• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

УГВ-Сервіс 23Т-083_Інструмент для металообробки; 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів − за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування": реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а; адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації − не вимагається.

Торги не відбулися

3 324 646.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 246.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2023 14:14 - 28.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 7d674c5b5a1c4355883049512276b31f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-18-005964-a.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
ПрАТ «ДІТЦ «Контакт» було отримано ПРОТОКОЛ № УГВ-Сервіс 23Т-083 Рішення Уповноваженої особи філії УГВ-Сервіс Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (код ЄДР* ВП: 40444061) щодо розгляду пропозиції від 04.05.2023 (надалі – Протокол). Відповідно до наданого протоколу встановлено, що тендерну пропозицію нашого товариства відхилено без можливості застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей з посиланням на лист Мінекономіки № 3304-04/6037-06 від 07.02.2022 (надалі – Лист), з зазначенням, що «у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. У зв’язку з чим вирішено, що недоцільно розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у випадку, якщо тендерна пропозиція учасника, окрім невідповідностей, дозволених до виправлення, містить невідповідності, котрі не відносяться до документів, дозволених пунктом 40 Особливостей до усунення.» Але, звертаємо Вашу увагу на те, що даний Лист не встановлює норми права, а має виключно рекомендаційний та інформативний характер. Юридична сила саме Закону як основного джерела права, закріплена в Конституції України( 254к/96-ВР ).Тому, при розгляді вищезазначеного Протоколу доцільно розглянути норми саме Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон), а не Листа. Відповідно до п.16 ст.29 Закону встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Також, відповідно до положень абзацу другого частини 4 статті 16 Закону N 922-VIII відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Також в Протоколі зазначено, що відхилено тендерну пропозицію Учасника ПРАТ "ДІТЦ "КОНТАКТ" (код ЄДР 13428292) на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей (Постанова КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування), а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. В той час, пунктом 40 вищезазначених Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Закон не виключає допущення помилок або невідповідність документів, більш того, саме тих, що пов'язані з оформленням пропозиції, та, які не стосуються її змісту. Надані документи та допущені помилки не впливають на зміст тендерної пропозиції. А отже, можуть бути усунуті відповідно до діючих норм законодавства. Розглядаючи ОГЛЯД судової практики Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду у спорах, пов'язаних зі здійсненням державного фінансового контролю, рішення, внесені до ЄДРСР, за період із 1 січня 2020 року по 1 вересня 2022 року, можливо дійти до висновку, що виходячи з приписів пункту 19 частини другої статті 22 Закону N 922-VIII, в якому передбачено, що у поданих у складі тендерної пропозиції документах можуть бути як суттєві помилки, які унеможливлюють оцінку тендерної пропозиції, так і несуттєві, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, можна дійти висновку, що у залежності від кваліфікації впливу помилки замовник вчиняє передбачені частиною шістнадцятою статті 29 Закону N 922-VIII заходи з метою усунення виявлених невідповідностей, і тільки у разі їх неусунення відхиляє тендерну пропозицію. За такого вищезазначеного правового врегулювання та обставин викладених у Протоколі можна дійти висновку, що встановлена в Протоколі аргументація щодо не застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей, позбавляє нас законних прав щодо усунення невідповідностей. У зв’язку з чим, вимагаємо надати нам 24 години на усунення невідповідностей, так як відповідний механізм та наше право на це передбачено нормами Закону.
Вирішення: Шановний Учаснику, розгляд вимоги по суті викладено у прикріпленому файлі в форматі docx.
Статус вимоги: Відхилено