• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Завершена

43 738.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 437.38 UAH
Період оскарження: 12.02.2018 09:43 - 15.02.2018 09:48
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо написаного Замовником-корупціонером

Номер: d9ff6f3dffc540a4949e05136d1d0d46
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-12-000205-a.c2
Назва: Щодо написаного Замовником-корупціонером
Вимога:
Ви вже не знаєте,що вигадати для "дерібану" бюджетних коштів країни? По перше, нерозгляд еквівалентів є протизаконним. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. По-друге, вимога щодо надання гарантійного листа від виробника є теж протизаконною Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. По-третє, наявність печатки на сертифікаті іншого перепродавця не суперечить чинному Законодавству України. Цей сертифікат легітимний і ми це доведемо в контролюючих інстанціях!!! Останній раз вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 2026d8a027b348ce94ef03a8e73f68fa
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-12-000205-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику-корупціонер! Акцептуєте вдвічі дорожчу пропозицію свого постачальника? Яким саме вимогам не відповідає наша пропозиція? Ми запропонували повні еквіаленти по таких характеристиках, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, режими викоритсання, клас безпеки. Саме за цими характеристиками визначають еквівалентність профільні Державні установи. Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Виходячи з вище вказаного констатуємо, що: 1. В тендерній документації чітко прописані медико-технічні вимоги до товару. Чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Ви, як Учасник Закупівлі, надали саме еквіваленти, що не відповідає медико-технічним вимогам Закупівлі. 2. Вами не надано гарантійний лист виробника щодо товару «Делатест». Якщо Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором виробника даної продукції, то отримати Гарантійний лист виробника не буде складати жодних труднощів. А наявність копій документів про якість (сертифікат/паспорт якості) не може свідчити, про те, що продукція не є фальсифікованою або контрабандною, тому що всі ці документи є у вільному доступі на сайті Prozzoro і будь хто може завантажити ці документи та використовувати їх для участі по даній закупівлі. Тому надання гарантійного листа, виданого виробником на позиції товару вимагається з метою запобігання закупівлі фальсифікатів і контрабандної продукції та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності. 3. Наданий вами сертифікат якості на препарат «Делатест» належить не ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, а ФОП ТОЛПИГІНА НАДІЯ ПЕТРІВНА, яка не надавала дану продукцію ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, про що свідчить офіційний лист ФОП ТОЛПИГІНА НАДІЯ ПЕТРІВНА. А тому дії ТОВ ВІК-ХХІ ВІК є фальсифікацією. Отже, з одного боку Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Наказом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників, а з іншого боку, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, повністю відповідають нормам чинного законодавства України. Тому, Закупівля цвілому, та дискваліфікація ТОВ ВІК-ХХІ ВІК повністю відповідає всім нормам чинного законодавства, а з огляду на наведене, немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні