• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини для проведення ремонту службового автотранспорту підрозділів Управління поліції охорони в Одеській області

Завершена

1 420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 100.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2023 17:30 - 26.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 86d4813290364970983bdfb34ec04bbe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-18-009332-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 22.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.05.2023 16:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.06.2023 16:41
Автор: ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Трач Олег 380734384091 tracho1991@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунень порушень

Номер: 078884d9b98f4bcda48ea14f25359156
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-18-009332-a.a1
Назва: Вимога щодо усунень порушень
Вимога:
В И М О Г А щодо усунення порушень і внесення змін до тендерної документації під час проведення процедури закупівлі у відповідності до ч. 4 ст. 33 та ч.3 ст. 31 ЗУ « Про публічні закупівлі» 18.04.2023 року Управління поліції охорони в Одеській області (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі запасних частин до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (далі — Процедура закупівлі). Технічні умови закупівлі серед найменувань товару містять перелік запасних частин для автомобілів: VW POLO, HYUNDAI TUCSON, MITSUBISHI LANCER X, RENAULT SANDERO, MITSUBISHI LANCER, MITSUBISHI ASX. По-перше, відсутність в технічних умовах тендерної документації інформації про номер кузова/шасі (VIN) вищезазначених автомобілів, запчастини до яких закуповуються, унеможливлює належну підготовку тендерної пропозиції та точне встановлення вартості таких запасних частин. Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Однак поточна тендерна документація порушує норму, встановлену вказаною статтею Закону, оскільки тендерна документації у вищезазначеній частині не містить технічних, функціональних та якісних характеристик, а саме: номерів кузова/шасі (VIN) щодо автомобілів, зазначених у переліку вище, щоб дозволяло учасникам процедури закупівлі чітко встановити які саме товари за характеристиками закуповуються та визначити, відповідно, їх вартість для формування вигідної тендерної пропозиції. По-друге, технічні умови тендерної документації містять перелік запасних частин для автомобілів марки ВАЗ (єдиний виробник даних автомобілів та запасних частин до них: російська федерація/республіка Білорусь), а саме: ВАЗ-212134, ВАЗ 21214, ВАЗ 2123, ВАЗ-2105. Проте, згідно норм, встановлених постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності даною постановою (постанова набрала чинності 12.10.2022 року). Так, учасники процедури закупівлі, у зв’язку із відсутністю на національному ринку автозапчастин до автомобілів марки ВАЗ, іншого походження, ніж походження з російської федерації/республіки Беларусь, зможуть запропонувати Замовнику автозапчастини походженням лише з названих країн, проте таких автозапчастин, які були придбані до 12.10.2022 року (дата набрання чинності постанови КМУ № 1178). Проте п.6 технічних вимог тендерної документації до процедури закупівлі містить інформацію наступного змісту: «Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено.». Разом із тим, розділ «3 Відхилення тендерних пропозицій» містить посилання на зазначену вище норму постанови КМУ № 1178, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації/республіки білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178…». Враховуючи відсутність на ринку будь-яких інших автозапчастин до автомобілів ВАЗ, окрім тих, що до набрання чинності постановою № 1178 походили з російської федерації/республіки білорусь твердження «Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено.», без наявності відповідних роз’яснень чи стосується даний пункт товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, призводить до фактичної неможливості будь-якому учаснику відповідати вимогам технічних умов тендерної документації. Тендерна документація повинна бути однаковою для всіх учасників, а також однозначною для розуміння, містити вичерпну інформацію, необхідну для розроблення тендерних пропозицій, і не створювати ризику для виконавців за обставин та подій, які вони не можуть передбачити під час визначення ціни і на які не мають впливу. Проте, наведеним вимогам, тендерна документації не відповідає. Для отримання роз’яснень з наведених питань наш представник звертався до відповідальної особи замовника Драненка Олександра Павловича за телефонним номером 048-740-81-24, телефонуючи з телефонного номера 048-709-77-97 21 квітня 2023 року о 09 годині 58 хвилин, але відповідальна особа Замовника повідомила, що у зв’язку із знаходженням у командуванні, наразі, не може надати будь-яких роз’яснень з наведених питань. Такий стан речей призводить до невизначеності технічних умов тендерної документації, неможливості її виконання будь-якими учасниками. Враховуючи вищезазначене та керуючись ч. 4 ст. 33 та ч.3 ст. 31 ЗУ « Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти до розгляду дану вимогу. Надати перелік номерів кузова/шасі (VIN) автомобілів, запасні частини до яких закуповуються, а саме для автомобілів: VW POLO, HYUNDAI TUCSON, MITSUBISHI LANCER X, RENAULT SANDERO, MITSUBISHI LANCER, MITSUBISHI ASX. (задля точного встановлення необхідних запасних частин за їх кількісними та якісними характеристиками та виконання вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»). 2. Внести зміни до тендерної документації, а саме: в п.6 технічних вимог тендерної документації до процедури закупівлі текст «Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено.» привести у відповідність до положень постанови КМУ № 1178, виклавши його у наступній редакції: «6. Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178). В разі необґрунтованої відмови Замовником в задоволенні вимоги і подовжені таким чином порушення Закону України «Про публічні закупівлі», змушені будемо звернутися до державних органів, які здійснюють контроль правомірності дій Замовника (органи державного фінансового контролю, АМКУ).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено