• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Філе куряче охолоджене, Печінка яловича заморожена, Тушка куряча

Завершена

1 380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 900.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2023 19:35 - 22.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога тендерної документації предмету закупівлі

Номер: aafdd274cb604e7284e34f6ed3086a78
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-007514-a.b2
Назва: Вимога тендерної документації предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику. Прошу Вас надати роз’яснення стосовно законного застосування таких вимог тендерної документації, а саме: У додатку 2 до тендерної документації таблиця 3 Замовником вказані наступні вимоги: . Обов’язкова наявність штатного працівника(ів), що здійснює/здійснюють контроль за належним технологічним поводженням з харчовими продуктами (товарознавець). До довідки додаються: 1 оригінали або завірені належним чином копії особистих медичних книжок зазначених в довідці працівників (згідно наказу МОЗ України № 150 від 21.02.13), видані закладом охорони здоров'я. 2 документ, що підтверджує здобуття кваліфікації товарознавства на працівника(ів), що здійснює/здійснюють контроль за належним технологічним поводженням з харчовими продуктами. У додатку 3 до тендерної документації п 12 Замовником вказані наступні вимоги: В складі пропозиції надаються документи (Протокол/витяг з протоколу, посвідчення), що підтверджують проходження керівником учасника оператора ринку навчання та перевірку знань з питань охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Прошу Вас надати роз’яснення та обов’язково вказати конкретні статті Закону України де визначено що Учасник який проводить даний вид діяльності, а саме оптову торгівлю продуктами харчування повинен мати у своєму штаті товарознавця. А також мати документи (Протокол/витяг з протоколу, посвідчення), що підтверджують проходження керівником учасника оператора ринку навчання та перевірку знань з питань охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Мушу вам нагадати, що такі вимоги обмежують кількість Учасників. які мають бажання взяти участь у закупівлі та ведуть до дискримінації Учасників, що особливо актуально та неприйнятно під час Воєнного стану у країні. А також ці вимоги ніяк не впливають на якість продукції, яка буде поставлятися Замовнику. Вважаю такі вимоги незаконними та прошу виключити їх з тендерної документації. А також доводжу до вашого відома, що постановою КМУ №303 від 13.03.2022р “Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» постановлено: Припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Отже вважаю незаконними наступні вимоги тендерної документації: . Скановану копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, яким підтверджується дотримання оператором ринку вимог нормативно-правових актів та без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства стосовно потужностей зазначених Учасником та виданого компетентним органом не раніше другого півріччя 2021 року; Скановану копію акту санітарно-гігієнічного обстеження об’єкта за формою № 315/0, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №160 від 11.07.2000 року (зі змінами згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.07.2007 р. N 399), виданого компетентним органом, виданий не раніше другого півріччя 2021 року. Також звертаємо Вашу увагу, що наказ 12.07.2007 р. № 399 було скасовано на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 660 ( v0660282-10 ) від 06.08.2010. На підставі цього вимагаємо виключити даний пункт з тендерної документації та внести відповідні зміни. Прошу Вас дотримуватись чинного законодавства та виключити ці вимоги з тендерної документації щоб не обмежувати кількість Учасників та не призвести до дискримінації Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику торгів. У відповідь на вашу Вимогу повідомляємо наступне: У завершальному абзаці Додатку 3 до ТД чітко вказано: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.» Тобто, при поданні пропозицій, Учасник має можливість аргументовано надати інший рівнозначний документ, або аргументовано пояснити ненадання такого документу. В подальшому, при розгляді пропозицій, кожен такий випадок буде розглянуто з залученням фахівців у галузі громадського харчування. Компетентне рішення буде прийматися у кожному випадку окремо. Крім того, згідно ст.40 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Тобто, у Учасника є додаткова можливість привести пропозицію у відповідність до вимог Замовника, або аргументовано довести неможливість цього. Тому вважаємо, що зміст ТД повністю відповідає чинному Законодавству України, і ніяким чином не порушує права потенційних учасників торгів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.04.2023 19:43
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги до предмета закупівлі

Номер: 5d4eae02dd95452aa4cba7ab8c37d061
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-007514-a.b1
Назва: Технічні вимоги до предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, згідно Додатоку 3 до Документації «Технічне завдання НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» пункту 14 "учасник повинен у складі своєї пропозиції електронних торгів надати наступні документи: Скановану копію акту санітарно-гігієнічного обстеження об’єкта за формою № 315/0, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №160 від 11.07.2000 року (зі змінами згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.07.2007 р. № 399 ), виданого компетентним органом, виданий не раніше другого півріччя 2021 року. " Звертаємо Вашу увагу, що наказ 12.07.2007 р. № 399 було скасовано на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 660 ( v0660282-10 ) від 06.08.2010. На підставі цього вимагаємо виключити даний пункт з тендерної документації та внести відповідні зміни. Окрім цього, вимоги щодо відповідності товарів лише за ДСТУ є дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію, та такими, що порушують права потенційних учасників та виробників товарів згідно ТУ. Діючі на території України ТУ перед затвердженням та внесеням до бази даних "Технічні умови України" проходять повну перевірку, у тому числі і на дотримання умов національних стандартів ДСТУ при їх розроблені. Тому повністю відповідають діючім нормативним вимогам. Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наведені вище умови Тендерної документації порушують права та законні інтереси суб’єктів господарювання, які б могли прийняти участь у даній процедурі закупівлі, але позбавлені законної можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні у ній дискримінаційні умови. Вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації за для усунення вказаних порушень діючого законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику торгів. У відповідь на вашу Вимогу повідомляємо наступне: У завершальному абзаці Додатку 3 до ТД чітко вказано: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.» Тобто, при поданні пропозицій, Учасник має можливість аргументовано надати інший рівнозначний документ, або аргументовано пояснити ненадання такого документу. В подальшому, при розгляді пропозицій, кожен такий випадок буде розглянуто з залученням фахівців у галузі громадського харчування. Компетентне рішення буде прийматися у кожному випадку окремо. Крім того, згідно ст.40 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Тобто, у Учасника є додаткова можливість привести пропозицію у відповідність до вимог Замовника, або аргументовано довести неможливість цього. Тому вважаємо, що зміст ТД повністю відповідає чинному Законодавству України, і ніяким чином не порушує права потенційних учасників торгів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.04.2023 19:43