-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574)
Торги відмінено
5 244 710.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 447.10 UAH
мін. крок: 1% або 52 447.10 UAH
Період оскарження:
15.04.2023 22:07 - 26.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційні порушення та обмеження потенційних учасників
Номер:
a6bb1130861b457c98ffa7960e2ee922
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-15-000222-a.b1
Назва:
Дискримінаційні порушення та обмеження потенційних учасників
Вимога:
15 квітня 2023 року Комунальним некомерційним підприємством «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» було вчетверте повторно оголошено процедуру за оголошено дві закупівлі відкритих торгів з особливостями ортопедичних імплантатів та металоконструкцій: 1. код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574).
За своїм змістом оголошена нова закупівля 05 квітня 2023 року є ідентичною закупівлі, оголошеній 24 березня 2023 року (Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-04-05-011754-a) та щодо якої Замовником не прийнято жодного рішення щодо переможця процедури закупівлі та є ідентичною закупівлі, оголошеній 06 лютого 2023 року (Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-02-06-013227-a).
У тендерній документації код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574) Замовником вказано вимогу Додатково надати в складі тендерної пропозиції копії:
- посвідчення/сертифікат про проходження курсу по розробці, впровадженні систем управління якістю медичних виробів згідно ДСТУ EN ISO 13485:2018 «Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання (EN ISO 13485:2016, IDT; ISO 13485:2016, IDT)", виданий відповідним сертифікованим навчальним центром;
- на підтвердження сертифікації навчального центру надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР. Виданий органом з сертифікації акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISО та завірений власником такого документу (додатково в складі пропозиції надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат).
Однак при цьому, надання таких сертифікатів не передбачено жодними вимогами чинного законодавства України для потенційних постачальників, оскільки дані сертифікати можуть бути видані лише виробникам продукції, однак Закону України «Про публічні закупівлі» не обмежує потенційних учасників процедури закупівлі та вказується в законі, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними вимогами до інших потенційних учасників.
Даними вимогами штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі.
Замовником порушено принцип рівного ставлення до потенційних учасників оголошеної закупівлі.
Уточнюємо що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В частині 4 статті 5 Закону № 922-VIII зазначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси інших потенційних Учасників тендерної закупівлі, пов'язані з їх участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників.
Просимо Замовника усунути дискримінаційні порушення, шляхом виключення вказаних дискримінаційних вимог з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2023 10:54
Вирішення:
не аргументовано чим вимоги до тендерної документації дискримінують саме Скаржника, а не потенційних учасників
Статус вимоги:
Не задоволено