-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень спортзалу
Завершена
1 408 262.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 041.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 041.31 UAH
Період оскарження:
17.04.2023 14:30 - 22.04.2023 00:00
Скарга
Скасована
Додаток 2 до тендерної документації
Номер:
9f49e5a96bfd42878efc7671acc4402c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-005090-a.a2
Назва:
Додаток 2 до тендерної документації
Скарга:
- Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку 2 до тендерної документації).З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію діючого сертифіката Учасника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (зі звітом). Також учасник повинен надати копію сертифіката внутрішнього аудитора системи управління ISO 9001:2015, чинного на дату подання пропозиції та копію документа який підтверджує відносини учасника з внутрішнім аудитором.
Вимагаємо роз’яснити на підставі чого вимагається копія сертифіката внутрішнього аудитора, якщо договора на видачу сертифікату якості ISO укладаються з юридичною особою яка має відповідну ліцензію та дозвіл на надання таких послуг а також на час проведення такого аудиту має у своєму штаті відповідних спеціалістів. На підставі яких законодавчих норм вимагається такий сертифікат? Юридична особа відповідає за здійснення аудиту а не окремий аудитор. Окрім того, фізична особа яка здійснювала аудит могла не продовжувати дію сертифікату у зв’язку із зміною роду діяльності або ж інших причин, або ж змінити вид діяльності чи місце роботи. Законодавство України зворотньої дії не має, то ж втрата чинності сертифікату внутрішнього аудитора з тих чи інших причин не являється підставою для того щоб сертифікат ISO Учасника вважався не дійсним. Вимога надати сертифікат внутрішнього аудитора дійсний на дату подання пропозиції є дискримінаційною що призведе до звуження кола Учасників та порушення принципів публічних закупівель щодо недискримінації Учасників. Вимагаємо скасування даної вимоги як дискримінаційної.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
19.04.2023 11:46
Вимога
Відкликано скаржником
Додатку 2 до тендерної документації
Номер:
0c7e3dc082244bf195d9b11e2f5a736b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-005090-a.a1
Назва:
Додатку 2 до тендерної документації
Вимога:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку 2 до тендерної документації).З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію діючого сертифіката Учасника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (зі звітом). Також учасник повинен надати копію сертифіката внутрішнього аудитора системи управління ISO 9001:2015, чинного на дату подання пропозиції та копію документа який підтверджує відносини учасника з внутрішнім аудитором.
Вимагаємо роз’яснити на підставі чого вимагається копія сертифіката внутрішнього аудитора, якщо договора на видачу сертифікату якості ISO укладаються з юридичною особою яка має відповідну ліцензію та дозвіл на надання таких послуг а також на час проведення такого аудиту має у своєму штаті відповідних спеціалістів. На підставі яких законодавчих норм вимагається такий сертифікат? Юридична особа відповідає за здійснення аудиту а не окремий аудитор. Окрім того, фізична особа яка здійснювала аудит могла не продовжувати дію сертифікату у зв’язку із зміною роду діяльності або ж інших причин, або ж змінити вид діяльності чи місце роботи. Законодавство України зворотньої дії не має, то ж втрата чинності сертифікату внутрішнього аудитора з тих чи інших причин не являється підставою для того щоб сертифікат ISO Учасника вважався не дійсним. Вимога надати сертифікат внутрішнього аудитора дійсний на дату подання пропозиції є дискримінаційною що призведе до звуження кола Учасників та порушення принципів публічних закупівель щодо недискримінації Учасників. Вимагаємо скасування даної вимоги як дискримінаційної.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
19.04.2023 11:42