-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт частини корпусів (Заміна вікон та дверей) КНП «Новоодеська багатопрофільна лікарня» НМР за адресою: вул. Шкільна, 38, місто Нова Одеса, Миколаївська область
Завершена
1 220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 100.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2023 14:01 - 27.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Протокольним рішенням УО № 20 від 31.05.2023р. ТОВ "Геоид" було визнано переможцем закупівлі. Ми не погоджуємось із вказаним рішенням з огляду на наступне.
Номер:
138814d37df042d9ae35f8d771e3a5d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-004645-a.c7
Назва:
Протокольним рішенням УО № 20 від 31.05.2023р. ТОВ "Геоид" було визнано переможцем закупівлі. Ми не погоджуємось із вказаним рішенням з огляду на наступне.
Вимога:
П. 2 Таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «Згода з Технічними вимогами Замовника, зазначеними у Додатку №3 до тендерної документації, викладеної у довільній формі, підписаної уповноваженою особою Учасника і скріпленої печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з використанням печатки) Учасника. ПІДТВЕРДИТИ ДОКУМЕНТАМИ (ЛІЦЕНЗІЯМИ, СЕРТИФІКАТАМИ, ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ), З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ, ВИКЛАДЕНИХ У ДОДАТКУ №3ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ».
В свою чергу, додатком 3 до ТД встановлено вимогу: «Всі вироби повинні мати Сертифікат відповідності, протоколи випробувань виробів на підставі яких видавався Сертифікат відповідності, а також Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль та фурнітуру».
Учасник надав сертифікат відповідності на вироби - вікна, двері балконні та двері зовнішні полівінілхлоридні з профілю WDS, Galaxy (Україна) зі склопакетами (сертифікат № UA.1O161.00135-23). Разом з цим, у складі тендерної пропозиції відсутній протокол випробувань, на підставі якого видавався сертифікат відповідності (№ 65.01.23.001 від 30.01.2023).
Отже, учасник не виконав вимогу Замовника, а тому тендерна пропозиція мала б бути відхилена. При цьому, зважаючи на ВІДСУТНІСТЬ документу, який стосується технічних та якісних характеристик, вимога щодо усунення невідповідностей протягом 24 год не може бути розміщена.
Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Геоид". В протилежному випадку, будемо вимушені звертатись до Органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА UA-2023-04-17-004645-a.docx 01.06.2023 09:18
- відповідь на вимогу Глорія-В.docx 01.06.2023 10:24
Дата подачі:
01.06.2023 09:18
Вирішення:
Відповідь на вимогу
Комунальне некомерційне підприємство «Новоодеська багатопрофільна лікарня» Новоодеської міської ради уважно розглянуло та вивчило Вимогу щодо закупівлі № UA-2023-04-17-004645-а, Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31 травня 2023 року №20 було визнано переможцем учасника ТОВ «Геоід» і повідомляємо наступне:
Додаток №3 розділ «Технічні вимоги до віконних конструкцій» містить опис вимог до предмету закупівлі, де визначено, що всі вироби повинні мати Сертифікат відповідності, протоколи випробувань виробів на підставі яких видавався Сертифікат відповідності, а також Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль та фурнітуру.
Дана інформація зазначена у тендерній закупівлі для врахування вимог до віконних конструкцій потенційним учасником при підготовці тендерних пропозицій. Посилання про надання перелічених документів у складі тендерної документації відсутні.
На підставі вищезазначеного повідомляємо, що пропозиція Учасника ТОВ «Геоід» відповідає в повному обсязі вимогам тендерної документації Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга про неправомірне визначення переможця.
Номер:
e06982cdea6f422b9c8d9d119dd14fbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-004645-a.c6
Назва:
Скарга про неправомірне визначення переможця.
Скарга:
СКАРГА
щодо порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в процесі закупівлі UA-2023-04-17-004645-a
Комунальне некомерційне підприємство "Новоодеська багатопрофільна лікарня" Новоодеської міської ради. (надалі - Замовник) оголошено проведення відкритих торгів згідно ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю Поточний ремонт частини корпусів (Заміна вікон та дверей) КНП «Новоодеська багатопрофільна лікарня» НМР за адресою: вул. Шкільна, 38, місто Нова Одеса, Миколаївська область UA-2023-04-17-004645-a (надалі – процедура закупівлі).
Відповідно до протоколу №17 від 04 травня 2023 року про розгляд тендерних пропозицій прийняте рішення про визнання переможцем ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА".
Вивчивши документи тендерної пропозиції ФОП КОРШУНОВОЇ ВІТИ МИКОЛАЇВНИ та порівнявши їх з тендерною документацією Замовника видно, що тендерна пропозиція цього Учасника не відповідає умовам технічної специфікації, та вимогам тендерної документації, а саме:
1) Згідно Додатку №3 технічні якісні та кількісні характеристики учасник повинен ''забезпечувати власними силами організацію навчання і перевірку знань з питань охорони праці своїх працівників по тим нормативно-правовим актам, додержання яких входить до їх функціональних обов'язків, у відповідності НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», затверджене наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15, допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки, а також функції з контролю за дотриманням вимог охорони праці, з організації та проведення відповідних інструктажів, перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки у встановленому діючими нормативними документами порядку для власного персоналу". Учасник тендерної закупівлі не надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, та також не надав посвідчення з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки. Тобто не надавши дозвіл та посвідчення учасник не зможе виконати всі види робіт зазначені у дефективному акті.
2) Згідно Додатку №3 Технічні вимоги до віконних конструкцій "всі вироби повинні мати Сертифікат відповідності, протоколи випробувань виробів на підставі яких видавався Сертифікат відповідності, а також Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль та фурнітуру". Учасник не надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профільну систему яку пропонує замовнику, тим самим не підтвердив відповідність запропонованої продукції технічним якісним та кількісним характеристикам вказаних в тендерній закупівлі.
3) Згідно Додатку №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА прописано, що "Наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (на підтвердження зазначеної інформації надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про перелік матеріалів та обладнання (вказати власне чи орендоване або в користуванні). Надати договір оренди або інший документ, який підтверджує оренду/користування". Учасник не надав ніяких підтверджуючих документів на свою довідку про матеріально технічну базу.
4) Згідно з обсягом послуг (додаток 3) передбачено виконання наступних робіт: № 8 Москітна сітка (внутрішня) 1560х647мм – 100 шт – 0,07 № 36 Знімання засклених віконних рам - 100 м2 - 0,549882 № 78 Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах – 100 шт – 0,2 У поданих учасником локальних кошторисах вказано наступне: Локальний кошторис № 02-01-01 - Москітна сітка (внутрішня) 1560х647мм – шт. – 4 Локальний кошторис № 02-01-02 відсутня позиція «Знiмання засклених вiконних рам - 100 м2 - 0,549882» Локальний кошторис № 02-01-03 – Демонтаж вiконних коробок в кам'яних стiнах з вiдбиванням штукатурки в укосах – 100 шт. - 0,02 Отже, локальні кошториси учасника не відповідають технічному завданню Замовника в частині обсягу робіт. Враховуючи вище наведене, тендерна пропозиція ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА" не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5, ст.31, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу та надати відповідь у встановлені Законом строки.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА" .
Пов'язані документи:
Учасник
- 2023-05-08 Скарга Нова Одеса.doc 08.05.2023 11:14
- Скарга для АМКУ..PDF 08.05.2023 11:14
- Рішення від 10.05.2023 № 6259.pdf 10.05.2023 17:22
- інформація про перенесення розгляду скарги від 18.05.2023 № 508.pdf 18.05.2023 17:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2023 № 6989.pdf 23.05.2023 13:41
- Рішення від 22.05.2023 № 6989.pdf 25.05.2023 15:41
- Додаток 2 Проект договору.pdf 19.05.2023 10:18
- Додаток 3 Технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx 19.05.2023 10:18
- ДОДАТОК 4 Форма тендерної пропозиції.docx 19.05.2023 10:18
- Додаток 3 Технічні_ якісні та кількісні характеристики.pdf 19.05.2023 10:18
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx 19.05.2023 10:18
- ДОДАТОК 4 Форма тендерної пропозиції.pdf 19.05.2023 10:18
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.pdf 19.05.2023 10:18
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx 19.05.2023 10:18
- Додаток 2 Проект договору.docx 19.05.2023 10:18
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf 19.05.2023 10:18
- титулка тендерної документації.pdf 19.05.2023 10:18
- звернення про надання рішення.pdf 25.05.2023 15:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2023 14:59
Дата розгляду скарги:
18.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.05.2023 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.05.2023 15:43
Дата виконання рішення Замовником:
13.06.2023 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 6989-р/пк-пз від 22.05.2023 року КНП «Новоодеська багатопрофільна лікарня» НМР скасувала рішення про визначення фізичної особи-підприємця Коршунової Віти Миколаївни переможцем процедури закупівлі з наступною дискваліфікацією та визнала переможцем наступного учасника закупівлі ТОВ «ГЕОІД», пропозиція якого за результатами розкриття тендерних пропозицій визначена наступною найбільш економічно вигідною.
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
f544b677d9b241bf824a61a1a2d1914b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-004645-a.b5
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
04.05.23 Замовник визнав переможцем закупівлі ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА". Вважаємо, що вказане рішення, яке оформлене протоколом УО № 17 від 04.05.2023, є неправомірним з огляду на наступне.
1. Згідно з таблицею 1 додатку 1 до ТД: «Наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (на підтвердження зазначеної інформації надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про перелік матеріалів та обладнання (вказати власне чи орендоване або в користуванні). Надати договір оренди або інший документ, який підтверджує оренду/користування».
На виконання зазначеної вимоги учасник надав довідку у довільній формі про наявність МТБ. Згідно з поданою довідкою все обладнання є власним. При цьому, учасник не надав жодних підтверджуючих документів цього.
Разом з тим, відповідно до ст. 317. ЦК України Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. Отже, користування – одна із складових права власності.
Відтак, наявність матеріально-технічної бази учасника передбачає користування таким обладнанням/майном. Отже, не надавши документи, які підтверджують можливість користування майном, учасник не виконав вимоги тендерної документації.
2. Згідно з п. 2 таблиці 3 додатку 1 до ТД: Згода з Технічними вимогами Замовника, зазначеними у Додатку №3 до тендерної документації, викладеної у довільній формі, підписаної уповноваженою особою Учасника і скріпленої печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з використанням печатки) Учасника. ПІДТВЕРДИТИ ДОКУМЕНТАМИ (ЛІЦЕНЗІЯМИ, СЕРТИФІКАТАМИ, ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ), З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ, ВИКЛАДЕНИХ У ДОДАТКУ №3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Згідно з додатком 3 :Всі вироби повинні мати Сертифікат відповідності, протоколи випробувань виробів на підставі яких видавався Сертифікат відповідності, а також Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль та фурнітуру.
Учасник не надав висновок СЕС на профільну систему, яку пропонує замовнику, тобто НЕ ПІДТВЕРДИВ відповідність технічним вимогам, як це передбачено таблицею 3 додатку 1 до ТД.
3. Згідно з обсягом послуг (додаток 3) передбачено виконання наступних робіт:
№ 8 Москітна сітка (внутрішня) 1560х647мм – 100 шт – 0,07
№ 36 Знiмання засклених вiконних рам - 100 м2 - 0,549882
№ 78 Демонтаж вiконних коробок в кам'яних стiнах з вiдбиванням штукатурки в укосах – 100 шт – 0,2
У поданих учасником локальних кошторисах вказано наступне:
Локальний кошторис № 02-01-01 - Москітна сітка (внутрішня) 1560х647мм – шт. – 4
Локальний кошторис № 02-01-02 відсутня позиція «Знiмання засклених вiконних рам - 100 м2 - 0,549882»
Локальний кошторис № 02-01-03 – Демонтаж вiконних коробок в кам'яних стiнах з вiдбиванням штукатурки в укосах – 100 шт. - 0,02
Отже, локальні кошториси учасника не відповідають технічному завданню Замовника в частині обсягу робіт.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА" не відповідає умовам закупівлі. Відтак, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця та перейти до розгляду наступних тендерних пропозицій. У випадку ігнорування законних та обґрунтованих вимог щодо відхилення, будемо вимушені звернутись до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 19920580 учасник1.docx 08.05.2023 09:24
- відповідь на вимогу.docx 08.05.2023 11:16
Дата подачі:
08.05.2023 09:24
Вирішення:
Причини відхилення вимоги зазначено у файлі, який додається .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця.
Номер:
c36a1c1b6d714af5af7a116a9019c76f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-004645-a.c4
Назва:
Неправомірне визнання переможця.
Вимога:
Неправомірне визнання переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога..PDF 04.05.2023 16:47
- відповідь на вимогу.pdf 05.05.2023 11:38
Дата подачі:
04.05.2023 16:47
Вирішення:
Відхилити вимогу ! Причини відхилення вимоги зазначено у файлі PDF , який додається .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
розміщення перелік змін та нової редакції ТД
Номер:
0cefcf1226284b2e9b815e5026d5dc17
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-004645-a.c3
Назва:
розміщення перелік змін та нової редакції ТД
Вимога:
Відповідно до умов Розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз`яснень до тендерної документації» п.2 «Внесення змін до тендерної документації»:
2.1. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
2.2. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
25.04.2023 о 08.22год. Замовником було перенесено строк подачі пропозицій, однак не розміщено підстави для перенесення строку у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін.
Вимагаємо розмістити нову редакцію тендерної документації та перелік змін
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 14:21
Вирішення:
Нова редакція ТД та перелік змін розміщено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
493fd1fcb8e8404a8bc233c5f244b77b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-004645-a.c2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до умов Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» передбачається надання акту огляду об’єкту у довільній формі.
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту». Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасників, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції.
Аналогічне рішення було розглянуто Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c).
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Додатково повідомляємо, що усі види та обсяги закупівлі зазначені у Додатку 3 та жодним чином не можуть змінюватися.
З приводу того, що Акт огляду об’єкту включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, можливість зробити заміри, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, то повідомляємо, що ціна пропозиції є твердою, а відповідно до ст.42 Господарського кодексу України, Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення з неї вимоги «…Учасник повинен надати акт огляду об’єкту у довільній формі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2023 13:57
Вирішення:
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.12.2019 року №396-ІХ. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 6 розділу І Тендерної документації. Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію учбового закладу.
Інструкцію по акту огляду не передбачено. УПОВНОВАЖЕНИЙ ВІД ПІДРЯДНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОВИНЕН ПРИЇХАТИ НА МІСЦЕ ДЕ БУДУТЬ ПРОХОДИТИ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ОГЛЯНУТИ ЙОГО, З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ПОДАЛЬШОГО КОРИГУВАННЯ. ЗА БАЖАННЯМ - ЗРОБИТИ ГЕОЛОГІЮ. АКТ ОГЛЯДУ НАДАЄТЬСЯ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ПІДПИСАНИЙ ЗАМОВНИКОМ.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.04.2023 14:09
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
82b5a7ca46ac4136a588a0460f7c5df9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-004645-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до умов Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» передбачається надання акту огляду об’єкту у довільній формі. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, з огляду на наступне: - відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. - Замовником надано обсяги послуг у Додатку № 3, по якому учасники самостійно розраховують свою пропозицію.
Вимагаємо виключити дану вимогу з ТД, в противному випадку, ми будемо звертатися до Органу оскарження в особі АМКУ, а враховуючи практику рішень органу оскарження, ми впевнені що отримаємо позитивне для нас рішення. Приклади рішень АМКУ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-003442-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 2.docx 25.04.2023 11:35
Дата подачі:
25.04.2023 11:36
Вирішення:
Акт огляду об’єкту включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, можливість зробити заміри, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.04.2023 14:09