• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

23Т-136_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні, безшовні Ø339,72 мм (13 3/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням Buttress; Труби обсадні, безшовні Ø244,48 мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»)

Завершена

792 276 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 922 763.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2023 14:13 - 22.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: e3dfdfe87b7442aeadf93bc9eb1f2128
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-004831-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Ref# V-14.05.23-TG Date 2023, May 14 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45 03035 м. Київ СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Компанія Vorex LLC STATE OF PENNSYLVANIA ENTITY NUMBER 6422837 201 German Street, ERIE, PA 16501, EIN 81-4177949, штат Пенсильванія, США Email: octg@usavorex.com Tel: 814 580 1890, +38 067 401-45-68 ЗАМОВНИК: Акціонерне товариство «Укргазвидобування», код ЄДРПОУ: 30019775 Адреса: 04053, Шевченківський р-н, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28. електронна пошта: oleksandr.kopyl@ugv.com.ua телефон: +38 (044) 461-29-37 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ID: 86eb9e85de7f45c38925f21e9fcae242 Номер у Prozorro UA-2023-04-17-004831-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 11.05.23 Плата за подання скарги – 170 000 грн. СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель 17.04.23 в системі електронних закупівель Prozorro оприлюднено оголошення про проведення закупівлі з ідентифікатором UA-2023-04-17-004831-a по Предмету закупівлі - 23Т-136_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні, безшовні Ø339,72 мм (13 3/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням Buttress; Труби обсадні, безшовні Ø244,48 мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»). Компанія Vorex LLC (надалі – Скаржник) оскаржує дії Акціонерного товариства «Укргазвидобування», код ЄДРПОУ: 30019775 (надалі - Замовник) при здійсненні вказаної вище закупівлі на підставі їх не відповідності вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон). Розкриття пропозицій по торгам, в яких Скаржник прийняв участь відбулось в 15:01 25.04.2023. Пропозиції на участь в торгах надали наступні учасники - Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" (надалі ТОВ «Інтерпайп Україна») та Скаржник. Найнижчу цінову пропозицію за результатами аукціону надала компанія ТОВ «Інтерпайп Україна». Кваліфікацію цього учасника, Замовником проведено в період з 25.04.23 по 09.05.23. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Інтерпайп Україна» розміщено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 09.05.23 І 03 травня 2023 року Замовник розмістив у системі Прозорро Вимогу до Учасника усунути невідповідність (далі – Вимога), а саме: завантажити через електронну систему закупівель документи, до яких викладені зауваження. Наводимо текст цієї вимоги: «1.1. Вимогою пункту 1 розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником в складі тендерної пропозиції листа за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, та копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, та скановану копію статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. 1.2. На вищевказану вимогу, учасник завантажив до Системи лист (файл «1.2.-1. повноваження посад.осіб.pdf») в якому зазначено, що службовою (посадовою) особою учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції та договору з боку учасника – є Морозов Денис Володимирович, який діє на підставі Наказу № 344-Р від 23.07.2013р., Протоколу Загальних зборів Учасників від 19.07.2013р. та Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерпайп Україна». Учасником завантажено до Системи скан-копію Статуту (файл «1.2.-1.Статут.pdf») підпунктом 16 пункту 10.3.4 та пунктом 10.3.5 якого передбачено: «10.3.4. До виключної компетенції Загальних зборів учасників відноситься: 16) прийняття рішення про наданні згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу або попереднє погодження вчинення таких правочинів протягом певного періоду;» «10.3.5. До компетенції Загальних зборів учасників відноситься: 2) Надання попередньої згоди Директору на укладання Товариством наступних договорів (угод): …- на продаж, сума яких перевищує еквівалент 12 000 000 доларів США;» Учасником надано Рішення Єдиного учасника від 28.12.2022, в якому зазначено: «1. Надати згоду Товариству на вчинення протягом 2023 року значних правочинів…, а саме: - Правочини щодо продажу товарів, якщо загальна сума кожного з таких правочинів не перевищує еквівалент 12 000 000 доларів США;» Враховуючи те, що учасник завантажив до Системи Рішення про надання згоди на вчинення значного правочину, яким надано згоду та повноваження директору Товариства Морозову Денису Володимировичу на вчинення протягом 2023 року значних правочинів на продаж товарів, якщо загальна сума кожного з таких правочинів не перевищує еквівалент 12 000 000 доларів США, а сума закупівлі 792 276 300,00 грн. з ПДВ в перерахунку за курсом НБУ (36,5686 грн) на дату надання тендерної пропозиції Учасника складає 21 665 480,76 доларів США, вищезазначене свідчить про не підтвердження учасником повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, та не виконання учасником вимог тендерної документації в цій частині. 1.3. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, п.2. розділу V тендерної документації прошу протягом 24 годин усунути невідповідність, а саме: завантажити через електронну систему закупівель листа за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, та надати копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2.1. Вимогою пункту 2 додатку №2.1 до тендерної документації передбачено надання Учасником Опитувальника Контрагента - юридичної особи (надається учасниками-юридичними особами). 2.2. На зазначену вимогу Учасник не надав Опитувальника Контрагента - юридичної особи, чим не виконав вимогу тендерної документації в цій частині. 2.3. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, п.2. розділу V тендерної документації прошу протягом 24 годин усунути невідповідність, а саме: завантажити через електронну систему закупівель Опитувальник Контрагента - юридичної особи (надається учасниками-юридичними особами).». На виконання вказаного рішення Замовника, 04.05.23 ТОВ «Інтерпайп Україна» було завантажено в систему Прозорро новий лист щодо повноваження посадових осіб (файл «1.2.-1. повноваження посад.осіб_2»), а також рішення учасника про значний правочин (файли «дод. 2.2. - 7. рішення учасника значний правочин» та «дод. 2.2. - 7. рішення учасника значний правочин_нотар.» ). Вказаним рішенням учасника про значний правочин, Єдиний учасник товариства – Інтерпайп Лімітед, надало повноваження директору ТОВ «Інтерпайп Україна» підписати тендерну пропозицію та договір поставки за результатами торгів. При цьому, відповідно до п.10.1 Статті 10 Статуту ТОВ «Інтерпайп Україна», Органами Товариства є: Загальні збори учасників та Директор. А відповідно до п. 10.3.4 Статуту ТОВ «Інтерпайп Україна» до компетенції Загальних зборів учасників також відносться, серед іншого «… надання попередньої згоди Директору на укладання Товариством … договорів на продаж, сума яких перевищує 12 000 000 доларів США». При цьому, рішення Загальних зборів учасників, має оформлюватися таким документом як Протокол Загальних зборів учасників, як це було, наприклад, зроблено при призначенні Морозова Дениса Володимировича на посаду директора ТОВ «Інтерпайп Україна (файл «1.2.-1. Протокол рішення призначення керівника»). Натомість, для підтвердження повноважень Морозова Дениса Володимировича на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю, замість Рішення чи Протоколу ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ, ТОВ «Інтерпайп Україна» надало Рішення єдиного учасника, що не відповідає його власному Статуту. Відповідно до п. 40. Особливостей про здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Скаржник вважає, що у зв’язку з тим, що на момент подання тендерної пропозиції ТОВ «Інтерпайп Україна», його пропозиція МІСТИЛА документи, що підтверджують право директора учасника здійснювати правочини щодо продажу товарів на суму, що не перевищує еквівалент 12 000 000 доларів США (при тому, що сума закупівлі в перерахунку за курсом НБУ (36,5686 грн) на дату надання тендерної пропозиції Учасника складає 21 665 480,76 доларів США), Замовник не мав права надавати учаснику 24 години на виправлення вже наданих на торги документів, адже вони не містили жодних невідповідностей. Замовник мав здійснити оцінку вже наданих на торги документів, та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Інтерпайп України», в зв’язку з тим, що вона підписана особою, яка не має для цього повноважень. ІІ На виконання п.6 Додатку 2.1 тендерної документації, на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Гарантійний лист за наведеною в тендерній документації формою. Вказаним листом, учасник торгів має підтвердити відсутність санкцій як для себе, так і для свого виробника, товар якого він пропонує на торги. В складі тендерної пропозиції, учасником ТОВ «Інтерпайп Україна» завантажено файл «додаток 2.1 - 6. Гарант.лист про економ.санкції 23Т-136», в якому учасником не вказано назву виробника чи виробників, товар яких він пропонує. ТОВ «Інтерпайп Україна» не гарантував та не підтвердив, що виробник товару – ТОВ «Інтерпайп Ніко Тьюб» не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», та не буде здійснювати Замовнику продаж товарів, робіт, послуг до яких застосовані санкції. Таким чином, вказаний гарантійний лист ТОВ «Інтерпайп Україна» не відповідав затвердженій п.6 Додатку 2.1 тендерної документації формі. З цієї підстави, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Інтерпайп Україна», проте цього не зробив. ІІІ На виконання Розділу 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 тендерної документації, учасники мають документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для цього, відповідно до п.1.2 цього розділу, учасник має надати скан-копію договору, що вказаний Учасником в довідці про виконання аналогічного договору. При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Предметом закупівлі по оскаржуваній процедурі є постачання Труб обсадних, безшовних Ø339,72 мм (13 3/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням Buttress та Труб обсадних, безшовних Ø244,48 мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум». В газо-нафтовидобувній промисловості, різьбові з’єднання для насосно-компресорних та обсадних труб поділяються на: - АРІ з’єднання; - преміальні з’єднання; - напівпреміальні з’єднання. До АРІ з’єднань відносяться наступні різьбові з’єднання стандартизовані Американським нафтовим інститутом:  short round thread casing (SC або STC ) –коротка заокруглена різьба для обсадних труб  long round thread casing (LC або LTC) - довга заокруглена різьба для обсадних труб  buttress thread casing (BC або BTC) - упорна різьба для обсадних труб  non-upset tubing (NU або NUE) – різьба для НКТ з кінцем без висадки  external upset tubing (EU або EUE) - різьба для НКТ з висадженим кінцем  integral tubing (IJ) – ріба для безмуфтових НКТ. Оскільки, стандартні АРІ з’єднання, в окремих умовах, не задовольняють всіх вимог користувачів, виробниками насосно-компресорних та обсадних труб пропонуються свої авторські (преміальні) з’єднання з покращеними характеристиками. Особливими характеристиками авторських преміальних з’єднань можуть бути:  спеціальний зовнішній діаметр муфти для завершення свердловин малого діаметра;  ущільнення метал-метал для покращення цілісності ущільнення високого тиску;  висока міцність на вигин для викривлених свердловин;  наявність кількох упорних плечей для можливості застосування підвищеної сили крутного моменту;  оптимізований зовнішній діаметр з'єднання для легкого спуску;  рівнопрохідний внутрішній діаметр з'єднання для покращення проходження потоку;  вища міцність на розтягування для глибоких свердловин;  інтегральне безмуфтове з'єднання для зменшення кількості потенційних шляхів витоку;  еластичні кільця для постійного захисту від корозії;  висока міцність на стиск. Випробування та підтвердження характеристик авторських преміальних з’єднань здійснюється за стандартами ISO 13679 або API RP 5С5, які є тотожними. Випробування фізичних властивостей з’єднань є частиною процесу проектної перевірки та надають об'єктивні докази відповідності з'єднання тим випробувальним та граничним навантаженням, які вказані виробником. Стандарт встановлює чотири класи випробувань залежно від їхньої складності: CAL I, CAL II, CAL III, CAL IV, де CAL IV є найскладніший та найвимогливіший. Саме тому, муфтове різьбове з’єднанням Buttress (скорочено - ВС) не є з’єднанням класу «Преміум». На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасником ТОВ «Інтерпайп Україна» завантажено файли «1.1.-1.2. Аналогічний Договір ПГНК» та «1.1.-1.2. Аналогічний Договір ПГНК_додатки 1-22». При цьому, файл з додатками до договору поставки від 22.06.18 №64/18 не містить жодної специфікації, яка підтверджує постачання «Труб обсадних, безшовних Ø244,48 мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум». Файл «1.1.-1.2. Аналогічний Договір ПГНК_додатки 1-22» містить Додатки №№9, 10, 14, 19 та 22, відповідно до яких ТОВ «Інтерпайп України» мав здійснити постачання обсадних труб діаметром 244,48 мм, з муфтовим різьбовим з’єднанням Buttress (скорочено – BC). Проте, предметом даної закупівлі є, серед іншого, закупівля труби Ø244,48 мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум», а не з муфтовим різьбовим з’єднанням Buttress. Крім того, наданий наданий ТОВ «Інтерпайп України» на торги відгук про виконання аналогічного договору (файл «1.1.-1.2. Лист-відгук ПГНК») взагалі не містить інформації про те, яке саме різьбове з’єднання було у поставленої обсадної труби діаметром 244,48 мм. Таким чином, учасник ТОВ «Інтерпайп України» документально не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, а саме договору на постачання труби Ø244,48 мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум». IV Відповідно до вимог Додатку 2.2 тендерної документації, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10 і 12 пункту 44 Особливостей та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Серед іншого, відповідно до п.6., Додатку 2.2 тендерної документації, Переможець процедури закупівлі має завантажити в систему Прозорро копію антикорупційної програми юридичної особи, що є переможцем процедури закупівлі та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. Для учасників-нерезидентів та учасників фізичних осіб і фізичних осіб-підприємців дана вимога не застосовується. На виконання цього пункту, переможець процедури закупівлі, ТОВ «Інтерпайп України», на етапі кваліфікації завантажив файли «дод. 2.2. - 6. Антикоруп.програма та наказ» та «дод. 2.2. - 6. Антикоруп.програма наказ_переклад укр». Файл «дод. 2.2. - 6. Антикоруп.програма та наказ» містить два документи, а саме Наказ від 08.06.2015 № 80 «Про затвердження Антикорупційної програми та призначення Уповноваженого» та Антикорупційну програму ТОВ «Інтерпайп Україна». Обидва ці документи складені російською мовою. При цьому, файл «дод. 2.2. - 6. Антикоруп.програма наказ_переклад укр» містить переклад українською мовою лише одного документу, а саме Наказу від 08.06.2015 № 80 «Про затвердження Антикорупційної програми та призначенні Уповноваженого». Перекладу українською мовою документу «Антикорупційна програма ТОВ «Інтерпайп Україна»» немає. Відповідно до ч.11 Розділу І тендерної документації: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову (подання перекладу свіфт-повідомлення банку-гаранта не є обов’язковим). Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.». Таким чином, не надавши перекладу українською мовою Антикорупційної програми, ТОВ «Інтерпайп Україна» порушило вимоги тендерної документації. Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтерпайп Україна» завершено, тому Замовник не має права надіслати цьому учаснику в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених, на етапі оцінки, невідповідностей. З огляду на це, замовник мав дискваліфікувати ТОВ «Інтерпайп Україна», проте не зробив цього. З урахуванням зазначеного, тендерна пропозиція ТОВ «Інтерпайп Україна» повинна була бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що дії Замовника є неправомірними, оскільки допущено порушення ст. 5 Закону про закупівлі в частині добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ч.17 ст.18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 1) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2023-04-17-004831-a по предмету закупівлі - 23Т-136_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні, безшовні Ø339,72 мм (13 3/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням Buttress; Труби обсадні, безшовні Ø244,48 мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум») в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ «Інтерпайп Україна» такою, яка відповідає вимогам тендерної документації. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення ТОВ «Інтерпайп Україна» переможцем процедури закупівлі UA-2023-04-17-004831-a по предмету закупівлі 23Т-136_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні, безшовні Ø339,72 мм (13 3/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням Buttress; Труби обсадні, безшовні Ø244,48 мм (9 5/8 дюймів) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум») та скасувати повідомлення про намір укласти договір від 09.05.23. Додатки: 1. Файл «дод. 2.2. - 6. Антикоруп.програма та наказ»; 2.Файл «дод. 2.2. - 6. Антикоруп.програма наказ_переклад укр» ; 3. Файл «додаток 2.1 - 6. Гарант.лист про економ.санкції 23Т-136» ; 4. Файл «1.1.-1.2. Аналогічний Договір ПГНК_додатки 1-22» ; 5. Файл «1.1.-1.2. Лист-відгук ПГНК» ; 6. файл «1.2.-1. повноваження посад.осіб_2» ; 7. файли «дод. 2.2. - 7. рішення учасника значний правочин» ; 8. файл «дод. 2.2. - 7. рішення учасника значний правочин_нотар.» ) ; 9. файл «1.2.-1. Протокол рішення призначення керівника». Managing member, F.Zakusilo
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2023 14:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.06.2023 13:56
Автор: VOREX LLC, Vorex Bidding 18142321491 VOREXLLC@GMAIL.COM
Вимога
Відхилено

.

Номер: 203eeb8613ec420d931815b7f30a024a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-004831-a.c2
Назва: .
Вимога:
Доброго дня! Дякуємо шановному Замовнику за розгорнуту відповідь на нашу попередню вимогу. Нагадаємо, що в цьому році, як і в минулих роках, Замовником постійно здійснюються закупівлі труби обсадної діаметром 339,72 та 244,48 мм. з термінами поставки 120-180 календарних днів з дати укладання договору. Основним принципом Закону про публічні закупівлі, за яким проводиться дана закупівля, є недискримінація учасників та забезпечення вільної конкуренції на торгах. Термін поставки товару – 60 днів з дати укладання договору, є дискримінаційним для всіх учасників, що пропонують трубу іноземного виробництва, та є недискримінаційним лише для одного відомого українського виробника. Повторно, вимагаємо дослухатись до наших аргументів та збільшити термін поставки труб обсадних хоча б до 120 днів. В протилежному випадку, ми будемо змушені скаржитись на умови закупівлі до органу оскарження та організацій, що здійснюють контроль за діяльністю Замовника, оскільки в даних торгах переможець вже заздалегідь відомий.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що даний термін поставки обумовлений нагальною потребою Товариства в обсадній трубі для забезпечення безперебійності виробничого процесу згідно із виробничим планом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 85bbb1a63c004c258e53ce38c81d2521
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-004831-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до п.4.4 Розділу І тендерної документації визначений наступний строк поставки товару по тендеру - «Протягом 60 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю*, але не пізніше 31.08.2023р.** Дострокова поставка дозволена». Вказана інформація також продубльована Замовником і в Додатку 3 тендерної документації. Враховуючи, що термін виготовлення труби за кордоном складає 120 календарних днів, а термін її доставки в Україну (при оптимістичному сценарії) 60 календарних днів, поставити товар Замовнику у визначений в тендерній документації строк, виробникам з-за кордону неможливо. Тобто, ЖОДЕН з іноземних виробників не має ніякої можливості виготовити і доставити трубу в Україну за 60 календарних днів, при тому, що тільки сама доставка займає 60 днів! Ми впевнені, що Замовник свідомо обмежує конкуренцію на цих торгах, та встановлює терміни поставки, які може забезпечити лише один український виробник. Нам не зрозуміло, навіщо Замовник робить видимість проведення відкритих торгів при тому, що може напряму закупити трубу у вказаного українського виробника за процедурою закупівлі у одного учасника. Нагадуємо, що Замовник нещодавно проводив торги, по яким закуповувалась та ж сама обсадна труба діаметром 244 та 339 мм., проте там строки поставки було встановлено на рівні 120 календарних днів. У вказаних торгах приймало участь декілька учасників, які реально торгувались та надали змогу АТ Укргазвидобування зекономити значні кошти при закупівлі товару. На цих торгах, економити державні кошти АТ Укргазвидобування вже не планує? Просимо прислухатись до наших аргументів та встановити термін поставки товару – хоча б 120 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у вказаній закупівлі, та у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що даний термін поставки обумовлений нагальною потребою Товариства в обсадній трубі для забезпечення безперебійності виробничого процесу та, відповідно, видобутку вуглеводнів, що гарантує енергонезалежність України.
Статус вимоги: Відхилено