• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-04-14-002663-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 11 668 975,88 грн (одинадцять мільйонів шістсот шістдесят вісім тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 88 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.04.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 348 000,00 (триста сорок вісім тисяч гривень 00 копійок); 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Завершена

11 668 975.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 116 689.76 UAH
Період оскарження: 14.04.2023 15:27 - 10.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 7579cfbec7324bbabdb388fdcdcd4aea
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-14-007350-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга, додатки
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2023 14:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.05.2023 17:20
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2023 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Перелік змін, що вносяться до тендерної документації 1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 3. Місцезнаходження замовника*. --- місто Київ, --- 4. Уповноважена особа вносить зміни до тендерної документації, оголошення № UA-2023-04-14-007350-a, а саме: Внести зміни до тендерної документації, затвердити тендерну документацію в новій редакції та оприлюднити 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні), № UA-2023-04-14-007350-a, а саме: 1) Пункт 4.5 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.05.2023 18:00 2) В додатку 1 ТД підрозділ «Загальні вимоги» викласти: «Загальні вимоги: Технічне обслуговування обладнання повинні здійснювати фахівці Виконавця, серед яких є фахівець, який має практичні навики та знання надання відповідних послуг для всього обладнання JENSEN та Lapauw. Виконавець - учасник торгів, якого визнано переможцем та з яким укладено Договір. • Технічне обслуговування обладнання (надалі-ТО) марки Lavamac Lapauw, JENSEN, Seko включає в себе наступний перелік послуг: • Технічне обслуговування обладнання включає в себе щозміний контроль та підтримку працездатності обладнання, настройку та коригування заводських існуючих програм під (характеристики, параметри) пральної композиції або інших миючих засобів, , аналіз кодів помилок та їх усунення, налаштування та перевірка параметрів процесів синхронізації виробничих модулів технологічного обладнання. заміна запчастин та розхідних матеріалів згідно переліку.». 3) В п.3 додатку 2 ТД викласти в редакції: 3. Кваліфікаційні критерії: Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 3.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Не застосовується 3.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3.2.1. Довідка про наявність в учасника не менше 5 працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, а саме працівників за спеціальністю/фахом/стажем роботи слюсарів та/або слюсарів-ремонтників, тощо у кількості 5 (п’яти) осіб, та щонайменше одного фахівця, який має досвід роботи на обладнанні фірми «Jensen». Довідка має містити інформацію про: - П.І.Б. працівника; -інформацію про його освіту та стаж роботи (стаж не менше 3 років); - посаду яку він обіймає. - зазначити примітку для фахівця, який має досвід роботи на обладнанні фірми «Jensen». 3.2.2. Для підтвердження наявності працівників учасник надає документ (ти) що підтверджують трудові відносини учасника (субпідрядників у випадку їх залучення) з працівниками зазначеними в Довідці, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки та/або трудовий договір (контракт)та/або інші документи, що підтверджують трудові між працівником та учасником (субпідрядником у випадку його залучення) 3.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.3.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням:  найменування контрагента,  предмету договору  перелік обладнання, що обслуговується у замовника, де обов’язково буде зазначено обладнання тунельної пральної лінії;  номеру та дати укладення договору;  контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон);  стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір, сканкопії Актів наданих послуг). Приклад довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Найменування контрагента Предмет договору Перелік обладнання Номер та дата укладення договору Стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір, сканкопії Актів наданих послуг) Контактні особи контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон) 3.3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує інформацію про наявність досвіду виконання технічного обслуговування тунельної пральної лінії; налаштування та коригування заводських існуючих програм під характеристики та параметри пральної композиції або інших миючих засобів; аналіз кодів помилок та їх усунення; налаштування та перевірка параметрів процесів синхронізації виробничих модулів технологічного обладнання; якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. В листі-відгуку обов’язково вказати виробника обладнання, модель, серійний номер, адресу розташування обладнання та строк експлуатації тунельної пральної лінії. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з технічного обслуговування обладнання тунельної пральної лінії промислового призначення. 3.4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Не застосовується 4) п.6.5.11. розділу 6 «Права та обов’язки Сторін» «Проект договору» додаток 4 ТД викласти в редакції «6.5.11. При наданні Послуг залучати професійно підготовлених фахівців. При наданні Послуг для обладнання марки JENSEN залучати тількифахівця (-ів), яки (-які) має (-ють) практичні навики та знання надання відповідних Послуг для всього обладнання JENSEN.» Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» __________________ Дмитро ШАТОХІН
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET