-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33600000-6 Фармацевтична продукція (Atracurium, Suxamethonium, Diazepam, Propofol, Ketamine)
Завершена
200 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 005.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 005.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2023 14:32 - 23.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
7ec1a21524bf4698a97535bf8d3ac787
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-14-006817-a.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2023-04-14-006817-a.docx 18.04.2023 12:13
- ЛИСТ МОЗ МЕРТ від 19.12.2018 до Вимоги.pdf 18.04.2023 12:13
- відповідь на вимогу.docx 20.04.2023 13:59
Дата подачі:
18.04.2023 12:13
Вирішення:
У відповідь на вимогу UA-2023-04-14-006817a.a1 від 18.04.2023 щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації по закупівлі фармацевтичної продукції і вимогою поділити закупівлю на окремі лоти, повідомляємо наступне.
Тендерна документація цілком відповідає вимогам «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022р. Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (далі – Наказ) під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником за показником третьої цифри згідно з Єдиним закупівельним словником із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Разом з тим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та повинен визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Тобто, розподілити предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника.
Перелік лікарських засобів, який заявлено на торги, був сформований, виходячи з їх функціонального призначення та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування та для забезпечення безперервного лікувального процесу. Усі лікарські засоби, зазначені в тендерній документації, підлягають предметно-кількісному обліку та їх обіг регулюється нормативно-правовими актами законодавства України. При плануванні предмету закупівлі замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі фармацевтичної продукції є доцільним, економічно вигідним та не призведе до зниження конкуренції. Крім того, дана закупівля проводиться, щоб у результаті наш заклад отримав необхідні та якісні лікарські засоби своєчасно у повному об’ємі, що відповідно гарантується і виробником, наданням гарантійного листа. Звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів, але й представником, філією виробника, дилером, дистриб’ютором. У законодавстві України немає жодного обмеження щодо співпраці з виробником або отримання ліцензії на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів. Усі зацікавлені і відповідальні постачальники можуть скористатися такими можливостями, якщо вони зосереджені на добросовісному провадженню своєї діяльності. Отже, рішення уповноваженої особи щодо проведення закупівлі за предметом закупівлі в цілому було законним. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників оголошеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2023 14:40