-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Торги відмінено
37 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 185 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 185 000.00 UAH
Період оскарження:
18.04.2023 18:28 - 23.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення замовника
Номер:
8625ab48c99c4b5da31d4e3ca5958f97
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-18-009615-a.a2
Назва:
Оскарження рішення замовника
Скарга:
Оскарження рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.04.2023 12:51
- Скарга (2).pdf.p7s 27.04.2023 12:51
- рішення від 01.05.2023 № 5641.pdf 01.05.2023 17:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2023 № 6081.pdf 09.05.2023 12:02
- рішення від 08.05.2023 № 6081.pdf 11.05.2023 13:56
- Гарантійний лист.pdf 03.05.2023 16:13
- Тендерна_документація.docx 03.05.2023 16:13
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.docx 03.05.2023 16:13
- Цінова пропозиція.pdf 03.05.2023 16:13
- Протокол відповідь.pdf 03.05.2023 16:13
- П. 41. Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 02.06.2023 13:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2023 10:20
Дата розгляду скарги:
08.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2023 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.05.2023 13:57
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2023 13:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 26.04.2023 №21/1 (далі – Рішення), згідно з яким маємо намір укласти договір з Товариством з обмеженною відповідальністю "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ".
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.05.2023 №6081-р/пк-пз зобов’язати Квартирно-експлуатаційний відділ міста Черкаси скасувати Рішення.
Вимога
Вирішена
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідності до чинного законодавства
Номер:
5f3e6494f5a94161a503656f839a587e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-18-009615-a.b1
Назва:
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідності до чинного законодавства
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику!
1) Відповідно до п.6 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» ви вимагаєте розмір забезпечення виконання договору у розмірі 1 110 000.00 грн. Відповідно до пунктів 7 та 15 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна зокрема містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов та інформацію про розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Проте, у вашому проекті договору не зазначені відповідні умови та інформація про розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в проект договору, відповідно до чинного законодавства.
2) Відповідно до п.29 Особливостей, а саме: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)». Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Даний стандарт не передбачає, зазначений в тендерній документації, в Додатку №3 (технічні специфікації), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Отже, національні стандарти для електричної енергії, на які Замовник посилається в тендерній документації (ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)»), не передбачають наявності вищезазначеного документу. Ці вимоги до предмета закупівлі, з порушенням пункту 29 Особливостей, за таких умов, вищезазначені умови документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Вищевказані вимоги документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо видалити зазначені вимоги з тендерної документації. На підтвердження наших слів, надаємо сучасну практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо оскарження ISO (практика 2023 року), а саме – рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-10-006734-a, а також рішення №836-р/пк-пз від 25.01.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-12-007764-a. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про надання відповіді на вимогу 19,04.docx 19.04.2023 17:47
Дата подачі:
19.04.2023 13:52
Вирішення:
Добрий день. Шановний учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Щодо першого питання вашої вимоги:
Будуть внесені зміни до тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
Щодо другого питання вашої вимоги:
Відповідно до п.29 Особливостей визначено у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
У відповідності до вимог визначених пунктом 3 розділу «Інші вимоги до учасника» додатком 3 Тендерної документації передбачено: «На підтвердження запровадження Системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (9001:2018) «Системи управління якістю. Вимоги». Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога встановлена в пункті 3 розділу «Інші вимоги до учасника» додатку 3 тендерної документації у відповідності до абзацу першого частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до п. 28 Особливостей – тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону. Дана вимога стосується безпосередньо учасника процедури закупівлі.
З вищевикладеного вбачається що зміни в тендерну документацію будуть внесені частково.
Дякуємо за звернення
Статус вимоги:
Задоволено