• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

3 353 278.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 532.78 UAH
Період оскарження: 14.04.2023 14:45 - 21.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 2b5d6cc143e440d3a59794df62027d21
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-14-006891-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможця та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.05.2023 14:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.05.2023 11:43
Автор: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Герасименко Олександр Олександрович +380456751840 budivelnik_14@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 32fc95f41b0d4ec49239d854373a2633
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-14-006891-a.c2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення Замовника про переможця закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Замовником детально розглянута Ваша вимога -скарга стосовно визнання переможцем ФОП Оганесян А.А. Зазначаємо, що всі учасники приймали участь у торгах на рівних умовах. У торгах могли приймати участь як юридичні особи так і фізичні особи підприємці. У чинному законодавстві немає заборони на включення фізичними особами підприємцями адміністративних витрат, про які скаржник пише у вимозі. Щодо інфляційних витрат, то це право учасника, а не обов'язок включати дані витрати до кошторису. Замовник вважає, що не має підстав задовольнити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 64d80402d43443c6ac548ecd0a5b8cd7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-14-006891-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до п.12 ТД вимагається « Учасникам необхідно надати копію аналогічного договору за минулий період та позитивний відгук про виконання. Аналогічним вважається договір на капітальний ремонт фасаду будівлі або на капітальний ремонт фасаду будівлі з заміною покриття покрівлі. Якщо учасник надає договір на капітальний ремонт наприклад, покрівлі, то такий договір не буде вважатись аналогічним. Якщо учасник надає договір по поточному ремонту, то такий договір також не буде вважатись аналогічним. Що стосується минулого періоду, то учасникам слід розуміти, що обмежень в часі Замовник не встановлює.» Ми вважаємо дискримінаційними та такими, що мають бути виключені з Тендерної документації та змінені на «Під поняттям аналогічного договору розуміється договір на виконання аналогічних робіт згідно технічного завдання (Дефектного акту (5) до тендерної документації).» Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Вимагаємо усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, в іншому випадку будемо зобов'язані подати скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу не задоволено. Замовник уточнив в документації які саме договори будуть вважатись аналогічними. Чому Замовник не має права вимагати аналогічний договір саме на кап ремонт фасаду будівлі або на кап ремонт фасаду будівлі з заміною покриття покрівлі? Ця вимога встановлена для того, щоб впевнитись, що у Учасників є досвід у виконанні таких робіт. В чому дискримінація? Абсолютно всі Учасники в однакових умовах. Всі без виключення, приїзжайте, робіть акт огляду будівлі, вивчайте проектно-кошторисну документацію та приймайте участь у відкритих торгах. Але вимоги тендерної документації мають бути дотримані. До того ж, що стосується аналогічного договору, то Замовник вимагає лише 1 аналогічний договір та 1 позитивний відгук, натомість більшість Замовників вимагають зазвичай не менше 2-х. Отже, вимога щодо аналогічного договору навіть спрощена для Учасників. Крім того, не встановлено обмежень минулого періоду.
Статус вимоги: Відхилено