа Замовника визнала переможцем закупівлі UA-2023-04-19-008930-a ФОП Махніцький Федір Ярославович.
Вважаємо, що дане визнання є незаконним, здійснено з порушенням Закону України «Про Публічні закупівлі», адже уповноважена особа визнала переможцем Учасника, який явно не відповідає умовам закупівлі й повинен був бути дискваліфікований.!
Невідповідність Вимогам закупівлі наступні:
1. Звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатку 3 ТД «В вартість закупівлі входять послуги демонтажу старих конструкцій і монтаж предмету закупівлі за адресою Замовника (надається гарантійний лист в складі тендерної пропозиції).», що є роботами, й з якими всі Учасники погодилися й надали гарантійні листи.
ФОП Махніцький Федір Ярославович на Вимогу абз. 4 пп.7 Розділу 3 НЕ НАДАВ «Якщо до виконання робіт Учасник не залучає субпідрядн(у)і організац(ю)ї, то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі.»
2. На Вимогу Додатка 1 ТД надання «Заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 2», ФОП Махніцький Федір Ярославович неналежно заповнена Таблиця 1, а саме Вартість пропозиції 13 900 грн БЕЗ ПДВ, що не відповідає ціновому показнику зазначеному на електронному майданчику.
3. ФОП Махніцький Федір Ярославович відповідно до наданих документів, Виписки Учасника має виключно відкритий КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними товарами, а також відповідно до Витягу з Реєстру Платників Єдиного податку перебуває на 2 групі оподаткування. У розумінні ПКУ виконання робіт прирівнюється до надання послуг: це слідує, зокрема, з положень пп. 14.1.203 ПКУ. Отже, як роз'яснив ВС/КАС, обмеження щодо надання послуг, встановлені п. 291.4 ПКУ для єдинників груп 1 та 2, стосуються у тому числі й виконання робіт. Також, варто зазначити, що друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню. Замовник явно не є платником єдиного податку.
Відповідно ФОП Махніцький Федір Ярославович НЕ МАЄ законодавчого права надавати послуги демонтажу старих конструкцій і монтаж предмету закупівлі за адресою Замовника, що прямо Вимагається технічним завданням закупівлі. Зазначене свідчить про явну невідповідність Учасника.
4.Додатком 1 ТД Встановлена Вимога надання «Контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));»
ФОП Махніцький Федір Ярославович НЕ НАДАВ документ/ інформацію про вищезазначене.! Що є порушенням Вимог ТД й свідчить про невідповідність Учасника. Варто зазначити, що навіть взявши до уваги інформацію розміщену не на бланку Фопа (в нього він є відповідно до аналізу інших документів) - «РЕКВІЗИТИ», та проаналізувавши його ФОП Махніцький Федір Ярославович НЕ НАДАВ інформацію: відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
5.Додатком 3 ТД встановлена Вимога надання Учасниками «Паспорт на технічні характеристики металевих рентгенозахисний дверей». ФОП Махніцький Федір Ярославович НЕ НАДАВ Паспорти які підтверджують технічні характеристики металевих рентгенозахисний дверей, а саме:
Паспорти не містять на наступної інформації відповідно до Додатку 3 до ТД:
Технічні та якісні вимоги:
1. Розмір коробу дверей: 835х2050h -1 шт.
. Матеріал обробки дверного полотна повинен мати захист від вторинного і відбитого рентгенівського випромінювання. Дверний блок повинен бути повністю рентгенозахищеним, як по дверному полотну, так і по коробці та замку, та комплектуватися рентгенозахисною лиштвою.
Дверна коробка: зроблена з двох труб 30х60 і 40х50. Обробка коробу та торців стулки – фарбування в колір, максимально наближений кольору панелей МДФ;
Полотно: обробка МДФ-панелі з обох боків
Завіси: зовнішні посилені 3 шт;
Замок: у комплекті, з ключами;
Лиштва: рентгенозахисна, ширина - 70мм, із МДФ, у тон основної обробки, монтуються на лицьовій стороні дверей (сторона, в яку відкриваються двері).
Поріг: загальна висота – 40 мм, заходження на поріг мінімальне – 7-8 мм;
2.Розмір коробу дверей: 1230х2050h – 1 шт. (ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІЙ ПАСПОРТ НА ДАНИЙ ДВЕРНИЙ БЛОК)
Рентгенозахисні властивості: Еквівалент свинцю 1,00 мм. Матеріал обробки дверного полотна повинен мати захист від вторинного і відбитого рентгенівського випромінювання. Дверний блок повинен бути повністю рентгенозахищеним, як по дверному полотну, так і по коробці та замку, та комплектуватися рентгенозахисною лиштвою.
Дверна коробка: зроблена з двох труб 30х60 і 40х50. Обробка коробу та торців стулки – фарбування в колір, максимально наближений кольору панелей МДФ;
Полотно: обробка МДФ-панелі з обох боків
Завіси: зовнішні посилені 3 шт;
Замок: у комплекті, з ключами;
Лиштва: рентгенозахисна, ширина - 70мм, із МДФ, у тон основної обробки, монтуються на лицьовій стороні дверей (сторона, в яку відкриваються двері).
Поріг: загальна висота – 40 мм, заходження на поріг мінімальне – 7-8 мм;
Зовнішні розміри коробу дверей за технологією робляться на 15 мм меншими з кожної сторони та на 20 мм меншими по висоті.
Розмір коробу дверей: 1400х2300h -1 шт.
Матеріал обробки дверного полотна повинен мати захист від вторинного і відбитого рентгенівського випромінювання. Дверний блок повинен бути повністю рентгенозахищеним, як по дверному полотну, так і по коробці та замку, та комплектуватися рентгенозахисною лиштвою.
Дверна коробка: зроблена з двох труб 30х60 і 40х50. Обробка коробу та торців стулки – фарбування в колір, максимально наближений кольору панелей МДФ;
Полотно: обробка МДФ-панелі з обох боків
Завіси: зовнішні посилені 3 шт;
Замок: у комплекті, з ключами;
Лиштва: рентгенозахисна, ширина - 70мм, із МДФ, у тон основної обробки, монтуються на лицьовій стороні дверей (сторона, в яку відкриваються двері).
Поріг: загальна висота – 40 мм, заходження на поріг мінімальне – 7-8 мм;
6. Додатком 3 ТД встановлена Вимога надання Учасниками «Протокол вимірювань рентгенозахисних властивостей на конструкції і матеріали.» Повідомляємо, надати оригінал такого документу до виробництва предмета закупівлі неможливо, адже перевіряється вже вироблена виробником конструкція.
Відповідно до п. 6 Розділу 3 ТД «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.»
ФОП Махніцький Федір Ярославович в складі пропозиції надав Протокол №13р-21 від 12 січня 2021 року, який НЕ Є «Протокол вимірювань рентгенозахисних властивостей на конструкції і матеріали» , а являє собою протокол вимірювання зразку захисного екрану, товщиною 0,03 м, з радіонукліадами, а не Протокол вимірювань рентгенозахисних ренгенозахисних дверей.!!!!!!!!
ФОП Махніцький Федір Ярославович НЕ НАДАВ жодного листа роз’яснення щодо не можливості отримання Протоколу їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, як передбачається умовами Закупівлі.
Якщо навіть використати умову п. 6 Розділу 3 ТД ФОП Махніцький Федір Ярославович надав технічні паспорти, але як вище зазначили, вони НЕ підтверджують відповідність тим же об’єктивним критеріям, НЕ відповідають Вимогам закупівлі.
Вимагаємо:
1.Скасувати Протоколом №172 від 28 квітня 2023 року про визнання Учасника ФОП Махніцький Федір Ярославович пересожцем закупівлі.
2.Дискваліфікувати Учасника ФОП Махніцький Федір Ярославович, як такого чия пропозиція не відповідає Вимогам закупівлі.
Вимушені повідомити, що у випадку не виконання вищезазначених дій, будемо вимушені звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2023 09:44
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Також, згідно п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Враховуючи вищезазначене, послуги демонтажу старих конструкцій і монтаж предмету закупівлі у розумінні Закону є послугами, отже Учасник не повинен надавати довідку в довільній формі про незалучення субпідрядників, оскільки дана вимога згідно тендерної документації відноситься до виконання робіт.
2. Замовник може оголосити закупівлю на очікувану вартість з ПДВ або без ПДВ. І при цьому в будь-якому тендері Переможцем може бути платник чи не платник ПДВ. Адже немає обмежень з приводу участі в тендерах платників чи не платників ПДВ. Оскільки, Замовником при оголошенні процедури закупівлі було визначено загальну вартість закупівлі повну, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ, зважаючи, що функціонал електронних майданчиків не містить змоги при поданні Учасниками тендерної пропозиції зазначати суму з ПДВ чи без, тендерні пропозиції усіх учасників в електронній системі закупівель відображаються з ПДВ.
3. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 3 ЦКУ однією із засад цивільного законодавства є свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом. Аналогічну норму містить і ч. 1 ст. 6 ГКУ (загальні принципи господарювання).
Згідно п. 3.8 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 29.05.2013 № 11 «Про деякі питання визнання правочинів (господарських договорів) недійсними», цивільна правоздатність юридичної особи, за загальним правилом, є універсальною, тобто відповідна особа здатна мати такі ж цивільні права та обов'язки, як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати лише людині (частина перша статті 91 ЦК України), а відтак вправі вчиняти будь-які не заборонені законом правочини. Тому сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб'єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними.
Відповідно до абз. 8 п. 1 Національного класифікатора України – Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 року № 457, КВЕД - це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Водночас Класифікація є механізмом спільної мови, що має використання в багатьох інших, нестатистичних сферах (соціальному та податковому регулюванні, ліцензуванні, системі тарифів тощо), проте, не завжди адаптована до цього повною мірою. Отже, Класифікація не завжди відповідає всім потребам користувачів за межами статистичної системи, у
зв'язку з чим можуть виникнути суперечності стосовно юридичного
використання коду КВЕД. Слід мати на увазі, що код виду діяльності
не створює прав чи обов'язків для підприємств і організацій, не
спричинює жодних правових наслідків. Код виду діяльності не
обов'язково достатній критерій для виконання умов, передбачених
нормативними актами. У застосуванні нормативних актів чи
контрактів код виду діяльності - це припущення, а не доказ.
У Постанові Київського окружного адмінсуду від 26.10.2016 р. у справі № 810/2523/16, ухвалі Київського апеляційного адмінсуду від 06.02.2017 р., постанові Верховного Суду від 20.11.2018 р. у цій же справі, суд послався на ст. 43 ГКУ, яка передбачає право суб’єкта господарювання на укладення будь-яких угод та здійснення будь-якої підприємницької діяльності, які не заборонені законом.
Аналогічної думки дотримався Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у постанові від 24.07.2018 р. у справі № 808/2099/17, зазначивши, що відсутність в ЄДР видів діяльності товариства не забороняє підприємству займатися такими видами діяльності, тим паче, якщо право займатися такими видами діяльності не потребує додаткової легалізації шляхом отримання відповідних ліцензій, дозволів тощо.
Постановою Житомирського апеляційного адміністративного суду від 04.02.2015 р. по у справі № 817/3862/14 (підтримана ухвалою Вищого адміністративного суду України від 14.06.2016 р) було спростовано неправильний висновок суду першої інстанції про те, що оскільки товариством здійснено операцію поза межами власної господарської діяльності, то така операція не охоплюється господарською діяльністю і тому не може слугувати підставою для формування податкового кредиту. Аргументація постанови апеляційного суду базується на ст. 3, 42, 44, ГКУ, що передбачають свободу підприємницької діяльності. Отже, суб’єкт господарювання має право самостійно обирати види діяльності, яким воліє займатися, а також самостійно розпоряджатися наявним у нього матеріальними й грошовими ресурсами. Крім того, здійснюючи будь-яку господарську діяльність, такий суб’єкт повністю покладає на себе усі ризики, в тому числі й ризик неотримання прибутку.
4. Відповідно до Листа Учасника від б/д № б/н «ДОДАТОК 2» (Додаток 2 (3).pdf), в якому наявна інформація про Контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
5. Додатком 3 ТД встановлена Вимога надання Учасниками «Паспорт на технічні характеристики металевих рентгенозахисний дверей». Разом з тим, Тендерною документацією не передбачено надання Паспорта на технічні характеристики саме на рентгенозахисні двері зазначені в Додатку 3 до тендерної документації.
6. Додатком 3 ТД встановлена Вимога надання Учасниками «Протокол вимірювань рентгенозахисних властивостей на конструкції і матеріали». Разом з тим, Тендерною документацією не передбачено надання Протоколу вимірювань рентгенозахисних властивостей на конструкції і матеріали саме на виготовлений предмет закупівлі або конкретні конструкції чи матеріали.
Враховуючи вищезазначене, Замовник правомірно визначив переможцем процедури закупівлі ФОП Махніцького Федора Ярославовича.
Статус вимоги:
Не задоволено