• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір для друку А4 (код за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, 30197630-1 - папір для друку)

Завершена

625 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 125.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2023 11:16 - 23.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: c8653ecba2204ede910c0b2b4dedc806
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-18-002983-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю “КОРВЕТ” прийняли участь в електронному аукціоні UA-2023-04-18-002983-a на закупівлю Папір для друку А4 (код за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, 30197630-1 - папір для друку) , де Замовником виступає Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області Вважаємо рішення Замовника про визначення учасника ФОП "ДРОНЬ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" переможцем таким, що порушує умови та вимоги Тендерної документації Замовника, у зв’язку з наступним: Відповідно до вимог Додатку №4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовник планував купити папір для друку з щільністю 80 г/м2 +/-3 , учасником ФОП "ДРОНЬ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" запропоновано папір Crystal Pro 80 і у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості Crystal PRO80-сертифікат.jpg Прошу звернути увагу, що відповідно до сертифікату якості щільність паперу Crystal Pro 80 становить 80 г/м2 +/-5, що не відповідає вимогам Додатку 4. Відповідно до п.4 Розділу 5 Тендерної документації : Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації (відомості обсягів) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Отже, пропозиція учасника ФОП "ДРОНЬ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" не задовольняє технічні вимоги до предмета закупівлі, не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, та підлягає відхиленню відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу скаргу від 26.04.2023 року №23 територіальне управління Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області повідомляє наступне. Тендерною документацією встановлено перелік документів, які є обов’язковими для подання учасниками відкритих торгів. Серед таких документів не зазначено обов’язковою вимогою подання копій сертифікатів якості. Такі сертифікати можуть бути подані за бажанням учасника як інші документи крім обов’язкових, що додаються до тендерної пропозиції. Оскільки в Додатку 4 до Тендерної документації зазначено, що замовник не вимагає від учасників документального підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у цій технічній специфікації. Також відповідно до вимог Додатку 4 до Тендерної документації учасник – переможець торгів у строк, що не перевищує три календарних дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику одну пачку паперу для проведення тестування. Товар повинен відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України та діючими стандартами. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства України (державним стандартам (технічним умовам)) та передбачати застосування заходів із захисту довкілля. Всі вищезазначені вимоги були виконані учасником – переможцем відкритих торгів - фізичною особою - підприємцем Дронь Сергієм Віталійовичем. При додатковому візуальному огляді наданого зразка пачки паперу та порівняльному аналізі його з аналогічним товаром, технічні та якісні характеристики якого були зазначені в тендерній документації, не виявлено жодних розбіжностей та ознак невідповідності вимогам тендерної документації. Отже, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи - підприємця Дронь Сергія Віталійовича відповідно до п.п. 2 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Статус вимоги: Не задоволено