• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ»

Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно до п. 35. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Значення розміру мінімального кроку пониження ціни занесено у зв`язку з технічними особливостями майданчика. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 44 Особливостей. Посилання в електронному оголошенні на ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" зумовлено технічними особливостями майданчика. Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію  саме щодо керівника учасника. Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 44 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 44 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.

Торги не відбулися

387 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 935.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2023 13:18 - 27.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 7c45cdd1b8fb413ea7b9519287bb2bf8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-19-005271-a.c6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 26.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.09.2023 13:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.09.2023 10:47
Дата виконання рішення Замовником: 06.10.2023 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом від 05.10.2023 скасовано рішення про визначення ТОВ "Котедж-Охорона" переможцем у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ») (протокол від 05.10.2023 № ПР2023-265).
Автор: ТОВ "БЕЗПЕКА К9", Анастасія Москвінова +380508897431 bezpekak9@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a32c39204cdc4988aefd3e7dca12a042
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-19-005271-a.c5
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження результатів кваліфікації
Дата розгляду скарги: 14.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.08.2023 19:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.08.2023 19:18
Дата виконання рішення Замовником: 22.08.2023 16:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом від 21.08.2023 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА К9» у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ») (протокол від 25.07.2023 № ПР2023-218).
Автор: ТОВ "БЕЗПЕКА К9", Анастасія Москвінова +380508897431 bezpekak9@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 14e7ed5f2ce64aabbb6ee090b140427a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-19-005271-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження результатів кваліфікації
Дата розгляду скарги: 28.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.06.2023 18:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.07.2023 19:56
Дата виконання рішення Замовником: 18.07.2023 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом від 17.07.2023 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА К9» у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ») (протокол від 08.06.2023 № ПР2023-175).
Автор: ТОВ "БЕЗПЕКА К9", Анастасія Москвінова +380508897431 bezpekak9@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 4842c5f44df84cbb92a54ff9c111e8ae
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-19-005271-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 17.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.05.2023 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.05.2023 18:11
Дата виконання рішення Замовником: 26.05.2023 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом від 26.05.2023 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА К9» у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ») (протокол від 02.05.2023 № ПР2023).
Автор: ТОВ "БЕЗПЕКА К9", Анастасія Москвінова +380508897431 bezpekak9@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога.

Номер: e157d82f2a9f4643a3c68f32646497d5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-19-005271-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога.
Вимога:
Тендерна документація Замовника містить вимоги, що суперечать принципам здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Таким чином, відповідно до зазначених норм Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до законодавства. Встановлена дискримінаційна вимога щодо технічних та якісних характеристик,а саме п. 18. У складі тендерної пропозиції учасниками надається сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19», виданий уповноваженим органом з сертифікації. Вищезазначений сертифікат не має жодного відношення до даної закупівлі і жодним чином не впливають на кваліфікаційні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а також не дає Замовнику додаткової гарантії щодо якості послуг для предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ»). Отримання вище зазначеного сертифікату не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Уповноваженою особою затверджено тендерну документацію у процедурі відкритих торгів, Додатком № 1 до якої від учасників вимагається, зокрема, сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19». Запитувач зазначив, що законодавством не передбачений обов’язок отримання зазначеного сертифікату. Кожне підприємство яке дотримується стандарту, ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19», і відповідає усім вимогам вище зазначеного стантарту, може пройти добровільну сертифікацію і отримати даний сертифікат. Вимога надання сертифікату не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі і роботою в умовах пандемії. Наявність в учасників процедури закупівлі сертифікату є додатковою гарантією дотримання безпеки та гігієни праці з метою попередження випадків захворюваності та збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Впровадження систем управління охороною здоров’я та безпекою праці наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації такого управління, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Зазначене підтверджується як практикою Антимонопольного комітету України (рішення № 9047-р/пк-пз від 03.09.2018, № 4925-р/пк-пз від 23.05.2018 тощо), так і судовою практикою (постанова Верховного Суду від 24.06.2020 справа № 826/15639/17). Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.04.2023 06:03
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога що не має відношення до предмету закупівлі в цій закупівлі

Номер: 4abd92f28cba4133b5598de6316ea83e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-19-005271-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога що не має відношення до предмету закупівлі в цій закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Код Вашої закупівлі: ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ»). Вами в п. 19 Додатку 1 до тендерної документації встановлено: 19. В разі виникнення (або загрози виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території Об’єкта наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони охоронцями, наділеними правами та обов’язками, передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», за рахунок додаткових сил та у залежності від обставин, що складаються. В абзацах 5-6 Статті 3 Закону України "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону" зазначено: Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону не мають права займатися підприємницькою або іншою діяльністю з метою одержання прибутку. Використання громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону України для виконання завдань, не передбачених цим Законом, забороняється. За таких умов у Вашій закупівлі можуть прийняти Участь Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону, які в свою чергу, не мають права отримувати за це гроші та отже, брати участь у закупівлях, зокрема у Вашій. У Вашому місті, звичайно є такі Громадські формування (ГФ), але Ви ставити учасників, зокрема Потенційного учасника в залежність від третьої особи, а саме від бажання чи скоріше, сильного небажання співпрацювати з охоронними компаніями не з Вашого міста. Будь-який учасник, що не зможе "домовитися" з ГФ Вашого міста про співпрацю, не зможе прийняти участь в ций закупівлі, через віхилення його тендерної пропозиції, оскільки вона не буде відповідати п.19 Додатка 1 до ТД. Вимагаємо видалити з тендерної документації дискримінаційну вимогу : 19. В разі виникнення (або загрози виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території Об’єкта наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони охоронцями, наділеними правами та обов’язками, передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», за рахунок додаткових сил та у залежності від обставин, що складаються. Потенційний учасник успішно оскаржував подібні діскримінаційні вимоги в АМКУ. З повагою, Потенційний учасник, якій має досвід охорони лікарень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Уповноваженою особою затверджено тендерну документацію у процедурі відкритих торгів, п. 19. Додатку № 1 до якої визначено, що: «В разі виникнення (або загрози виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території Об’єкта наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони охоронцями, наділеними правами та обов’язками, передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», за рахунок додаткових сил та у залежності від обставин, що складаються». Дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість підтримання громадського порядку, в першу чергу, власними силами. Лише при умові відсутності наявних сил охорони залучаються громадські формування. Тендерна документація не зобов’язує громадські формування порушувати законодавство та статутні вимоги в частині зайняття підприємницькою діяльністю чи виконання заборонених завдань. Зокрема, статтею 1 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» визначено, що громадські об’єднання створюються зокрема, для участі в охороні громадського порядку, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних і кримінальних правопорушень, захисті життя та здоров’я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин. Замовник керується «не бажаннями учасника працювати чи не працювати», а чинним законодавством та вимогами до закладу, до керівника закладу, зокрема, в частині охорони як працівників та пацієнтів, так і майна в умовах війни. Чинне законодавство не містить територіальних обмежень у співпраці надавачів послуг у сфері охорони із громадськими формуваннями. Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.04.2023 06:03