-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали
Торги відмінено
287 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 435.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 435.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2023 15:03 - 22.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії Замовника
Номер:
cd4153bd16a141af859ab0cba726a96c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-005584-a.b1
Назва:
СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
Скарга
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-17-005584-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕТАФАРМ» (далі -ТОВ «ТЕТАФАРМ») виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно з тендерною документацією подало тендерну пропозицію.
На підставі вищесказаного, замовником відхилено пропозицію ТОВ «ТЕТАФАРМ» з підстав, зазначених в абз.2 пп.1 п. 41 Особливостей.
Скаржник не погоджується з таким рішенням замовника та вважає дії замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», виходячи з наступного:
Відповідно до п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», в ЄДР повинні міститися такі відомості про юридичну особу: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). Згідно пункту 44 Особливостей, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Про це також зазначено у протоколі замовника. Відповідно до вимог даного пункту ТОВ «ТЕТАФАРМ» самостійно задекларовано в електронній системі закупівель інформацію про бенефіціарних власників, а саме про наявність в ЄДР інформації про бенефіціарних власників.
Окремо повідомляємо, 23.09.2021 року ТОВ «ТЕТАФАРМ» відповідно до вимог нового Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-ІХ від 06.12.2019 року у редакції, що діяв станом на 23.09.2021 року, було подано державному реєстратору інформацію про відсутність у юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності. (копія опису документів, що подані заявником для проведення державної реєстації в ЄДР «Державна реєстація змін до відомостей про юридичну особу» та копія структури власності, що подана на реєстрацію додаються).
Всупереч вимог Особливостей, замовником не було надано Скаржнику право на усунення невідповідності згідно пункту 40 Особливостей. Так, даним пунктом Особливостей встановлено наступне:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Виходячи із вищесказаного, у Скаржника ТОВ «ТЕТАФАРМ» у ЄДР внесена відмітка про відсутність у ТОВ «ТЕТАФАРМ» кінцевого бенефіціарного власника та зазначена обгрунтована причина його відсутності – відсутні фізичні особи, які відповідають визначенню кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи.
Серед засновників ТОВ «ТЕТАФАРМ» немає юридичних осіб, є лише фізичні особи.
Дана інформація також підтверджується витягом, отриманим замовником у Міністерства юстиції України, а саме у витязі по Скажнику від 26.04.2023 року.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Вважаємо, що замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Замовник необ'єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ТЕТАФАРМ», та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідала вимогам замовника, що підтверджується поданими документами та зазначеною у них інформацією.
Усі вищезазначені незаконні дії замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ТЕТАФАРМ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Окрім того, пропозиція Учасника ТОВ «ТЕТАФАРМ» була найбільш економічно вигідною.
На підставі вищесказаного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про невідповідність рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕТАФАРМ» від 26.04.2023р. № 155 (протокол (рішення) уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель КНП «Малинська міська лікарня» Малинської міської ради); ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-17-005584-a.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕТАФАРМ» від 26.04.2023р. № 155 (протокол (рішення) уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель КНП «Малинська міська лікарня» Малинської міської ради); ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-17-005584-a.
4. Зобов'язати замовника визнати ТОВ «ТЕТАФАРМ» переможцем процедури відкритих торгів; ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-17-005584-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТКИ ДО СКАРГИ 01.05.2023.pdf 01.05.2023 12:40
- СКАРГА 01.05.2023.pdf 01.05.2023 12:40
- скарга АМКУ.docx 01.05.2023 13:05
- ІНФОРМАЦІЯ СКАРЖНИКА. скан docx.pdf 05.05.2023 15:00
- ІНФОРМАЦІЯ СКАРЖНИКА.docx 05.05.2023 15:00
- рішення від 03.05.2023 № 5847.pdf 03.05.2023 17:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2023 № 6316.pdf 11.05.2023 12:30
- рішення від 10.05.2023 № 6316.pdf 15.05.2023 16:59
- Додатки до Інформації.pdf 05.05.2023 10:13
- Інформація щодо проведення процедури закупівлі.pdf 05.05.2023 10:13
- Пояснення по суті скарги.DOCX 05.05.2023 10:13
- Протокольне рішення уповноваженої особи від 16.05.2023 - скасування рішення 1.pdf 16.05.2023 11:08
- Протокольне рішення уповноваженої особи від 16.05.2023 - скасування рішення.pdf 16.05.2023 11:08
- Протокольне рішення уповноваженої особи від 16.05.2023 - скасування рішення 1.pdf 16.05.2023 11:14
- Протокольне рішення уповноваженої особи від 16.05.2023 - скасування рішення.pdf 16.05.2023 11:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.05.2023 12:58
Дата розгляду скарги:
10.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.05.2023 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2023 17:00
Дата виконання рішення Замовником:
16.05.2023 11:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.05.2023 № 6316-р/пк-пз КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МАЛИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасовано рішення від 26.04.2023 р. № 155, згідно з яким було відхилено тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТАФАРМ» з підстав, зазначених в абз.2 пп.1 п.41 Особливостей, та рішення від 28.04.2023 р. № 158, згідно з яким було визначено переможцем відкритих торгів - ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ СЛАВНА».