• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із транспортування медичних відходів та фармацевтичних відходів лікарських засобів до об'єкту поводження з відходами та їх оброблення, знешкодження, утилізації і видалення)

Завершена

303 270.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 032.70 UAH
Період оскарження: 17.04.2023 15:10 - 22.04.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

скарга

Номер: 186bc48fa0fb4f62bf2e19df722433a3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-005687-a.c3
Назва: скарга
Скарга:
на тендерну документацію замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.04.2023 14:35
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua
Вимога
Відхилено

Наявності представництва у Вінницькій області. Надати довідку та чинні підтверджуючі документи щодо власності / оренди офісних та складських приміщень.

Номер: dfaf03a606964a75a999e4611c53e092
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-005687-a.b2
Назва: Наявності представництва у Вінницькій області. Надати довідку та чинні підтверджуючі документи щодо власності / оренди офісних та складських приміщень.
Вимога:
На якій підставі Замовник обмежує коло Учасників до тих, які знаходяться у Вінницькій області? Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, яка обмежує коло Учасників до одного
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так як Замовник є установою, статутна діяльність якого, регламентує надання медичної допомоги, поліклінічно – консультативної, лікувально – діагностичної та стаціонарної медичної допомоги населенню, у порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України, важливою умовою під час надання такого роду послуг є своєчасність та необхідна періодичність надання послуг, а неможливість забезпечення належного виконання умов договору за предметом даної закупівлі може призвести до негативних екологічних, санітарно-епідемічних наслідків, пов’язаних зі здоров’ям населення, або завдати матеріальної чи моральної шкоди. Тому, під час оцінки тендерних пропозицій Замовнику необхідно отримати достовірну інформацію про можливість Учасників тривало надавати якісні послуги у стислий строк та мати з ним комунікацію задля вирішення нагальних питань. Враховуючи вище викладене, дана вимога лишається без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Учасник бере на себе зобов’язання надавати вторинну сертифіковану пакувальну тару за власний кошт, а саме мішки стійкі до розривів 100-130 мкм. (Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат якості та висновок дерсанепідемекспертизи на мішки поліетиленові).

Номер: abd41b7759a940138fa62764f7e44f78
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-005687-a.b1
Назва: Учасник бере на себе зобов’язання надавати вторинну сертифіковану пакувальну тару за власний кошт, а саме мішки стійкі до розривів 100-130 мкм. (Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат якості та висновок дерсанепідемекспертизи на мішки поліетиленові).
Вимога:
Відповідно до Наказу 1602 МОЗ Пакування відходів - це є обов'язок саме медичного закладу, аж ніяк не Надавача послуг зі знешкодження небезпечних відходів. Тож, вимагаємо видалити із Тексту Оголошення вимогу до Учасників, яка не стосується Предмету цієї Закупівлі. Це не є Закупівля із придбання мішків, це є Закупівля-Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Чи є Замовник контролюючим органом, який має право вимагати сертифікат якості та висновок дерсанепідемекспертизи на мішки поліетиленові? Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги із Тексту Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію,вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник має право безпосередньо вимагати у майбутнього надавача послуг відповідну тару яка відповідає вимогам Додатку 3 до Державних санітарно-протиепіемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами (пункт 22 розділу V) . Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Тому з метою екологічно безпечного зберігання та нівелювання небезпеки небезпечних медичних відходів - фізичних, хімічних, біологічних та інших властивостей відходів, що створюють або можуть створити небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини, що призвело б до негативних екологічних, санітарно-епідемічних наслідків або завдало матеріальної чи моральної шкоди, задля того, щоб полегшувати переміщення і транспортування певної кількості одиниць товару чи групових паковань, щоб запобігати фізичному пошкодженню під час переміщення і транспортування, Замовником встановлено саме такі вимоги. Враховуючи вище викладене, дана вимога лишається без задоволення,так як , під час оцінки тендерних пропозицій Замовнику необхідно отримати достовірну інформацію про можливість Учасників надавати якісні послуги.
Статус вимоги: Відхилено