-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рейкосвердлильний верстат
Торги відмінено
2 317 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 586.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 586.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2023 13:34 - 07.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
4e93cef0d9e647809a2e7499ffd7b2d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-005500-a.b5
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості): "Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення".
Аналогічну норму містить і стаття 24 Закону України “Про публічні закупівлі”: “Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться".
Також про це йдеться і в пп. 2.2. пункту 2 Розділу ІІ Тендерної документації Замовника.
05.05.2023 року Замовником оприлюдненно в системі електронних закупівель наступні файли:
-Обґрунтування потреби в закупівлі.docx, який містить обґрунтування потреби в закупівлі;
-ТД рейкосвердлильний верстат.docx, який містить Тендерну документацію щодо умов проведення публічних закупівель з процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ з ОСОБЛИВОСТЯМИ» "Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані", яка затверджена рішенням уповноваженої особи від 19.04.2023 року №80;
-Протокол УО про зміни дод.4.docx, який містить ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ФІЛІЇ «ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ КОЛІЇ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» №97 від 05.05.23 р.
При цьому жодний з файлів, всупереч вищевказанних вимог чинного законодавства та положень Тендерної документації Замовника, не містить переліку змін, що вносяться Замовником.
Також під великим питанням чи можна вважати файл “ТД рейкосвердлильний верстат.docx" новою редакцією тендерної документації, оскільки вона затверджена тим же протоколом, що й Тендерна документація, оприлюднена Замовником 19.04.2023 року?
Враховуючи дані факти, наявні явні ознаки порушення Замовником порядку оприлюднення інформації про закупівлю.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами законодавства в сфері публічних закупівель, вимагаємо виконати вимоги Закону та Особливостей та оприлюднити в системі електронних закупівель в окремому документі перелік змін, що були внесені.
Нагадуємо також, що відповідно до пункту 47 Особливостей: “Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2023 22:00
Вирішення:
Доброго дня, протокол змін та оголошення відповідають нормам закону про публічні закупівлі, зміни вноситися не будуть
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
56dd093bdb3a4d7bbe08ce8b72c255cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-005500-a.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
При уважному вивченні, розміщеної Вами в електронній системі закупівель, Тендерної документації (далі– ТД) були встановлені значні розбіжності, неусунення яких може поставити під сумнів результати даної закупівлі.
Так в п. 4.4. Розділу 1 ТД зазначено: «строк поставки товарів: до 31.12.2023 року, але відповідно до умов договору Додаток №9».
В Додатку №9 ТД «Проєкт договору про закупівлю» п. 4.3. визначає строк поставки вже наступним чином: «Кожна партія ТОВАРУ має бути поставлена протягом ___ (_______) календарних днів з дати отримання рознарядки Постачальником, якщо інше не зазначено у рознарядці» - як видно з контексту даний пункт вже не передбачає календарної дати граничного строку постачання.
Також Додаток 4 ТД, вже визначає строк поставки зовсім іншим чином – «протягом 10 робочих днів з дня отримання заявки», що не відповідає п. 4.4. Розділу 1 ТД.
І нарешті п. 4 Розділу 6, визначає, що істотною умовою, що обов’язково включається до договору про закупівлю є: «Термін поставки - не пізніше 31 грудня 2023 року». Однак зважаючи на наведену редакцію п. 4.3. Проєкту договору включити до договору цю істотну умову буде проблематично.
Враховуючи вищевикладене та керуючись принципами здійснення публічних закупівель, Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), вимагаємо привести в єдиний вид строк поставки товару в усіх пунктах Тендерної документації.
Також нагадуємо наступне:
Відповідно до п 26 Особливостей: «Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону».
Частина друга статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб оголошення про проведення відкритих торгів обов’язково містило, зокрема інформацію про «строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг».
ОГОЛОШЕННЯМ про проведення відкритих торгів UA-2023-04-19-005500-a, яке розміщене в системі електронних торгів Prozorro, Замовником встановлено: «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: від 31 травня 2023 до 31 грудня 2023».
Згідно п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі: «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю».
Тобто Замовником при розміщенні в Prozorro тендерної документації (ст. 22 Закону: Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель) та оголошення про проведення відкритих торгів в електронному полі «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» визначив такий строк як «від 31 травня 2023 до 31 грудня 2023».
Абзацом другим п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено, що «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів».
Враховуючи дану правову норму єдиним автентичним строком поставки товару по закупівлі «Рейкосвердлильний верстат» (UA-2023-04-19-005500-a) є «від 31 травня 2023 до 31 грудня 2023».
Також, нагадуємо, що норми і Закону, і Особливостей не дозволяють Замовнику вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, що підтверджується багатою практикою оскаржень АМКУ, моніторингів ДАСУ та рішень суддів.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами законодавства в сфері публічних закупівель, вимагаємо якнайскоріше привести Вашу тендерну документацію у відповідність із вимогами Закону, а саме викласти строк поставки в Тендерній документації в редакції, яка зазначена Вами у відповідному полі в електронній системі закупівель - від 31 травня 2023 до 31 грудня 2023 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2023 21:07
Вирішення:
Зміни вноситися не будуть
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Дескримінація учасників
Номер:
878f7fb8197940eb94be069f657979fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-005500-a.a3
Назва:
Дескримінація учасників
Скарга:
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, Товариство з обмеженою відповідальністю торгівельно-промислова фінансова компанія «ТЕРКОН» (далі - Скаржник) виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. Відповідно п.6 розділу 3 тендерної документації: 6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які передбачені ДОДАТКОМ 4, 5 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Додатком №4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі. Ми є виробником предмету закупівлі, проте не можемо запропонувати товар свого виробництва У нас відсутня можливість взяти участь у закупівлі, адже під вказані замовником технічні характеристики не підходить продукція жодного виробника, що не дозволяє нам надати повний еквівалент (надаю документи, що підтверджують характеристики пропонованого нами обладнання). Зазначені вимоги є дискримінаційною та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведена дискримінаційні вимоги може бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір ПР-П-21610-НЮ.pdf 23.04.2023 15:36
- Паспорт_инструкция_РСС_ТЕРКОН_УКР.pdf 23.04.2023 15:36
- Скарга.pdf 23.04.2023 15:36
- Підтвердження виконання.PDF 23.04.2023 15:36
- Скарга.docx 23.04.2023 15:36
- Скарга.pdf.p7s 23.04.2023 15:36
- рішення від 25.04.2023 № 5333.pdf 25.04.2023 19:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2023 № 5883.pdf 04.05.2023 12:22
- рішення від 03.05.2023 № 5883.pdf 08.05.2023 12:29
- відповідь по скарзі (2).PDF 27.04.2023 08:58
- Інструкція оператора PRO 36RH.pdf 27.04.2023 08:58
- Керівництво з експлуатації TFR 330 P.pdf 27.04.2023 08:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2023 16:09
Дата розгляду скарги:
03.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.04.2023 19:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.05.2023 12:29
Дата виконання рішення Замовником:
10.05.2023 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни внесено згідно рішення АМКУ
Скарга
Скасована
Дескримінація учасників
Номер:
f68b0f132421438ca1418c371dad086f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-005500-a.a2
Назва:
Дескримінація учасників
Скарга:
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, Товариство з обмеженою відповідальністю торгівельно-промислова фінансова компанія «ТЕРКОН» (далі - Скаржник) виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1. Відповідно п.6 розділу 3 тендерної документації: 6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які передбачені ДОДАТКОМ 4, 5 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Додатком №4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі.
Ми є виробником предмету закупівлі, проте не можемо запропонувати товар свого виробництва
У нас відсутня можливість взяти участь у закупівлі, адже під вказані замовником технічні характеристики не підходить продукція жодного виробника, що не дозволяє нам надати повний еквівалент (надаю документи, що підтверджують характеристики пропонованого нами обладнання).
Зазначені вимоги є дискримінаційною та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведена дискримінаційні вимоги може бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір ПР-П-21610-НЮ.pdf 23.04.2023 15:05
- Скарга.docx 23.04.2023 15:05
- Підтвердження виконання.PDF 23.04.2023 15:05
- Паспорт_инструкция_РСС_ТЕРКОН_УКР.pdf 23.04.2023 15:05
- Скарга.pdf 23.04.2023 15:05
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
23.04.2023 15:08
Вимога
Відхилено
Технічні характеристики
Номер:
ec979ee95899476a8e3680a7f1cadca0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-19-005500-a.a1
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику, наша компанія довгий час на ринку займається виробництвом та постачанням якісного ручного, механізованого та гідравлічного колійного інструменту власного, вітчизняного та іноземного виробництва. В нашому асортименті є можливість запропонувати Вам якісні рейкосвердлильні верстати, які гарно показують себе під час тривалої експлуатації та задовольняють потреби споживача.
Ознайомившись з технічними характеристиками рейкосвердлильного верстату для свердління всіх типів залізничних рейок, можемо зауважити що з такими параметрами як: номінальна швидкість обертів шпинделя, об/хв в межах – 320 - 350; маса, кг в межах 17,5- 20,5 кг; діаметр свердління, мм 22-36; кріплення шпинделя – під корончасті свердла по металу; наявність системи ручної подачі шпинделя за допомогою важеля; наявність системи змащування та охолодження фрези під тиском через вісь шпинделя з резервуаром, в нашому асортименті є модель власного виробництва, яку ми можемо Вам запропонувати.
В ході багатого досвіду можемо з впевненістю стверджувати, що якісні двигуни відомих брендів з потужністю близько 1,0 кВт справляються на відмінно та забезпечують ту потужність яка необхідна для проведення комфортних свердлильних робіт в умовах залізничного транспорту.
Вказаний Вами параметр потужності двигуна не менше 1,5 кВт говорить про дискримінаційний характер тендерної процедури та зацікавленості в конкретних виробниках.
Дана ситуація ставить в не рівні умови добросовісних Постачальників які хочуть справедливо конкурувати на одному ринку між собою згідно вимог законодавства комерційної діяльності.
Також хочемо зауважити, що наша цінова пропозиція на такий об’єм продукції більш економічно вигідна та менша близько 20% від оголошеної Вами суми торгів.
Просимо Вас здійснити зміни в Додатку 4 Тендерної документації щодо характеристик двигуна та зазначити потужність не менше 1,0 кВт.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ КОЛІЇ.pdf 20.04.2023 13:12
Дата подачі:
20.04.2023 13:12
Вирішення:
Доброго дня, ваша вимога була опрацьована відповідними фахівцями філії, зміни вноситися не будуть
Статус вимоги:
Відхилено