-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір для ксерографії формату А-4
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2023 14:31 - 20.04.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
4305258be6164c59ac7e61df6c0e0050
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-14-006795-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-04-14-006795-a на закупівлю «Папір для ксерографії формату А-4» де Замовником виступає Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-04-14-006795-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вкладення.docx 18.04.2023 11:42
Дата подачі:
18.04.2023 11:42
Вирішення:
Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області розглянуло вашу Вимогу.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає задоволенню з таких підстав.
З 19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до пункту 51 Особливостей.
Замовник має право з власної ініціативи або за результатами звернень, внести зміни до тендерної документації.
Згідно до частини 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частиною 4 статті 23 Закону зазначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Виходячи зі змісту Вимоги, можна дійти висновку, що автор вбачає вимоги додатку 2 до Тендерної документації, а саме: таблиця 1 Технічна специфікація, дискримінаційними, та такими, що обмежують кількість потенційних учасників, які можуть взяти участь у відкритих торгах з особливостями. Також автор наголошує на тому, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок.
Зазначаємо, що замовником не встановлено жодних посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Закупівля зумовлена забезпеченням Папером формату А-4 в кількості 620 пачок з метою безперебійного функціонування структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області під час виконання покладених на них функцій та завдань.
Обсяги визначеного відповідно до очікуваної потреби, обрахованої на основі фактичного використання Паперу формату А-4 у попередньому році в розрізі місячної потреби структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області з урахуванням наявного фінансування, а також загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Автор вимоги запропонував виключити рядок з таблиці 1 Технічна специфікація додатку 2 до Тендерної документації, як такий, що є дискримінаційним, а саме:
Гладкість, ISO 5627 - не менше 18.
Для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що відображені у статті 5 Закону, замовником прийнято до уваги вимогу учасника з метою її задоволення.
Повідомляємо, що Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №34 від 18.04.2023 вирішено:
1. Затвердити роз’яснення на Вимогу щодо Закупівлі.
2. Оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель.
3. Внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та переліку змін, що вносяться.
4. Оприлюднити нову редакцію тендерної документації, проєкт договору про закупівлю та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено