• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вівсяні пластівці, Крупа гречана, Крупа перлова, Крупа пшенична (Арнаутка), Крупа пшоняна, Крупа рисова, Крупа ячна, Борошно вищого сорту.

Торги не відбулися

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2023 15:50 - 24.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог з тендерної документації.

Номер: b83ffdf4a38d4c34ad8f6330ed8e7121
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-19-008736-a.b2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог з тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовнику, вважаємо, що до тендерної документації включені такі вимоги, відповідність яким може підтвердити вузьке коло учасників, що порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, що може призвести до порушення принципів закупівель. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч.4 цієї статті передбачає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України шляхом виключення дискримінаційних вимог з тендерної документацій, а саме: 1. Додаток 2 пункт 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: в довідці обов’язково зазначати штатного працівника(ів), що здійснює/здійснюють контроль за належним технологічним поводженням з харчовими продуктами (товарознавець) документ, що підтверджує здобуття кваліфікації товарознавства на працівника(ів), що здійснює/здійснюють контроль за належним технологічним поводженням з харчовими продуктами. Звертаємо увагу Замовника, що жодним чинним нормативно-правовим актом не визначено чіткого переліку працівників, що мають бути задіяні на підприємствах продовольчої торгівлі, або виробників продовольчої продукції. Кожен суб’єкт господарювання визначає самостійно кількість необхідних підприємству штатних одиниць. При цьому адміністрація підприємства у питанні вибору посад і професій, які будуть задіяні на підприємстві та наявність яких необхідна для безперебійного функціювання підприємства, а також у питанні кількості працівників, керується міркуваннями доцільності і економічної обгрунтованості. Крім того, відповідно до положень чинного законодавства, у разі виникнення виробничої необхідності, завдання та обов’язки, що включені до характеристики тієї чи іншої посади, можуть бути розподіленні між окремими працівниками. Таким чином, на підприємстві можуть бути задіяні працівники певних посад і професій, на яких покладено виконання функціональних обов’язків та завдань інших професій. 2. Згідно Додатоку 3 до Документації «Технічне завдання НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» пункт 14 «учасник повинен у складі своєї пропозиції електронних торгів надати наступні документи: Скановану копію акту санітарно-гігієнічного обстеження об’єкта за формою № 315/0, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №160 від 11.07.2000 року (зі змінами згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.07.2007 р. №), виданого компетентним органом, виданий не раніше другого півріччя 2021 року.» Звертаємо Вашу увагу, що наказ 12.07.2007 р. № 399 було скасовано на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 660 ( v0660282-10 ) від 06.08.2010. З урахуванням зазначеного, просимо Замовника виключити вище перелічені дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику торгів. У відповідь на вашу Вимогу повідомляємо наступне: У завершальному абзаці Додатку 3 до ТД чітко вказано: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.» Тобто, при поданні пропозицій, Учасник має можливість аргументовано надати інший рівнозначний документ, або аргументовано пояснити ненадання такого документу. В подальшому, при розгляді пропозицій, кожен такий випадок буде розглянуто з залученням фахівців у галузі громадського харчування. Компетентне рішення буде прийматися у кожному випадку окремо. Крім того, згідно ст.40 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Тобто, у Учасника є додаткова можливість привести пропозицію у відповідність до вимог Замовника, або аргументовано довести неможливість цього. Тому вважаємо, що зміст ТД повністю відповідає чинному Законодавству України, і ніяким чином не порушує права потенційних учасників торгів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.04.2023 15:59
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до тендерної документації

Номер: ac4b6a262c0643dca30fa63552cb04cd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-19-008736-a.c1
Назва: Вимога до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику. Прошу Вас надати роз’яснення стосовно законного застосування таких вимог тендерної документації, а саме: У додатку 2 до тендерної документації таблиця 3 Замовником вказані наступні вимоги: . Обов’язкова наявність штатного працівника(ів), що здійснює/здійснюють контроль за належним технологічним поводженням з харчовими продуктами (товарознавець). До довідки додаються: 1 оригінали або завірені належним чином копії особистих медичних книжок зазначених в довідці працівників (згідно наказу МОЗ України № 150 від 21.02.13), видані закладом охорони здоров'я. 2 документ, що підтверджує здобуття кваліфікації товарознавства на працівника(ів), що здійснює/здійснюють контроль за належним технологічним поводженням з харчовими продуктами. У додатку 3 до тендерної документації п 12 Замовником вказані наступні вимоги: В складі пропозиції надаються документи (Протокол/витяг з протоколу, посвідчення), що підтверджують проходження керівником учасника оператора ринку навчання та перевірку знань з питань охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Прошу Вас надати роз’яснення та обов’язково вказати конкретні статті Закону України де визначено що Учасник який проводить даний вид діяльності, а саме оптову торгівлю продуктами харчування повинен мати у своєму штаті товарознавця. А також мати документи (Протокол/витяг з протоколу, посвідчення), що підтверджують проходження керівником учасника оператора ринку навчання та перевірку знань з питань охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Мушу вам нагадати, що такі вимоги обмежують кількість Учасників. які мають бажання взяти участь у закупівлі та ведуть до дискримінації Учасників, що особливо актуально та неприйнятно під час Воєнного стану у країні. А також ці вимоги ніяк не впливають на якість продукції, яка буде поставлятися Замовнику. Вважаю такі вимоги незаконними та прошу виключити їх з тендерної документації. А також доводжу до вашого відома, що постановою КМУ №303 від 13.03.2022р “Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» постановлено: Припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Отже вважаю незаконними наступні вимоги тендерної документації: . Скановану копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, яким підтверджується дотримання оператором ринку вимог нормативно-правових актів та без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства стосовно потужностей зазначених Учасником та виданого компетентним органом не раніше другого півріччя 2021 року; Скановану копію акту санітарно-гігієнічного обстеження об’єкта за формою № 315/0, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №160 від 11.07.2000 року (зі змінами згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.07.2007 р. N 399), виданого компетентним органом, виданий не раніше другого півріччя 2021 року. Також звертаємо Вашу увагу, що наказ 12.07.2007 р. № 399 було скасовано на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 660 ( v0660282-10 ) від 06.08.2010. На підставі цього вимагаємо виключити даний пункт з тендерної документації та внести відповідні зміни. Прошу Вас дотримуватись чинного законодавства та виключити ці вимоги з тендерної документації щоб не обмежувати кількість Учасників та не призвести до дискримінації Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику торгів. У відповідь на вашу Вимогу повідомляємо наступне: У завершальному абзаці Додатку 3 до ТД чітко вказано: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.» Тобто, при поданні пропозицій, Учасник має можливість аргументовано надати інший рівнозначний документ, або аргументовано пояснити ненадання такого документу. В подальшому, при розгляді пропозицій, кожен такий випадок буде розглянуто з залученням фахівців у галузі громадського харчування. Компетентне рішення буде прийматися у кожному випадку окремо. Крім того, згідно ст.40 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Тобто, у Учасника є додаткова можливість привести пропозицію у відповідність до вимог Замовника, або аргументовано довести неможливість цього. Тому вважаємо, що зміст ТД повністю відповідає чинному Законодавству України, і ніяким чином не порушує права потенційних учасників торгів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.04.2023 15:59