• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів)

Торги не відбулися

2 475 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 24 750.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2023 10:53 - 26.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 08255a4eeaae4cc6b59273ca8af2c604
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-001915-a.b4
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
щодо неправомірної дискваліфікації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Обгрунтуйте, що Ви маєте на увазі "неправомірна дискваліфікація"?
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 5f74831dcd3d4c3cbb9a0745e0596153
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-001915-a.b3
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо звернути Вашу увагу на те, що вимога щодо надання аналогічних за предметом закупівлі договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом. Така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: Вимога щодо надання завірених копій кількох (не менше 2-ух) аналогічних договорів є прямим порушенням Закону та дискримінує учасника, який не має можливості надати більш ніж однієї копії договору що підтверджує його кваліфікацію, так як є новоствореним підприємством, але це не означає що учасник не має досвіду виконання аналогічних договорів .Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасника пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині. Далі ви можете ознайомитись з рішеннями АМКУ № 797-р/пк-пз, від 26.04.2017 та № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017р. Як видно із цих рішень Антимонопольного комітету України, вимога щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів кількома договорами є дискримінаційною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол №22 від 24. 04. 2023 р.) внесені зміни до тендерної документації на закупівлю послуг з організації харчування пацієнтів код ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Видалити дискримінаційну вимогу та внести зміни до ТД

Номер: 5a9f0cd254f44cfeaf3d998352a85eac
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-001915-a.a2
Назва: Видалити дискримінаційну вимогу та внести зміни до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! У додатку 1 тендерної документації міститься дискримінаційна вимога, а саме: - кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 4 розряду), та пройшов кваліфікаційну атестацію на виробництві з присвоєнням вище третього розряду (додати копію посвідчення чи іншого документу, підтверджуючого факт присвоєння розряду). Після закінчення навчання, кухарі можуть отримати відразу кваліфікаційний рівень кухаря 4 розряду, та не отримувати кваліфікаційний рівень кухаря 3 розряду, а потім проходити кваліфікаційну атестацію на виробництві з присвоєнням кваліфікаційного рівня кухаря 4 розряду. Виходячи з вимоги Замовника, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть підтвердити отримання професії кухаря 3 розряду та проходженням кваліфікаційної атестації на виробництві з присвоєнням вище третього розряду, тобто кваліфікаційного рівня кухаря 4 розряду, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (які мають кухарів 4 розряду без отримання кваліфікаційного рівня кухаря 3 розряду) та значно звужують коло потенційних Учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вимагаємо виключити вимогу: «та пройшов кваліфікаційну атестацію на виробництві з присвоєнням вище третього розряду (додати копію посвідчення чи іншого документу, підтверджуючого факт присвоєння розряду)» та внести зміни в Тендерну документацію. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернути до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол №21 від 19. 04. 2023 р.) внесені зміни до тендерної документації на закупівлю послуг з організації харчування пацієнтів код ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги»,
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до ТД

Номер: 8b78c54ef296451da7555efdfb24b0fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-17-001915-a.c1
Назва: Виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! У додатку 1 тендерної документації містяться дискримінаційні вимоги, а саме: - стаж роботи за професією кухаря 4 розряду не менше 1 року; - Стаж роботи кухарів на даному підприємстві не менше 2-х років. Для підтвердження надати витяг із звіту до пенсійного фонду. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть підтвердити стаж роботи за професією кухаря 4 розряду саме не менше 1 року та, які зможуть підтвердити стаж роботи кухарів на підприємстві саме не менше 2-х років, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання та значно звужують коло потенційних Учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вимагаємо виключити дані вимоги та внести зміни в Тендерну документацію. Дискримінаційність вимог доведена рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1780-р/пк-пз від 28.01.2022 (копія рішення додається до вимоги). У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернути до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол №20 від 18. 04. 2023 р.) внесені зміни до тендерної документації на закупівлю послуг з організації харчування пацієнтівкод ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги», а саме: в п.п 2.4. пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід/ Розділу І Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”/ Додатку 1 до тендерної документації /
Статус вимоги: Задоволено