-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кондиціонери для обігріву та охолодження приміщень (спліт-системи) з послугою монтажу
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2023 11:51 - 22.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
2825313c5ae9472087e3befbf35c7bd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-002977-a.c3
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Шановний «Замовник» просимо взяти до уваги те, що на офіційному сайті ТМ MIDE https://www.midea.com.ua/uk/service/guarantee-conditions відбулися зміни, та вказано, що на напівпромислові спліт-системи Midea надається гарантія 3 роки (36 місяців), на побутові спліт-системи 5 років (60 місяців).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.05.2023 15:53
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякую за інформацію.Згідно п.2 ст.7 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції. П.4 Постанови КМУ від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» визначено: Інструкція з експлуатації є експлуатаційним документом на товар як вітчизняного, так
і іноземного виробництва де зазначається гарантійний термін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
697bce425c054899928d3013139b3b6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-002977-a.b2
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Шановний «Замовник»
Дискваліфікація пропозиції ПП «Євроклімат», є безпідставною, адже Ми, дотрималися усіх вимог тендерної документації та заявлених технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та надали безумовний гарантійний термін на обладнання 24 місяці.
Згідно п.5 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник ,продавець, виконавець або будь-яка третя особа, бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Частиною 1, ст.7 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк має бути встановлений нормативно-правовими актами чи договором.
Згідно з ДБН України Інструкція з експлуатації – це експлуатаційний документ, який містить правила поводження з виробом під час його зберігання, транспортування, технічного обслуговування та підтримання його в постійній готовності до використання і не являється нормативно-правовим актом чи договором.
Учасник ПП «Євроклімат» надав згоду з Проектом Договору «Замовника», в пункті ІІІ «Якість товару» якого йдеться про те, що «Постачальник» забезпечує виконання гарантійних зобов’язань та здійснення технічного нагляду, гарантійного (сервісного) обслуговування техніки на час гарантійного терміну експлуатації. А також при поставці товару надається гарантійний лист, де Постачальником зазначається термін гарантії.
Вважаємо, що наша згода на виконання гарантійних зобов’язань протягом 24 місяців є достатнім фактором для визнання нас переможцями, оскільки Ви, як «Замовник» безпосередньо співпрацюватимете з нами , як з «Постачальником» обладнання та виконавцем монтажу, а не з заводом виробником, при тому ПП «Євроклімат», є уповноваженим «Продавцем» т.м. Midea та офіційним представником ТОВ «МИРКОНД», що є ексклюзивним дистриб’ютором та сервісним центром «GD Midea Heating and Ventilation Equipment Co.Ltd» в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2023 10:12
Вирішення:
Шановний учаснику! На Вашу Вимогу стосовно оскарження дискваліфікації, повідомляємо : Згідно п.5 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник, продавець, виконавець або будь-яка третя особа, бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. П.2 ст.7 цього ж Закону зазначає: Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції. П.4 Постанови КМУ від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» визначено: Інструкція з експлуатації є експлуатаційним документом на товар як вітчизняного, так
і іноземного виробництва де зазначається гарантійний термін.
Інструкцію користувача на кондиціонери спліт-систем Midea визначено, що : Термін гарантійного обслуговування обладнання - ОДИН РІК з моменту продажу (на побутові настінні спліт системи). В більшості випадків відлік починається з дати монтажу та введення в експлуатацію кондиціонера.). У разі введення в експлуатацію кондиціонера через 12 місяців чи більше, що вираховується від дати продажу, Постачальник залишає за собою право в односторонньому порядку відмовити у безкоштовному гарантійному обслуговуванні. Тендерна документація Замовника у Додатку № 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Кондиціонери для обігріву та охолодження приміщень (спліт- системи) з послугою монтажу» містить вимогу на Гарантійний термін 24 місяці.
Керуючись п.41 Особливостей : Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця закупівлі
Номер:
f5ce39f629ab45b09b3eed80dbfc6951
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-17-002977-a.a1
Назва:
Оскарження визначення переможця закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Пропозиція ПП "Євроклімат" не підповідає технічним вимогам тендерної документації, оскільки гарантія на кондиціонери Midea складає 12 місяців, а не 24 місяці, як вказано в технічних вимогах закупівлі.
Інформація щодо гарантії на офіційному сайті ТМ MIDEA знаходиться за посиланням https://www.midea.com.ua/uk/service/guarantee-conditions
Просимо переглянути рішення про визначення переможця закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2023 12:30
Вирішення:
Добрий день, шановний учаснику. Ваша вимога взята до уваги уповноваженою особою та прийняте відповідне рішення.
Статус вимоги:
Задоволено