-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до турбін К-1000-60/1500 для ВП ПАЕС
Завершена
11 678 837.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 116 788.37 UAH
мін. крок: 1% або 116 788.37 UAH
Період оскарження:
19.04.2023 14:33 - 27.05.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Умови оплати
Номер:
64d4188d772f4ee99efd45ddc7e6354e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-006744-a.a2
Назва:
Умови оплати
Вимога:
Шановний Замовник. Наше підприємство має намір прийняти участь у торгах на постачання запасних частин до турбін К-1000-60/1500. Просимо прийняти до уваги, що для виготовлення продукції необхідна закупівля матеріалів / сировини, що потребує значних фінансових витрат для виробника через те, що наразі постачальники сировини та матеріалів працюють тільки за умови попередньої оплати, розмір якої в багатьох випадках сягає 100%. Просимо Вас переглянути умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити можливість авансування закупівлі у розмірі 50% проти відповідної гарантії страхової компанії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2023 11:43
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Умови оплати
Номер:
7b45d0246e8740db82c996229163070c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-006744-a.b1
Назва:
Умови оплати
Вимога:
Шановний Замовник. Наше підприємство має можливість та бажання виконати постачання запасних частин до турбін К-1000-60/1500 для ВП ПАЕС. Звертаємо Вашу увагу на те, що для виготовлення продукції необхідно здійснити закупівлю сировини, яку можна придбати лише зі 100% передоплатою у поставщиків. Таким чином учасник для виконання договору має передбачити передоплату на адресу постачальника сировини. Виконати послуги на умовах оплати шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару, вказаних у ТД є неможливим. Для забезпечення можливості поставки просимо Вас переглянути умови оплати та передбачити можливість авансування закупівлі у розмірі 50%, проти відповідної гарантії страхової компанії, в умовах тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2023 10:31
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено