• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво приватного житлового будинку за адресою: смт. Іванків, вул. Франка, 74, Вишгородського району, Київської області

Торги не відбулися

4 417 097.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 085.49 UAH
Період оскарження: 14.04.2023 23:02 - 17.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Номер: 494381a49497447caa6dccfc1b130c47
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-14-008320-a.b4
Назва: Дискримінаційна вимога в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Вимога:
Відповідно до пункту 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, встановивши вимогу щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в частини надання підтвердження кваліфікація інженера з охорони праці наданням у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового, Замовник порушив вище зазначену статтю Закону . Вимога до учасників мати в штаті інженера з охорони праці з сертифікатом фахівця будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового є дискримінаційною, оскільки створює нерівні умови для таких учасників в частині можливості прийняти участь в закупівлі тому, що згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017р №1050 координатором з питань охорони праці на стадії будівництва – може бути компетентна фізична особа з підтвердженою кваліфікацією або юридична особа (яка має у своєму складі фахівця з підтвердженою кваліфікацією), яка на стадії будівництва виконує доручені їй замовником або керівником будівництва завдання. Тобто згідно вище зазначеного наказу керівник будівництва до початку виконання будівельних робіт на будівельному майданчику має право заключити договір на виконання обов’язків координатора з питань охорони праці як з фізичними так і з юридичними особами, які мають відповідний сертифікат. Вимога, яка міститься в ТД Замовника спрямована на звуження кола потенційних учасників, є дискримінаційною, порушує норми Законодавства України в сфері публічних закупівель щодо гідної конкуренції Беручи до уваги вищевикладене, вимагаємо усунути допущені порушення законодавства та внести зміни до Тендерної документації в частині наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме привести до норм законодавства України та прибрати обов’язкову вимоги до Учасника мати в штаті інженера з охорони праці з сертифікатом, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно тендерної документації замовника, Замовник не вимагає наявність в ШТАТІ - інженера з охорони праці. Вимагається НАЯВНІСТЬ працівників відповідної кваліфікації, а саме інженер з охорони праці (з наданням посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки). Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового. Окрім того, у «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» за Формою 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник зазначає штатний або працює відповідно до договору (тобто учасник може мати в штаті відповідного спеціаліста або залученого на інших законних засадах). Відповідно у тендерній документації немає жодних дискримінаційних вимог та порушень. Замовник просить уважно читати тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги до учасника в частині кваліфікації

Номер: 0462b7a7932241d685617b7dee205b5c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-14-008320-a.a3
Назва: дискримінаційні вимоги до учасника в частині кваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику ! Уважно вивчивши відповідь на нашу вимогу … , де ви посилаєтеся на визначення видів будівництва ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі – ДБН) та повністю погоджуємося з вашими висновками щодо відмінностей між видами будівництва . Згаданий ДБН дає визначення кожного виду будівництва та уточнює застосування термінів , як то : нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт . Та при усій повазі, з таким формулюванням у вашій відповіді на нашу вимогу – цитата : «обидва визначення відносяться до терміну «Будівництво», згідно статті 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», але визначають різний характер та умови виконання робіт», кінець цитати, ми не погоджуємося . І умови, і характер виконання робіт є абсолютно однаковими для усіх видів будівництва . Учбові заклади не готують спеціалістів окремо для нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, підприємства не створюють механізмів, машин, обладнання, інструментів окремо для кожного виду будівництва, Державні будівельні норми та одиничні розцінки, якими послуговуються у своїй роботі будівельники можуть застосовуватися до будь-якого виду будівництва та відрізняються лише рівнем трудомісткості, виконавча документація, яка супроводжує кожен вид будівництва і будівельні технології , що використовуються, одні й ті ж самі, будівельні матеріали також . Тож на отримання кінцевого результату не має значення, досвід якого виду будівництва має підрядник . Тому ми вважаємо таку норму дискримінаційною та вимагаємо внести зміни до документації, замінивши вимогу: щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з нового будівництва об’єктів, що були повністю та успішно завершені» змінити на «Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з нового будівництва, або з реконструкції, або з реставрації, або капітального ремонту об’єкта/ об’єктів будівництва, що були повністю та успішно завершені».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо документів, котрі повинен надати переможець

Номер: d9efaf3c733e437c9d92f55447a7eec4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-14-008320-a.b2
Назва: щодо документів, котрі повинен надати переможець
Вимога:
Шановний замовнику, в ТД є вимога: Документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, а саме учасник надає на керівника учасника процедури закупівлі/ фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати стосовно фізичних осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreferen ce/individual Зазначений документ повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Дата документа повинна бути не раніше ніж учаснику було направлено повідомлення про намір укласти договір. У зв`язку з тим, що переможцу надано лише 4 дні на завантаження документів, а системи та реєстри, нажаль , працюють зі збоями, просимо внести зміни в ТД, та вищевказану вимогу до строку надання документу замінити на - Дата документа повинна бути не раніше дати виходу оголошення про дану закупівлю. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

встановлено дискримінаційні вимоги щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 868fcf561cbd4b1a946661d0aeb81894
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-14-008320-a.b1
Назва: встановлено дискримінаційні вимоги щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовника в тендерній документації (далі- ТД) вимагається надання підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічний договір (договір підряду), на виконання робіт з нового будівництва об’єктів, що були повністю та успішно завершені. У Статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» про «Визначення термінів» зазначено, що термін «будівництво» вживається у такому значенні: нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва . Тобто, згадані вище визначення є видами будівництва і ні нове будівництво, ні реконструкція, ні капітальний ремонт у контексті виконання робіт з будь-якого виду будівництва не потребують від виконавця особливих та/або відмінних навичок, ліцензій, спеціалістів, обладнання, інструментів тощо для здійснення господарської діяльності та отримання кінцевого результату. Окрім того, для виконання усіх видів будівництва застосовуються однакові Державні будівельні норми, збірники та одиничні розцінки . Тобто , надані договори за видами робіт з реконструкції, реставрації або капітального ремонту об’єкта будівництва повністю доводять замовнику досвід такого учасника та показують, що такий учасник здатен виконати договір з даного предмету закупівлі, а саме: нового будівництва об’єктів. Вимога, яка міститься в ТД Замовника спрямована на звуження кола потенційних учасників, є дискримінаційною, порушує норми Законодавства України в сфері публічних закупівель щодо гідної конкуренції. Адже згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Беручи до уваги вищевикладене, вимагаємо внести змінити до ТД, та вимогу щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з нового будівництва об’єктів, що були повністю та успішно завершені» змінити на «Аналогічним договором даній .акупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з нового будівництва, або з реконструкції, або з реставрації, або капітального ремонту об’єкта/ об’єктів будівництва, що були повністю та успішно завершені».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник розглянув ваше питання та повідомляє наступне. Відповідно до пункту 3.7 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі – ДБН): «Капітальний ремонт - сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втру¬чання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).», а згідно пункту 3.11 цього ж ДБН: «Нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-тран¬спортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва.», у пункті 3.21 ДБН реконструкція визначена, як: «Перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджу- вальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності)». Таким чином, хоча обидва визначення відносяться до терміну «Будівництво», згідно статті 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», але визначають різний характер та умови виконання робіт. Тому, вважаємо за потрібне залишити вимогу щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Статус вимоги: Відхилено