• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Симулятори бойових дій. Інтерактивний стрілецький тренажер.

Завершена

171 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 856.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2018 12:05 - 13.02.2018 16:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність

Номер: 7f4c8ed390ce464c89dae18d82e6fc9a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-07-001005-a.c4
Назва: Невідповідність
Вимога:
Прошу звернути увагу що запропонований тир "Комплекс Тренажер T1 еPresenter" та прописаний в тендерній документації Інтерактивний стрілецький тренажер «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ» відрізняются по функціоналу. Запропонований тир "Комплекс Тренажер T1 еPresenter"не відповідає технічним харакетристикам прописаним у тендерній документації, а саме відсутність: реалізовує режим одночасної стрільби до чотирьох стрільців з підтримкою черги пострілів та з незалежним підрахунком влучань в кожну з інтелектуальних мішеней; забезпечує чітку відповідність виду та розміру мішеней №1, 1в, 2, 2а, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10 вимогам нормативних документів; забезпечує можливість вибору відстані для кожної з мішеней від 5 до 350 метрів;забезпечує можливість вибору типу мішеней ( 19 шт) відповідно до вимог актуального Курсу стрільб зі стрілецької зброї і бойових машин ЗСУ,- можливість завантаження результатів виконання стрілецьких вправ кожного з учнів в базу даних;- можливість оцінювання програмою результатівстрільби, забезпечує можливість вибору типу мішеней (не менше 19) відповідно до вимог актуального Курсу стрільб зі стрілецької зброї і бойових машин ЗСУ та інше. Також відсутні сертифікати на проектор.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з оголошенням пропозиція учасника ФОП Нестереня А. Є. відповідає заявленим вимогам
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИКЛЮЧЕННЯ ПУНКТУ З ДОГОВОРУ

Номер: 15e5f39266a143d4b8820df1f718f834
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-07-001005-a.b3
Назва: ВИКЛЮЧЕННЯ ПУНКТУ З ДОГОВОРУ
Вимога:
Відповідно до п.7.1. Проекту договору, у разі поставки в неповному обсязі Товару, або неналежної якості, або неналежного асортименту, або зібраний товар не буде відповідати технічним умовам, або супроводжувальна документація не буде належно оформлена, або буде порушуватися графік поставки, або термін заміни Товару буде перевищувати 5 (п’ять) робочих днів та в інших випадках, Постачальник несе відповідальність в порядку, визначеному п.2 ст. 231 Господарського кодексу України. При цьому, відповідно до ч.2ст.231 ГК України встановлюються штрафні санкції, однак вони застосовуються у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту. Замовником за цією закупівлею є орган місцевого самоврядування, а не суб’єкт державного сектору економіки, фінансування здійснюється за рахунок місцевого бюджету, а не за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту. Таким чином, застосування відповідної статті у даній закупівлі є неможливим. Окрім цього, п.7.3 та п.7.4. Договору вже встановлюється відповідальність за порушення строків поставки та якості товару, що у свою чергу, у поєднанні з п.7.1. Договору призводить до подвійної відповідальності, яка є неприпустимою, відповідно до ст. 61 Конституції України. Таким чином, враховуючи зазначене, вимагаємо виключити п.7.1. з Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 1 статті 546 Цивільного кодексу України виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Статтею 549 Цивільного кодексу України визначено поняття неустойки. Зокрема, Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання. Пункт 7.1. проекту Договору містить відсилочну норму до п.2 ст. 231 Господарського кодексу України щодо конкретних розмірів неустойки яка передбачена як гарантія виконання зобовязань за Договором, а тому він відповдає законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ПОСИЛАННЯ НА ЗАКОН, ЯКИЙ ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ

Номер: 8623a6f321aa4cdb96d9d76c0b40e67c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-07-001005-a.a2
Назва: ПОСИЛАННЯ НА ЗАКОН, ЯКИЙ ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ
Вимога:
В оголошенні про проведення закупівлі міститься умова, що згідно з пунктом 3 частини 1 статті 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель», замовник відхиляє цінову пропозицію торгів учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походить з Російської Федерації, який міститься у додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р № 1147. При цьому, закон, на який ви посилаєтесь втратив чинність 01.08.2016 року. Наразі діє Закону України «Про публічні закупівлі». А отже, посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність є неможливим та незаконним. Враховуючи наведене, вимагаємо виключити відповідну умову з оголошення про закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Додаток №1 пункт 5 Оголошення про закупівлю буде відредаговано до 18.00 12 лютого 2018 року.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА-СКАРГА

Номер: 68b07f87363c409c92510753f5de9677
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-07-001005-a.a1
Назва: ВИМОГА-СКАРГА
Вимога:
Відповідно до оголошення про закупівлю, Учасник повинен надати Гарантійний лист, який підтверджує надання Замовнику зазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. Таким чином, з цієї умови слідує, що учасник повинен надати свою пропозиції та додані до неї документи, додатково у паперовій формі. Однак, така вимога, за своєю суттю повністю суперечить принципам публічних закупівель, які, відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», повинні застосовуватись і на допорогових закупівлях. На сьогоднішній день, усі закупівлі здійснюються виключно із застосуванням електронної системи ПРОЗОРРО, а як наслідок вимога щодо надання документів у паперовій формі є незаконною. Окрім цього, строк у три робочі дні є надмірно малим, для того, щоб надати документи в паперовій формі учасникам, які знаходяться не у Чернівецькій області. З чого випливає фактична прихована дискримінація. Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити відповідну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно розділу 5 Оголошення про допорогову закупівлю Переможець після визнання його переможцем, протягом 3-х роб.днів, надає замовнику: 1. Цінову пропозиція за результатами аукціону. 2. Копію свідоцтва/витягу платника ПДВ/платника єдиного податку. 3. Копію відомостей/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємств. 4. Копії документів, що підтверджують якість та безпеку товару. Всі ці документи вже відскановані і завантажені в ПроЗорро, і не виникає ніяких перешкод для того щоб в 3-х денний термін надіслати ці документи Новою Поштою.
Статус вимоги: Не задоволено