• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бинт марлевий медичний нестерильний 5 м х 10 см, тип 17; Бинт марлевий медичний нестерильний 7 м х 14 см, тип 17; Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна фасована в зигзагоподібну стрічку, 100 г; Пластир медичний (в котушці; на нетканій основі, 3см х 500см); Бинт в'язаний медичний нестерильний 5 м х 14 см; Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна, для лікування опікових ран 10х20 см

Завершена

185 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 859.60 UAH
Період оскарження: 18.04.2023 08:53 - 23.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови

Номер: 4c2f7ae5f8ad420e804e1b6f065bae8a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-18-000352-a.b1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовнику, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та рекомендаціями МОЗ та МЕРТ, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Шановний Замовнику, видаліть з тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме: Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі (з наданням підтверджуючих документів щодо таких повноважень для представника, представництва, філії виробника, офіційного дистриб’ютора у вигляді довіреностей, авторизаційних листів щодо представництва/дистриб’юції). Гарантійний лист/авторизаційний лист щодо дистриб'юції повинен місити назву замовника, номер оголошення та кількість товару. .В списку наявна продукція, яка виробляється тільки ОДНИМ виробником і лист видається тільки ОДНОМУ учаснику. 1. Бинт в'язаний медичний нестерильний 5 м х 14 см2. 2. Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна, для лікування опікових ран 10х20 см З такими розмірами та характеристиками бинт та пов’язки запропоновані лише "MEDICARE". Аналогів не існує! Якщо запросити гарантійний лист в уповноваженого представника виробника (дистриб'ютор, дилера тощо), то запит буде здійснюватися все одно у виробника даним представником і результат той самий - відмова, так як вже видали лист вже учаснику, який у скоріше за все в змові із Замовником; Звертаємо увагу, що наявність гарантійного листа жодним чином не гарантує належної поставки у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість товару, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Крім того, гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття. Запропонувати еквівалент НЕМОЖЛИВО, так як вказаний або виробник конкретний, або характеристки, які відносяться до конкретного виробника. На основі вищевикладеного просимо провести торги чесно, Прозорро, а не пропагувати корупцію своїми діями. У випадку відмови в даній вимозі ми будемо звертатися до громадських організацій та АМКУ (до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. У рішенні № 5713- р/пк-пз від 13.06.2018 р., яким зобов'язала КОМУНАЛЬНУ УСТАНОВУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОВІДІОПОЛЬСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція та ін. Рішення №3342- р/пк-пз від 17.03.2023 р яким зобов'язала Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф" Одеської обласної ради" внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – Код ДК 021:2015- 33140000-3 «Медичні матеріали»(Медичні матеріали для потреб екстреної медицини). Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жодна особа, яка не буде уповноважена виробником та/або уповноваженим представником виробника зазначеного товару на участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, можливе шляхом: - виключення з Тендерної документації позицій № 5, 6. - виключення з Тендерної документації вимоги щодо надання авторизаційних листів виробників (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом даної процедури закупівлі та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. - або здійснення закупівлі зазначеного товару окремим лотом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником була отримана Вимога з проханням внести зміни до тендерної документації для усунення порушення законодавства в сфері здійснення публічних закупівель, а саме: виокремлення певної продукції закупівлі в окремий лот. Замовником було оголошено закупівлю Бинт марлевий медичний нестерильний 5 м х 10 см, тип 17; Бинт марлевий медичний нестерильний 7 м х 14 см, тип 17; Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна фасована в зигзагоподібну стрічку, 100 г; Пластир медичний (в котушці; на нетканій основі, 3см х 500см); Бинт в'язаний медичний нестерильний 5 м х 14 см; Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна, для лікування опікових ран 10х20 см (Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали). Заявник мотивує свою вимогу сприянням відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції, без будь-якого посилання на норми чинного законодавства які б забороняли Замовникам закупівель, об’єднувати предмет закупівлі в одну частину закупівель. Згідно пункту 22, частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Замовник, формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі, в цілях максимальної ефективності та економії майбутньої поставки від одного учасника (постачальника) предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними. Щодо поділу предмета закупівлі на два окремі лоти. При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі зазначеного товару єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції (виходячи з кількості комерційних пропозицій). Крім цього, станом на сьогодні є чинним Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року (зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 500/34783 від 09.06.2020 року, який в силу положень статті 117 Конституції України є нормативно-правовим актом міністерства). Розподілення предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Разом із цим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, медичних матеріалів та критерії такого поділу. З огляду на зазначене вбачається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Медичні матеріали», яка може включати в себе необмежену кількість видів медичних матеріалів у межах визначених класів та категорій. Отже, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу, -вимога автора звернення розділити предмет закупівлі (специфікацію) на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару. Таким чином, вимога щодо розподілу предмета закупівлі даної Процедури закупівлі на два окремі лоти є необгрунтованою та недоведеною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.04.2023 09:02