-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. С. Петлюри в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011
Завершена
337 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 375.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 375.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2023 15:12 - 20.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможцем
Номер:
ce158313d34148e685c4b96eb4bbf51f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-14-007226-a.a1
Назва:
Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Неправомірне визнання переможцем
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 25.04.2023 12:22
Дата подачі:
25.04.2023 12:22
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Таким чином, поточний ремонт, в тому числі поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги, що є предметом закупівлі, відноситься до послуг.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, і під час закупівлі робіт, і під час закупівлі послуг поточного ремонту, пов’язаних із дорогами, замовникам необхідно застосовувати термінологію галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (далі — ГБН Г.1-218-182:2011). Водночас є чинним ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» (далі — ДСТУ 8747:2017), який установлює види та переліки робіт з капітального та поточного ремонтів.
Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав надання наступних документів: договірну ціну та всі розрахунки до неї (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з врахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, об’єктний кошторис, дефектний акт), розроблені в програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та складені у відповідності до чинного законодавства та завантажені в форматі imd та pdf форматі. Під відповідністю нормам чинного законодавства замовник мав на увазі дотримання норм ГБН Г.1-218-182:2011 та ДСТУ 8747:2017. Вимоги щодо дотримання Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року (надалі Настанова) у тендерній документації немає. Також немає вимоги щодо включення учасниками до договірної ціни коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно пунктів 5.31 та 5.33 Настанови.
Крім того, відповідно до пункту 1.1. Настанови передбачено, що Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Дана Настанова жодним чином не визначає кошторисні норми з ціноутворення для визначення вартості поточного ремонту.
Водночас, згідно листа Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» надано роз’яснення, що Настанова стосується кошторисних норм при закупівлі робіт.
Отже, поточний ремонт не відноситься до будівництва і на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що стосуються будівництва.
Таким чином, вважаємо вимогу неправомірною, а тендерну пропозицію ТОВ «МІІШЕМ» такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації замовника.
Статус вимоги:
Відхилено