-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень: послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, знешкодження небезпечних відходів)
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2023 16:12 - 22.04.2023 00:00
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
408330aa22a94abfac20e6c26e900d39
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-006636-a.c5
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.PDF 02.05.2023 10:12
- Протокол 162.pdf 02.05.2023 10:12
- ТД_утиліз_мед_відходів_2023.docx 02.05.2023 10:12
- Протокол 160.pdf 02.05.2023 10:12
- Копія Ліцензія Мін природи Укр..pdf 02.05.2023 10:12
- квалілфікаційні посвідчення працівників.pdf 02.05.2023 10:12
- Медпрацівник Журжи.pdf 02.05.2023 10:12
- приказ о приёме Терещенко.pdf 02.05.2023 10:12
- Посадова інструкція Максименко.pdf 02.05.2023 10:12
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
03.05.2023 00:01
Вимога
Є відповідь
незаконне відхилення
Номер:
896d3af78403412a8a413142ba18071e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-006636-a.b4
Назва:
незаконне відхилення
Вимога:
Відповідно до п. 40 Постанову КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
А відхилення можливо відповідно до ч. 1 п. 41 , якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Просимо повернути нашу пропозиція на розгляд та надати законну можливість виправити знайдені невідповідності.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_скаргу.pdf 28.04.2023 16:13
Дата подачі:
27.04.2023 14:27
Вирішення:
У відповідь на Вашу скаргу/вимогу від 27.04.2023, 14:27. ID: UA-2023-04-17-006636-a.b4, щодо «незаконне відхилення», згідно з ідентифікатором закупівлі № UA-2023-04-17-006636-a, повідомляємо наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в чинній, поточній редакції Закону України (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до п. 40 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Виходячи з вимог п. 40 Особливостей, Замовник не має законних підстав надати
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 24 години на виправлення невідповідностей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
на умови закупівлі
Номер:
c68f150ecc40482d8cf0df9c11b43e3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-006636-a.c3
Назва:
на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено, щоб і ліцензіата повинні бути спеціальні навчання на працівників за Вашими критеріями
Посвідчення курсу «Спеціальне навчання працівників за курсом « Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками
Посвідчення за курсом «Навчання посадових осіб та спеціалістів за «Вимогами до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин»
аявність у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів(або Договір с медичним закладом на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів)
- Свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів (або Договір с медичним закладом на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів)
- документи, що підтверджують проходження навчання робітників щодо роботи по виробництву, зберіганню, використанню, транспортуванню, утилізації та знешкодженню речовин, які відносяться до І та ІІ класів небезпеки за «Правилами безпеки при зберіганні, перевезенні та використанні сильнодіючих отруйних речовин»;
- Свідоцтво про проходження курсів спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів ( не меньше 2-х осіб);
-Посвідчення курса « Спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум) працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою») – не меньше 2-х осіб
- Посвідчення курсу «Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи, пов’язані з переробкою пластичних мас за правилами з охорони праці з перероблення пластичних мас» (не меньше 2-х осіб)
Вимагаємо видалити з умов тендерної документації псовідчення кі зазначені вище. У випадку не задоволення даної скарги ми будемо змушені звернути до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_скаргу_С3.pdf 21.04.2023 15:48
Дата подачі:
18.04.2023 23:31
Вирішення:
Проаналізувавши надану Скаржником інформацію та аргументи, Замовник повідомляє наступне:
Згідно із Державними санітарно-протиепідемічними Правилами і нормами щодо поводження з медичними небезпечними відходами, співробітники підприємства, які контактують з відходами мають проходити медичні огляди відповідно до вимог законодавства України. Тож, наявність в штаті медичного працівника або наявність чинного та актуального Договору с медичним закладом на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів є обгрунтованою вимогою у Тендерній Документації.
Враховуючи Основи законодавства про охорону здоров’я, ЗУ «Про Дорожній рух», ЗУ «Про автомобільний транспорт», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики, Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, накази МОЗ України «Про підвищення кваліфікації молодших спеціалістів з медичною та фармацевтичною освітою», «Про підвищення кваліфікації лікарів (провізорів) на курсах інформації та стажування», керівники підприємств зобов'язані організовувати підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за проведення медичних оглядів водіїв. Тож, задля підтвердження компетенції медичного співробітника надається Свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів (або Договір с медичним закладом на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів).
Порядком затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, затвердженим наказом МВС від 05.12.2019 № 1021 (далі — Порядок № 1021), передбачено, що особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Також у ньому вказано, хто належить до працівників, зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою.
Пластичні маси, про які зазначає Скаржник, це відходи пластикових шприців, які буде передавати Замовник на знешкодженню майбутньому надавачу послуг. Задля розуміння процесу правильного процесу та оскільки працівники виконують ці роботи, зазначене посвідчення є необхідним.
Речовини, які відносяться до І та ІІ класів небезпеки за «Правилами безпеки при зберіганні, перевезенні та використанні сильнодіючих отруйних речовин», це є цитостики, як небезпечні речовини. Оскільки, відповідно до Ліцензійних умов поводження з небезпечними відходами була відмінена дезінфекція, ризик співробітників, які будуть контактувати з цими відходами залишається.
Вимога не задоволена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.04.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
ВНЕСЕННЯ ЗИІН ДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
a3c28a6959b9451fafa34ec6d08b341d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-006636-a.c2
Назва:
ВНЕСЕННЯ ЗИІН ДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку 2 передбачено наявність документи, що підтверджують проходження навчання робітників щодо роботи по виробництву, зберіганню, використанню, транспортуванню, утилізації та знешкодженню речовин, які відносяться до І та ІІ класів небезпеки за «Правилами безпеки при зберіганні, перевезенні та використанні сильнодіючих отруйних речовин)
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників до одного відомого Вам учасника. Ваша вимога містить НАСТУПНИЙ ПЕРЕЛІК СИЛЬНОДІЮЧИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН: Мышьяковый ангидрид, Мышьяковистый ангидрид, Сулема Алдрин Дилдрин Фосфор желтый Бруцин Стрихнин Цинхопин Цианистый натрий ЦИАНИСТЫЙ КАЛИЙ Цианистый кадмий Цианистое серебро Цианистая ртуть Оксицианистая ртуть Цианистый свинец Цианистая медь Цианистый цинк Цианистый барий Цианистый кальций Цианплав (черный цианид) «Циклон» Этилмеркурфосфат Этилмеркурхлорид Синильная кислота Нитрил акриловой кислоты Хлорпикрин Сероуглерод І ЦЕ ЩЕ НЕ ПОВНИЙ ПЕРЕЛІК. !!!!!!! ЯКІ САМЕ З ПЕРЕЛІЧЕНИХ СЛЬНОДІЮЧИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН ВАМИ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ? ВРАХОВУЮЧИ НАВЕДЕНЕ, ВАМ ПОТРІНО НЕ ТЕНДЕР ПРОВОДИТИ А ПРОВЕСТИ ТЕРМІНОВУ ЗАГАЛЬНУ ЕВАКУАЦІЮ З МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ!!!! Вважаючи вище викладене, вимагаємо прибрати з тендерної документації відверто ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу надання посвідчень Правилами безпеки при зберіганні, перевезенні та використанні сильнодіючих отруйних речовин . Додатково хочемо повідомити Вам та Вашим «консультантам» про ТЕ, що Вимоги тендерної документації будуть оскаржені нами в АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТІ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_скаргу_С2.pdf 21.04.2023 16:47
Дата подачі:
18.04.2023 23:27
Вирішення:
Проаналізувавши надану Скаржником інформацію та аргументи, Замовник повідомляє наступне:
Речовини, які відносяться до І та ІІ класів небезпеки за «Правилами безпеки при зберіганні, перевезенні та використанні сильнодіючих отруйних речовин», це є цитостики, як небезпечні речовини. Оскільки, відповідно до Ліцензійних умов поводження з небезпечними відходами була відмінена дезінфекція, ризик співробітників, які будуть контактувати з цими відходами залишається
Вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.04.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження умов тенденої документації
Номер:
abe052a5fca04a2483e7711f412036f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-006636-a.c1
Назва:
Оскарження умов тенденої документації
Вимога:
Шановний Замовник.
Якими нормативно-правовими Актами передбачено наступні критерії у ліцензіата?
1). Наявність диплому, або сертифіката тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» ( не меньше 2-х осіб); Чому саме не менше 2-х осіб? Чому не один або сім?
2). наявність у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів(або Договір с медичним закладом на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів)- яким НПА передбачена дана вимога?
3. Свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів (або Договір с медичним закладом на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів)- яким НПА передбачена дана вимога?
4. Посвідчення курсу «Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи, пов’язані з переробкою пластичних мас за правилами з охорони праці з перероблення пластичних мас» (не меньше 2-х осіб) – У ваших відходах наявні пластичні маси?
5. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. – де в ліцензійних умовах передбачена дана вимога???
Готується тендерна пропозиція під Ваших консультанів?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_скаргу_С1.pdf 21.04.2023 16:46
Дата подачі:
18.04.2023 23:20
Вирішення:
Проаналізувавши надану Скаржником інформацію та аргументи, Замовник повідомляє наступне:
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме відповідно до п.8 ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 №446.
За питаннями 2-4 була надана відповідь за вимогою UA-2023-04-17-006636-a.c3
Оскільки стандарт ISO 45001:2019 установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності, Учасник повинен його надати Замовнику. Цей стандарт можна застосовувати до будь-якої організації, незалежно від її розмірів, типу та видів діяльності.
Вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.04.2023 00:02