• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтажні та налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, цілодобове спостереження за пожежною автоматикою та сервісне обслуговування систем АПС та оповіщення.

Монтажні та налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, цілодобове спостереження за пожежною автоматикою та сервісне обслуговування систем АПС та оповіщення.

Торги відмінено

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2018 11:26 - 13.02.2018 13:00
Вимога
Є відповідь

невірно визначений класіфікатор

Номер: 42fc0c83f674407b8f73d58f5370767e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-08-001013-a.b2
Назва: невірно визначений класіфікатор
Вимога:
Зауважуємо на Вашу помилку при об’єднанні різних послуг під один код класифікатора та в одну закупівлю. Так Замовником проводиться закупівля послуг з монтажу та обслуговуванню системи пожежної сигналізації в одній закупівлі. Закупівля послуг з обслуговування та пожежного спостереження системи пожежної сигналізації має бути виділено в окрему закупівлю під відповідним кодом (наприклад 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) Таким чином закупівля оголошена під неправильним кодом класифікатора, що може бути наслідком недопущення до реєстрації договору, який укладено за результатом процедури, в Державній казначейській службі України, адже фактична закупівля відрізняється від тієї, яка визначена за класифікатором. Вимагаємо відмінити закупівлю з підстав порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. У разі відмови у задоволені вимоги про відміну закупівлі ВИМАГАЄМО надати аргументоване пояснення такої відмови з посиланням на нормативно-правові акти, які підтверджують дану позицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Про відміну закупілі Монтажні та налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, цілодобове спостереження за пожежною автоматикою та сервісне обслуговування систем АПС та оповіщення.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 03.03.2018 13:08
Підтвердження вирішення: стосовно скасування закупівлі № UA-2018-02-08-001013-a Монтажні та налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, цілодобове спостереження за пожежною автоматикою та сервісне обслуговування систем АПС та оповіщення, у зв’язку з допущеною помилкою визначення класифікатора ДК. ВИРІШИЛИ : 1.Скасувати закупівлю № UA-2018-02-08-001013-a Монтажні та налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, цілодобове спостереження за пожежною автоматикою та сервісне обслуговування систем АПС та оповіщення.
Вимога
Є відповідь

зауваження до діскваліфікації

Номер: 5253ecec287b43a9b6775c9a82dac2c4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-08-001013-a.a1
Назва: зауваження до діскваліфікації
Вимога:
В п.2 було прохання надати вартість робіт у вигляді кошторису на базі програмних комплексів ….. В програмному комплексі є багато документів котрі можливо надавати: пояснювальна записка, локальний кошторис, об’єктовий кошторис та інше. Однак ви не вказали що вам потрібно тому ми надали основні розрахунки. Основний документ цього програмного комплексу є ДОГОВІРНА ЦІНА (яка була представлена вам). Також був надано Локальний кошторис -розширена специфікація по обладнанню та роботам (знаходиться в файлі пропозиція). На момент підписання договору всі потрібні вам документи по розрахунках будуть надані по вашому проханню але після надання вами уточнювальних даних (категорія складності об’єкту, умови праці – нічний час, вихідні) які не збільшать ціну договору. В п.6 ви вказали що роботи (монтажні та пусконалагоджувальні) повинні виконуватись без залучення субпідряду – ми виконуємо їх самостійно. Однак послуга по цілодобовому спостереженню буде виконуватись з залученням субпідряду (про не залучення субпідрядників ви не вказували)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на зауваження згідно закупівлі № UA-2018-02-08-001013-a від 08 лютого 2018 року, предмет закупівлі: Монтажні та налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, цілодобове спостереження за пожежною автоматикою та сервісне обслуговування систем АПС та оповіщення
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2018 14:52
Підтвердження вирішення: Відповідь на зауваження. Згідно закупівлі № UA-2018-02-08-001013-a від 08 лютого 2018 року, предмет закупівлі: Монтажні та налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, цілодобове спостереження за пожежною автоматикою та сервісне обслуговування систем АПС та оповіщення, замовником - Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації були надані наступні вимоги до учасників торгів, де чітко прописано, що підрядна організація має виконати монтажні та налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, цілодобове спостереження за пожежною автоматикою та сервісне обслуговування системи АПС та оповіщення (детальний опис закупівлі). Згідно пункту 2, проведення електронних закупівель, розрахунок вартості робіт повинен бути наданий у вигляді кошторису , виконаного на базі програмних комплексів «Будівельні технології-Кошторис», враховуючи залежність прибутку та адміністративних витрат від категорії складності об’єкта на початку подання документів від учасників торгів. Також, Вами не наданий кошторис та розрахунок вартості робіт на технічне обслуговування та цілодобове спостереження об’єкту , що вимагалось в заявці № 12 від 07 лютого 2018 року. Згідно пункту 6, проведення електронних закупівель, чітко прописано, що виконавець робіт повинен виконати роботу самостійно, без залучення субпідрядних організацій, варіант залучення субпідрядних організацій взагалі не розглядається. Також повідомляємо Вас , що згідно постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23 листопада 2016 року «Про деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» а саме технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: центрів приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання, побутова кімната і санвузол; пультів пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення); засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереженням протягом одного місяця; приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер). Приміщення операторного залу центру приймання тривожних сповіщень, де розташовані робочі місця диспетчерів або операторів, повинні бути обмежені для доступу сторонніх осіб та забезпечуються природним, штучним та аварійним освітленням, природною вентиляцію, основним та резервним джерелом електроживлення, обладнуються стаціонарним телефонним зв’язком, захисним заземленням та пристроями для блискавкозахисту, пожежною сигналізацією та вогнегасниками. З Вашого боку відсутня ліцензія на право виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту, що не відповідає предмету закупівлі № UA-2018-02-08-001013-a від 08 лютого 2018 року, предмет закупівлі: Монтажні та налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу, цілодобове спостереження за пожежною автоматикою та сервісне обслуговування систем АПС та оповіщення. Таким чином Ваші зауваження не мають підстав для зауваження до прийнятого рішення тендерного комітету. Голова тендерного комітету А. Кураш Секретар тендерного комітету А. Коцюр