• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Насоси та компресори» за кодом ДК 021:2015 № 42120000-6 «Насоси та компресори»

«Насоси та компресори» за кодом ДК 021:2015 № 42120000-6 «Насоси та компресори»

Завершена

183 250.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 832.50 UAH
Період оскарження: 18.04.2023 16:52 - 07.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо дискваліфікації ТОВ «Профтехніка»

Номер: aedd8275040148649ebcceb03caa13ef
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-18-009122-a.a2
Назва: щодо дискваліфікації ТОВ «Профтехніка»
Вимога:
Дійсно, 01.06.2023 ТОВ «Профтехніка» під час завантаження документів переможця, не надало довідку про притягнення керівника учасника процедури закупівлі/фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Зазначений недолік став можливим внаслідок збою в мережі інтернет. Зазначена довідка була отримана нами ще 10.05.2023, чому вона не довантажилась разом з іншими документами не відомо. Відсутність зазначеної довідки враховуючи, що її отримання та завантаження займає 10 хв, а при її наявності і того менше, а також, те що наявна довідка про відсутність інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення ТОВ «Профтехніка» директором якого є Проценко А.В. – є не значним недоліком. Відповідно до чинного законодавства, замовник має право надати учаснику, протягом 24 годин усунути виявлені недоліки та невідповідностей. Враховуючи, що запропонований нами товар значно перевершує конкурентів по ціні, якості та технічним характеристикам, Одеська філія ДП "АМПУ" могла б надати нам 24 годин на їх усунення, прийняти нашу пропозицію та закупити якісний товар по нижчій ціні, чим би з економила свої кошти та кошти держави Україна. Просимо Вас переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Профтехніка». Копії довідок щодо притягнення керівника учасника процедури закупівлі/фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупціє додаються.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: «Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо про таке. На виконання вимог законодавства а саме пункту 44 Особливостей Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником-переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 3 пункту 44 особливостей, інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про притягнення керівника учасника процедури закупівлі/фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Відповідно до пункту 41 Особливостей «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей;» Щодо ненадання можливості виправлення невідповідності повідомляємо про таке. Відповідно до пункту 40 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тобто, можливість виправити невідповідності можлива лише на етапі кваліфікації, розгляду пропозиції учасника закупівлі. Законом не передбачена можливість виправляти невідповідності на будь якій іншій стадії, окрім того розміщувати більше ніж одну вимогу щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТТХ

Номер: df769146adba41d08e2778ade33c5e1f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-18-009122-a.a1
Назва: Внесення змін до ТТХ
Вимога:
Після ознайомлення із текстом тендерної документації (далі ТД), було виявлено дискримінаційний підхід Замовника щодо встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик згідно Додатку 2 «Технічні вимоги» Технічні параметри які вказано в додатку 1 ТД, суттєво обмежують конкуренцію. На підтвердження не можливості іншим суб’єктам господарювання запропонувати Замовнику апарати інших торгових марок, наводимо порівняння згідно вимог Замовника торгів, а саме у додатку 2, розділ технічні вимоги: - потужність – 5 кВт. У різних виробників каналопромивних машин у такому ж класі, потужність буде різною і може коливатись від 4000 Вт до 6000 Вт, а тому не може точно співпадати з потужністю зазначеною замовником». Крім того хочемо зазначити, що стандартом для електричних двигунів є потужність 5,5 кВт, що значно спрощує та здешевлює заміну та ремонт двигуна. Будь які відхилення у параметрі потужності апарату не дає можливість іншим постачальникам запропонувати аналогічний товар, чим дискримінує інших постачальників. - Частота обертів: не менше ніж 2800 об/хвил. У різних виробників каналопромивних машин частота обертів буде різною. Також хочемо зазначити, що чим більша кількості обертів тим швидше проходить знос деталей. Ми маємо можливість запропонувати апарат з - частотою обертів 1450 об/хв., що в двічі збільшить ресурс роботи. Враховуючи викладене, вимагаємо усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги до тендерної документації внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено