-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капуста білокачанна, буряк столовий, морква, кабачки, цибуля ріпчаста, помідори, огірки
Згідно ч.10. постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р.
Завершена
1 408 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 040.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2023 16:43 - 21.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ca2fb4ecabf748cbb34d0cfbc0d2a5bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-14-007829-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Христос воскрес!
Прошу Замовника пояснити необхідність надання у складі пропозиції наступних документів:
Копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі.
Аналізуючи законодавство, яке регулює порядок видавання відповідних документів, та останні зміни, внесені до нормативно-правових актів, можна дійти висновку, що видавання санітарних паспортів на транспорт нині не передбачено. Це підтверджують статті 43 та 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей і транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Листом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017 зазначено, що наразі видавання санітарних паспортів законодавством не передбачено. Тож, замовникам доцільно враховувати дану інформацію під час складання вимог тендерної документації.
Оригінал або завірену копію довідки про підтвердження проходження гігієнічного навчання з метою запобігання виникнення, поширення інфекційних та неінфекційних захворювань, у тому числі харчових, видану на ім'я учасника. Даний документ повинен містити дату проходження такого навчання.
Чому на виконання вимоги не вимагається особиста медична книжка водія? Сучасне законодавство передбачає обов’язкове проведення гігієнічного навчання у навчальних закладах (стаття 21 Закону України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, стаття 48 Закону України „Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”). Гігієнічне навчання може проводитись як працівником самого закладу (це керівник, медична сестра, дієт-сестра, шеф-кухар, інший відповідальний спеціаліст), так і установами, які надають такі послуги (на договірних засадах). Ні потенційні учасники, ні Замовник не є особами, що відносяться до навчальних закладів, тому вимагаю виключити її з вимог документації як таку, що дискримінує учасників закупівлі.
Свідоцтво або атестат або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсне на момент подання пропозиції; оригінал або завірену копію свідоцтва або атестата або сертифіката про калібрування на прилад вимірювання нітратів, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника або перевізника, та дійсне на момент подання пропозиції; та оригінал або завірену копію чинного атестату про акредитацію органу із калібрування.
Вважаю, що така вимога є незаконною, адже відповідно до ч.1 статті 27 ЗУ "Про метрологію та метрологічну діяльність": Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони. Чинне законодавство не зобов’язує в обов’язковому порядку проводити процедуру калібрування і отримувати свідоцтво, а не лише рекомендує в добровільному порядку. А це означає, що Замовник порушує права учасників, адже вони повинні нести додаткові витрати на отримання таких свідоцтв. Аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні №3569-р/пк-пз від 22.03.2023.
Для підтвердження наявності допустимого рівня радіоактивного забруднення транспортного(них) засобу (ів), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі Учасник має надати Протокол радіаційного контролю транспортного засобу виданий на ім’я перевізника або учасника. Вважаю, що встановлюючи таку вимогу замовник порушує права учасників, адже отримання таких протоколів не стосується виробників та постачальників овочевої продукції, а стосується лише зони відчуження і зони безумовного (обов'язкового) відселення. Відповідно до Правил радіаційної безпеки при проведенні робіт у зоні відчуження і зоні безумовного (обов'язкового) відселення, які затверджені Наказом МОЗ, МНС України від 04.04.2008 N 179/276, отримання такого роду протоколів не передбачене. Адже я не здійснюю свою діяльність у зоні відчуження і зоні безумовного (обов'язкового) відселення. Аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні №3569-р/пк-пз від 22.03.2023.
Сукупність даних вимог дозволяє зробити висновок, що дані торги, як і інші торги Замовника, оголошені з метою перемоги у них конкретної особи. Ілюзія торгів і конкуренції відбувається за рахунок того, що дана особа приймає участь у процедурах різними учасниками – фізичними особами-підприємцями, які, втім, надають ідентичні документи, використовують сертифікати ISO одного виробника, а перевізником у них виступає одна особа.
ВИМАГАЮ виключити з вимог тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2023 14:25
Вирішення:
Доброго дня! Повідомляємо, що у відповідності до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 - Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного, підстав для внесення змін до Тендерної Документації – відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.04.2023 18:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
0ace03b4c71e40f1b3e5adf137d89520
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-14-007829-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Відповідно до п.13.4. Додатку 1 до Тендерної Документації, Сертифікати ДСТУ ISO повинні бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ ENISO/IEC 17021-1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати оригінал або завірену копію Атестату про акредитацію, що виданий органу з сертифікації.
Повідомляємо, що даний атестат про акредитацію ніяким чином не пов’язаний із предметом закупівлі, його якісними характеристиками, оскільки прямо відноситься до органу, який видав сертифікат ДСТУ ISO.
У зв’язку із цим, вимагаємо, забрати даний пункт з Тендерної Документації, оскільки це є дискримінаційною вимогою та такою, що значно звужує коло учасників, які можуть постачати товар за предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2023 14:51
Вирішення:
Доброго дня, відповідно до вашого звернення будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено